Ik vind dit nieuws!quote:Op zondag 2 mei 2010 01:46 schreef Bowlingbal het volgende:
Op dit tijdstip een topic openen
Tevens: Wilders: Terug naar de gulden
quote:Op zondag 2 mei 2010 01:48 schreef Bowlingbal het volgende:
TS, nu is misschien niet om de Euro gevraagd, maar is er wel eens op de gulden gevraagd? Of de florijn? Moeten we toch maar weer gaan ruilen? Zeven kippen en een koe voor een mooi paar nikes enzo?
Kijk naar de landen die de euro niet wilden invoeren daar gaat het prima!quote:Op zondag 2 mei 2010 01:50 schreef Drinky het volgende:
Terug naar de gulden ja echt dat gaat onze concurentiepositie ten goede komen zeer zeker
Goed nieuwsquote:Op zondag 2 mei 2010 01:48 schreef Zhe-AnGeL het volgende:
[..]
Ik vind dit nieuws!
Goed nieuws nml!
Heeeeeel goed nieuws
neh, doe maar niet, dan worden die nikes zo duur.quote:Op zondag 2 mei 2010 01:48 schreef Bowlingbal het volgende:
Zeven kippen en een koe voor een mooi paar nikes enzo?
quote:Op zondag 2 mei 2010 01:52 schreef Morrigan het volgende:
Als de gulden terugkomt, gaan de prijzen in verhouding echt niet omlaag.
Och.quote:Op zondag 2 mei 2010 01:52 schreef Morrigan het volgende:
Als de gulden terugkomt, gaan de prijzen in verhouding echt niet omlaag.
Bedoel je IJsland?quote:Op zondag 2 mei 2010 01:51 schreef Zhe-AnGeL het volgende:
[..]
Kijk naar de landen die de euro niet wilden invoeren daar gaat het prima!
Tot nu toe wel...
Ja dat...pff ergerlijk toch?quote:Op zondag 2 mei 2010 01:58 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Och.
Als je bedenkt dat de gulden in de 20e eeuw een waardevermindering van 90% ofzo heeft doorgemaakt, dan kan het moeilijk slechter worden.
Ja want ik verdien ipv 2100 gulden in 2000 nu in ruim 6K in guldens wat destijds een godsvermogen was laat staan elke maand, dus betaal ik met mn salaris van nu ook wel de prijzen van nu, guldens of euro's maakt niet uitquote:Op zondag 2 mei 2010 01:44 schreef Zhe-AnGeL het volgende:
En zeg nu zelf, betalen we dan nog wel 7 gulden voor een bloemkool?
Of 5 gulden voor venz hagelslag?
Of wacht eens, 10 gulden voor een stukje brie?
Ik denk het niet!
En betalen we dan wel 200 gulden voor een spijkerbroek?
Of 150 gulden voor een paar simpele zomersandalen?
Nee want we zijn zo dom in dit land, dat we dat dan weer wel begrijpen, maar niet dat we enorm genaaid werden door die euro invoering!
Je hebt sinds 2000 geen andere functie bekleed?quote:Op zondag 2 mei 2010 02:08 schreef YuckFou het volgende:
[..]
Ja want ik verdien ipv 2100 gulden in 2000 nu in ruim 6K in guldens wat destijds een godsvermogen was laat staan elke maand, dus betaal ik met mn salaris van nu ook wel de prijzen van nu, guldens of euro's maakt niet uit
Jawel maar me niet bijzonder opgewerkt of carrière gemaakt...niet iets wat in 2000/2001 Fl. 6000,- p/m betaalde (Fl. da's toch mooiquote:Op zondag 2 mei 2010 02:10 schreef Salvad0R het volgende:
Je hebt sinds 2000 geen andere functie bekleed?
Mja prima dan.quote:Op zondag 2 mei 2010 02:12 schreef YuckFou het volgende:
[..]
Jawel maar me niet bijzonder opgewerkt of carrière gemaakt...niet iets wat in 2000/2001 Fl. 6000,- p/m betaalde (Fl. da's toch mooi) dus afgezet tegen prijzen van toen en slaris van toen ben ik er zeker dik op vooruit gegaan...
Kom je wel achter als hij terug komt.quote:Op zondag 2 mei 2010 02:09 schreef DuvelDuvel het volgende:
ik ben 12 wat is gulden?
En jij begrijpt niet dat de gulden jou een nog hoger salaris zal geven?quote:Op zondag 2 mei 2010 02:12 schreef YuckFou het volgende:
[..]
Jawel maar me niet bijzonder opgewerkt of carrière gemaakt...niet iets wat in 2000/2001 Fl. 6000,- p/m betaalde (Fl. da's toch mooi) dus afgezet tegen prijzen van toen en slaris van toen ben ik er zeker dik op vooruit gegaan...
Doe maar geen moeite. Dit is iemand dat zuurstof vergelijkt met verslaving aan drugs, om dit als excuus te kunnen gebruiken om harddrugs te kunnen legaliseren zodat het binnen handbereik van kinderen kan komen.quote:Op zondag 2 mei 2010 02:18 schreef Zhe-AnGeL het volgende:
[..]
En jij begrijpt niet dat de gulden jou een nog hoger salaris zal geven?
OMGquote:Op zondag 2 mei 2010 02:23 schreef Gillette_M5 het volgende:
[..]
Doe maar geen moeite. Dit is iemand dat zuurstof vergelijkt met verslaving aan drugs, om dit als excuus te kunnen gebruiken om harddrugs te kunnen legaliseren zodat het binnen handbereik van kinderen kan komen.
Gast?quote:Op zondag 2 mei 2010 02:23 schreef Gillette_M5 het volgende:
Doe maar geen moeite. Dit is iemand dat zuurstof vergelijkt met verslaving aan drugs, om dit als excuus te kunnen gebruiken om harddrugs te kunnen legaliseren zodat het binnen handbereik van kinderen kan komen.
quote:Op zondag 2 mei 2010 02:32 schreef Zhe-AnGeL het volgende:
[..]
OMG
Tjah ego werkt soms te ver door in de mensheid.
Jammer wel dat men dan niet verder kijkt dan een eigen verslaving...je zou toch denken dat juist dat gegeven je juist zou doen wensen dat het niet gelegaliseerd zal worden?
Dat wens je niemand toe, maar toch, is mij bekend dat drugsgebruikers het erg fijn vinden als een andere drugsgebruiker er erger aan toe is dan zijzelf, als een soort van excuus voor zichzelf.
Kijk het is met mij nog lang niet zover als met hem oid.
Vaag
Haha, lees je gequote reactie nog eens terug en bezie die in het licht van de 'randdebielen' die je aanhaalt.quote:Op zondag 2 mei 2010 02:39 schreef Gillette_M5 het volgende:
[..]
Misschien wat offtopic zo in je eigen topic, anders nodig ik je hier: Drugsrunners aangehouden op A73 uit voor verdere discussie. Ik was er eerlijk gezegd al klaar mee.Het was slechts ter indicatie met wat voor randdebielen je te maken hebt.
hihi,hoho,hehe,huhu (wat voor domme varianten heb je nog meer?quote:Op zondag 2 mei 2010 02:43 schreef Dubbelzuurrr het volgende:
[..]
Haha, lees je gequote reactie nog eens terug en bezie die in het licht van de 'randdebielen' die je aanhaalt.
Dit slechts ter indicatie...![]()
Huilliequote:Op zondag 2 mei 2010 02:50 schreef sandsucker het volgende:
mensen die het over wilders hebben![]()
mensen die nog omrekenen naar guldens![]()
rita verdronk![]()
mensen die denken dat één europa geen zin heeft
Je kunt voor de vorm zoeken naar zoveel domme hihi-hoho-varianten als je wilt, maar als je de inherente stupiditeit van dat stukje PVV-proza niet binnen 2 seconden gespot hebt is elke reactie zinloos.quote:Op zondag 2 mei 2010 02:47 schreef Gillette_M5 het volgende:
[..]
hihi,hoho,hehe,huhu (wat voor domme varianten heb je nog meer?) , lees je eigen domme reactie nog eens terug, en bezie die in het licht van de door mij genoemde randdebielen, en medestanders van legalisatie van harddrugs (dit wederom slechts ter indicatie
).
Goed, we pakken nog even wat standpunten van de PVV erbij (dit slechts ter ehh ...)
PVV & Europa:
De miljarden die elk jaar naar Europa gaan moeten in Nederland worden besteed, zeker in deze tijden van economische crisis. "Die miljarden moeten naar de Nederlandse burger in plaats van dat we de boeren in Polen, Frankrijk en Portugal subsidiëren", aldus partijleider Geert Wilders.
De PVV wil ook dat de Europese Unie zich weer vooral gaat bezighouden met haar oorspronkelijke taak: economische (en monetaire) samenwerking. Ook wil de PVV geen enkel land er meer bij in Europa en ziet ze corrupte landen als Roemenie en Bulgarije het liefst de EU verlaten. Turkije mag nooit lid worden van de Europese Unie, niet nu, niet over honderd jaar, niet over duizend jaar, helemaal nooit.
Ook wil de PVV meer zeggenschap van het Nederlandse parlement, dat zelfstandig Europese besluiten moet kunnen tegenhouden, zodat Nederland een echt soeverein land blijft.
Wilders: "De PVV gaat voor Nederland Europa in, het Nederlands belang is voor ons het allerbelangrijkste. Als enige partij willen wij al ons geld terug van Europa, het Nederlands parlement een vetorecht geven, Roemenie en Bulgarije uit de EU en Turkije nooit erin!
Tja, jij kunt voor de vorm dit soort stupide berichten posten maar als jij niets begrijpt van politiek, of geen tegenargumenten kunt vinden voor de standpunten van de PVV ben jij hier nog altijd de grootste faalhaas. En ik heb nog geen 2 seconden bedenktijd nodig om tot die conclusie te komen.quote:Op zondag 2 mei 2010 03:00 schreef Dubbelzuurrr het volgende:
[..]
Je kunt voor de vorm zoeken naar zoveel domme hihi-hoho-varianten als je wilt, maar als je de inherente stupiditeit van dat stukje PVV-proza niet binnen 2 seconden gespot hebt is elke reactie zinloos.
Het ziet er naar uit dat ik niet eens hoef te zoeken naar tegenargumenten, aangezien de PVV zichzelf in die eerste 2 bondige paragraafjes al fundamenteel tegenspreekt.quote:Op zondag 2 mei 2010 03:03 schreef Gillette_M5 het volgende:
[..]
Tja, jij kunt voor de vorm dit soort stupide berichten posten maar als jij niets begrijpt van politiek, of geen tegenargumenten kunt vinden voor de standpunten van de PVV ben jij hier nog altijd de grootste faalhaas. En ik heb nog geen 2 seconden bedenktijd nodig om tot die conclusie te komen.
Ik nodig je uit dit uit de doeken te doen. Waar spreken zij zichzelf tegen?quote:Op zondag 2 mei 2010 03:12 schreef Dubbelzuurrr het volgende:
[..]
Het ziet er naar uit dat ik niet eens hoef te zoeken naar tegenargumenten, aangezien de PVV zichzelf in die eerste 2 bondige paragraafjes al fundamenteel tegenspreekt.
Een van de pijlers van de "ecomische en monetaire samenwerking" is het gecentraliseerde subsidiëringsstelsel. Stellen dat het door Nederland beschikbaar gestelde geld uitsluitend te goede moet komen aan Nederland ondergraaft de principiële notie van een unie.quote:Op zondag 2 mei 2010 03:16 schreef Gillette_M5 het volgende:
[..]
Ik nodig je uit dit uit de doeken te doen. Waar spreken zij zichzelf tegen?
Ben benieuwd naar je bevindingen....
[edit]quote:
Heb je lang moeten zoeken naar die dure woorden om een klein stukje te kunnen vormen, en hiermee denken mensen te kunnen overdonderen?quote:Op zondag 2 mei 2010 03:27 schreef Dubbelzuurrr het volgende:
[..]
Een van de pijlers van de "ecomische en monetaire samenwerking" is het gecentraliseerde subsidiëringsstelsel. Stellen dat het door Nederland beschikbaar gestelde geld uitsluitend te goede moet komen aan Nederland ondergraaft de principiële notie van een unie.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |