quote:- En iedere vatandaş die ik vergeten ben,.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 51% gewijzigd door #ANONIEM op 02-05-2010 00:53:34 ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
nooit van gehoord, maar toen was ik nog maar 4 dusquote:Op zondag 2 mei 2010 09:34 schreef Dwersdriever het volgende:
Hmmm. Jullie gaan hard zeg.
Het antwoord op de quizvraag van gisteren was Feysullah Armut, toentertijd beter bekend als MC Lynx. Hij bereikte met dit nummer in 1997 de vijfde plaats van de Top-40 en had kort daarna nog een tweede hit met een cover van het LL Cool J-nummer I Need Love.
als je daar zin in hebt ja..quote:Op zondag 2 mei 2010 12:27 schreef maartjeh het volgende:
[..]
Ja echt om te huilen gewoon.Nouja wel lekker pyjama-weer.
Er waren twee rode kaarten. Ééntje voor Zapo en de andere voor Neill. Zowel Galatasaray en Bursaspor hadden veel kansen gemist. Galatasaray deed wel zijn best, maar het scoren lukte niet.quote:Op zondag 2 mei 2010 12:17 schreef msnk het volgende:
Vandaag wordt echt über-spannend
Wel triest hoe Asscher de huldiging wil volbrengen
Weet iemand trouwens of Galatasaray zijn best deed tegen Bursaspor (wedstrijd niet gezien)? Want als GS willens en wetens FB straks kampioen maakt...
Dine in hell is 't, trouwens.
roep je turk voor vermaakquote:Op zondag 2 mei 2010 12:31 schreef maartjeh het volgende:
[..]
Nee, niet echt, na 2 weken van in bed en op de bank liggen.
het is toch echt vandaag (ib4rookertquote:Op zondag 2 mei 2010 12:24 schreef maartjeh het volgende:
Mogguh.
Maar da's 'm nou juist. Zelf word je geen kampioen, dat is vrijwel zeker. En als je dan je best doet om de enige andere concurrent van FB punten af te troggelen... Kom op zeg. Zelfs Feyenoord verliest expres van Twente, maar GS helpt FB. Ongelofelijk eigenlijkquote:Op zondag 2 mei 2010 12:30 schreef Julis het volgende:
[..]
Er waren twee rode kaarten. Ééntje voor Zapo en de andere voor Neill. Zowel Galatasaray en Bursaspor hadden veel kansen gemist. Galatasaray deed wel zijn best, maar het scoren lukte niet.
Tja, ze konden beter Bursaspor laten winnen. Aan één punt heb je niet veel. Maar Bursaspor moet nog maar één wedstrijd spelen en Fener moet er nog 2 spelen. Dus ik heb nog hoop dat Bursaspor kampioen wordt.quote:Op zondag 2 mei 2010 12:40 schreef msnk het volgende:
[..]
Maar da's 'm nou juist. Zelf word je geen kampioen, dat is vrijwel zeker. En als je dan je best doet om de enige andere concurrent van FB punten af te troggelen... Kom op zeg. Zelfs Feyenoord verliest expres van Twente, maar GS helpt FB. Ongelofelijk eigenlijk
slaapkopquote:Op zondag 2 mei 2010 12:38 schreef maartjeh het volgende:
[..]
Ouders zijn thuis enzo. En hij slaapt nog.
Ok, niet lullig bedoeld ofzo hoor, maar ik kan me er niets bij voorstellen.quote:Op zondag 2 mei 2010 13:04 schreef maartjeh het volgende:
[..]
Is 'ie wel ja. Maar hij werkt ook 6 dagen in de week.
Haha geeft niets. I know for sure.quote:Op zondag 2 mei 2010 13:05 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ok, niet lullig bedoeld ofzo hoor, maar ik kan me er niets bij voorstellen.
Hmm okquote:Op zondag 2 mei 2010 13:07 schreef maartjeh het volgende:
[..]
Haha geeft niets. I know for sure.Hij werkt voor mijn ouders, daarom.
Oooo zo. Hij slaapt overal doorheen als hij écht moe is.quote:Op zondag 2 mei 2010 13:09 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Hmm okik bedoelde gewoon hoe druk het ook mag zijn, ik kan echt niet zo lang in bed liggen
Slecht!quote:Op zondag 2 mei 2010 13:10 schreef maartjeh het volgende:
[..]
Oooo zo. Hij slaapt overal doorheen als hij écht moe is.Maar hij slaapt in het weekend ook pas om 04.00 of 05.00 en dan vaak tot 13.00 ofzo op zondag.
Ja, maar het lijkt me niet dat het dan wel goed is omdat je op een andere dag veel meer slaapt.quote:Op zondag 2 mei 2010 13:13 schreef maartjeh het volgende:
[..]
Mwua, door de week slaapt hij soms al om 20.00.
bedoel je mij?quote:Op zondag 2 mei 2010 13:18 schreef msnk het volgende:
Oke ik hap. Wat is alors on danse? Je post dat in iedere topic bijna?
Nee mij ook niet. Ik irriteer me er soms aan.quote:Op zondag 2 mei 2010 13:15 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ja, maar het lijkt me niet dat het dan wel goed is omdat je op een andere dag veel meer slaapt.
Breda?quote:Op zondag 2 mei 2010 14:03 schreef maartjeh het volgende:
[..]
Beter van niet, gaat niet goed komen anders hier in Breda.
ergerquote:Op zondag 2 mei 2010 13:28 schreef maartjeh het volgende:
[..]
Nee mij ook niet. Ik irriteer me er soms aan.
Nooit.quote:
Nooit.quote:Op zondag 2 mei 2010 14:11 schreef Julis het volgende:
FC Twente gaat winnen tegen NAC Breda. Over 19 minuten begint de wedstrijd. Schpannend.
Dat ze lekker thuis gaan winnen en niet hier.quote:Op zondag 2 mei 2010 14:11 schreef Julis het volgende:
FC Twente gaat winnen tegen NAC Breda. Over 19 minuten begint de wedstrijd. Schpannend.
Jeah! Ik mag jou wel.quote:Op zondag 2 mei 2010 14:24 schreef IHVK het volgende:
Twente.![]()
De beker is toch waarschijnlijk wel voor Ajax.. Ik hoop dat Twente kampioen wordt.
Ik ben in Breda.quote:
quote:Op zondag 2 mei 2010 14:36 schreef Julis het volgende:
[..]
Ik ben in Breda.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is de hele dag al zo.
Hm, ok. Succes ermee dan.quote:Op zondag 2 mei 2010 14:30 schreef Ayca het volgende:
Dit gaat niet over school als je dat denktdaar heb ik me al vrede mee gevonden
Dit proberen op te lossen ga ik niet eens proberen, dan wordt het waarschijnlijk nog erger.Ik zal het moeten negeren denk ik.
Is het weer die tijd van de maand?quote:Op zondag 2 mei 2010 14:30 schreef Ayca het volgende:
Dit gaat niet over school als je dat denktdaar heb ik me al vrede mee gevonden
Dit proberen op te lossen ga ik niet eens proberen, dan wordt het waarschijnlijk nog erger.Ik zal het moeten negeren denk ik.
Ik heb niks tegen regen, ik loop er alleen niet graag onderquote:Op zondag 2 mei 2010 15:16 schreef IHVK het volgende:
Ik snap niet wat iedereen tegen regen heeft.
Waar wil je heen dan?quote:Op zondag 2 mei 2010 15:28 schreef Bilmiyorem het volgende:
ik mag niet weg van mn ouders
dus jullie moeten allemaal niet zeiken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cool story, Hansel.
Hahaquote:Op zondag 2 mei 2010 15:42 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
spannend? zit je er nu nog op
ik kom er aan
Ben ik net van terug. Ik ga niet te lang, want ik wil niet zoals de stereotype Nederlander in een kreeft veranderen.quote:
Gaat wel.quote:Op zondag 2 mei 2010 15:46 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Hoi maartjeh.![]()
Hoe is het met je keel?
Wat zou je gaan doen?quote:Op zondag 2 mei 2010 15:56 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Met mij gaat het ook prima.![]()
Wat een zeik weer is het he. Ik had nog wel zulke leuke plannen.
Je vergeet een cquote:Op zondag 2 mei 2010 16:00 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Piknicken.Heb ik al jaren niet meer gedaan.
Oh dat is balen ja!quote:Op zondag 2 mei 2010 16:00 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Piknicken.Heb ik al jaren niet meer gedaan.
Hier in Breda ook. Rellen. Nice. Stoeptegels vliegen door de lucht.quote:Op zondag 2 mei 2010 16:29 schreef Rookert het volgende:
Vriendin van mij woont in Enschede en het ontplofte daar 10 minuten geleden
Tokkies heb je ook overal jaquote:Op zondag 2 mei 2010 16:34 schreef maartjeh het volgende:
[..]
Hier in Breda ook. Rellen. Nice. Stoeptegels vliegen door de lucht.
vind je het echt leuk?quote:Op zondag 2 mei 2010 16:34 schreef maartjeh het volgende:
[..]
Hier in Breda ook. Rellen. Nice. Stoeptegels vliegen door de lucht.
Ehhh, zo is het ALTIJD als NAC een thuiswedstrijd heeft. Leuk hè, voetbal?quote:Op zondag 2 mei 2010 16:36 schreef Rookert het volgende:
[..]
Tokkies heb je ook overal ja![]()
In Enschede is het gezellig
Dan heeft NAC dus een paar kutsupportersquote:Op zondag 2 mei 2010 16:41 schreef maartjeh het volgende:
[..]
Ehhh, zo is het ALTIJD als NAC een thuiswedstrijd heeft. Leuk hè, voetbal?
IBM, beetje TMA gedaan maar ik vind er echt allemaal geen zak aan. Binnenkort afmaken en dan heel wat anders doenquote:
Not just that, was jij niet diegene die een of ander anaal-festijn convo postte? Dat vond ik best raar jaquote:Op zondag 2 mei 2010 19:54 schreef MrChill007 het volgende:
Dus als iemand een virus heeft, is die gene raar? hmm apart.
Vast wel, al snap ik de balle niet waarover je t hebtquote:Op zondag 2 mei 2010 20:03 schreef msnk het volgende:
[..]
IBM, beetje TMA gedaan maar ik vind er echt allemaal geen zak aan. Binnenkort afmaken en dan heel wat anders doen
En jij?
[..]
Not just that, was jij niet diegene die een of ander anaal-festijn convo postte? Dat vond ik best raar ja
Misschien was het iemand anders dan...quote:Op zondag 2 mei 2010 20:04 schreef MrChill007 het volgende:
[..]
Vast wel, al snap ik de balle niet waarover je t hebt
Wat is TMA?quote:Op zondag 2 mei 2010 20:03 schreef msnk het volgende:
[..]
IBM, beetje TMA gedaan maar ik vind er echt allemaal geen zak aan. Binnenkort afmaken en dan heel wat anders doen
En jij?
[..]
haa zo.. maar dit is op hyves? en die gast heb ik niet eens op msnquote:
Trade Management Asia, HBO opleiding dat zich focust op ja.. Azië dus. Met een taal naar keuze.quote:Op zondag 2 mei 2010 20:07 schreef IHVK het volgende:
[..]
Wat is TMA?![]()
En wat wil je doen hierna?
Ik studeer Biologie.
Oh ja weet ik veelquote:Op zondag 2 mei 2010 20:09 schreef MrChill007 het volgende:
[..]
haa zo.. maar dit is op hyves? en die gast heb ik niet eens op msnik weet niet of je t weet maar das die loverboy
die screen dump is gemaakt door weet ik veel
nee johquote:Op zondag 2 mei 2010 20:10 schreef msnk het volgende:
[..]
Oh ja weet ik veel
Dacht dat je een vriend aan het uitlachen was ofzo.
het kan toch iedereen overkomen? niet iedereen is een pc held. ga me niet zeggen dat jij nog nooit een virus gehad hebquote:Op zondag 2 mei 2010 20:10 schreef wikwakka2 het volgende:
Ik heb geen mensen in mijn lijst die virussen krijgen.
Kan ook aan mij liggen, dat soort nieuws trekt mijn aandacht nietquote:Op zondag 2 mei 2010 20:11 schreef MrChill007 het volgende:
[..]
nee johik d8 dat iedereen wel zou herkennen wie dat is op die pasfoto
maar blijkbaar is NL niet zo bezig meer met die loverboy's
Is het Answa, AKA Murat?quote:Op zondag 2 mei 2010 20:09 schreef MrChill007 het volgende:
[..]
haa zo.. maar dit is op hyves? en die gast heb ik niet eens op msnik weet niet of je t weet maar das die loverboy
die screen dump is gemaakt door weet ik veel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cool story, Hansel.
Aan de andere kant is het ook wel weer mooi om te weten dat zelfs criminelen nog gewoon rechten hebben in Nederland.quote:Op zondag 2 mei 2010 20:15 schreef MrChill007 het volgende:
Ik ga lachen als die vliucht naar het buitenland. NL leert ook nooit van hun fouten
haha. idd. Zag je goed bij peter r de vries. hij mocht die beelden niet uitzenden van de rechterquote:Op zondag 2 mei 2010 20:21 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Aan de andere kant is het ook wel weer mooi om te weten dat zelfs criminelen nog gewoon rechten hebben in Nederland.
volgens mij hebben de anabolen zijn armen zo zwaar gemaakt dat ze niet meer recht kunnenquote:
Benno H volgens mij.quote:Op zondag 2 mei 2010 20:38 schreef MrChill007 het volgende:
[..]
haha. idd. Zag je goed bij peter r de vries. hij mocht die beelden niet uitzenden van de rechterhoe heet die geval ook alweer? H ofzo
Koos Hquote:Op zondag 2 mei 2010 20:43 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
volgens mij hebben de anabolen zijn armen zo zwaar gemaakt dat ze niet meer recht kunnen
[..]
Benno H volgens mij.
Hij heeft toch al levenslang? Het is een zieke kerel, maar ik denk dat hij met z'n echte levenslange veroordeling al genoeg gestraft is.quote:Op zondag 2 mei 2010 20:48 schreef MrChill007 het volgende:
[..]
Koos H
Vindt het maar raar dat justitie nog voor hem opkomt. een psychopath moet lijden. ze geven hem nog rechten. verdwaald hoor NL.
uhu,quote:Op zondag 2 mei 2010 21:34 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Waardevolle toevoeging aan dit topic ben je.
quote:Op zondag 2 mei 2010 21:36 schreef BaasD het volgende:
[..]
uhu,
Wat zeggen ze in turkije eigenlijk: Friet of Patat?
quote:Op zondag 2 mei 2010 21:36 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
.quote:Op zondag 2 mei 2010 22:02 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Dat is pas een faal. Niet eens een speciaal woord voor patat hebben.
PAK HEM, PAK HEM!!!!!!!!!!!1111111111111111quote:Op zondag 2 mei 2010 21:34 schreef IHVK het volgende:
[..]
Griekenland is heel leuk om op vakantie te gaan ja.
quote:Op zondag 2 mei 2010 22:19 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
PAK HEM, PAK HEM!!!!!!!!!!!1111111111111111
In reserve België misschien. In Nederland is het gewoon patat.quote:Op zondag 2 mei 2010 22:09 schreef BaasD het volgende:
[..]
.
We zijn nu in Nederland en hier is het Friet
Het is in principe een lening. Maar goed, of het terugkomt..quote:
Volgens GeenStijl dan. Dus weet niet of het waar is..quote:Maar die Grieken hebben alle ellende mooi aan zichzelf te danken. Liegen & bedriegen. Iedereen een dikbetaalde baan bij de overheid. 13e & 14e maand. Het hele land op zijn 52ste met pensioen. En belasting betalen ho maar. Lees dit: Van de 17.000 zwembaden in de rijke buurten werden er dit jaar precies 324 opgegeven. De rest bleef lekker onbelast.
quote:Op zondag 2 mei 2010 22:34 schreef wikwakka2 het volgende:
Tsja, het is wel duidelijk dat het niet goed ging aflopen met Griekenland. Kom op zeg, met pensioen op je 53e, miljarden aan belastingsfraude en belastingsinkomsten gemist omdat iedereen sjoemelt met cijfers... Laat staan dat ze eens gaan werken in plaats van steeds te staken. Zelfs de Nederlandse babyboomers hebben het zo makkelijk niet gehad.
Goed punt, het is niet voor niks dat men in het Zuiden van Europa last heeft van een hoge permanente werkloosheid!quote:Op zondag 2 mei 2010 22:38 schreef IHVK het volgende:
[..]
+ lekker weer.
Dat moest een keer fout gaan..
Tja, ik bedoel als ik een Griek was en ik mocht kiezen tussen werken en chillen in het onbelaste zwembad.quote:Op zondag 2 mei 2010 22:40 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Goed punt, het is niet voor niks dat men in het Zuiden van Europa last heeft van een hoge permanente werkloosheid!
Krijg jij als Turk niet spontaan kokhalsneigingen bij het denken 'als ik een Griek was'?quote:Op zondag 2 mei 2010 22:43 schreef IHVK het volgende:
[..]
Tja, ik bedoel als ik een Griek was en ik mocht kiezen tussen werken en chillen in het onbelaste zwembad.
Ik zou het wel weten hoor.![]()
Beetje het land der Grieken toe-eigenen. Je begint Turkse trekjes aan te nemen wik.quote:Op zondag 2 mei 2010 22:45 schreef wikwakka2 het volgende:
Dat je er ook maar over durft te fantaseren om een Griek te zijn. Prachtig land, hoor, daar niet van, maar jammer van de mensen. Eigenlijk verdienen wij Nederlanders een dergelijk mooi land, dump de Grieken maar lekker in onze platte polders.
quote:Op zondag 2 mei 2010 22:45 schreef Rookert het volgende:
[..]
Krijg jij als Turk niet spontaan kokhalsneigingen bij het denken 'als ik een Griek was'?
Precies.quote:Op zondag 2 mei 2010 22:47 schreef Rookert het volgende:
Wel supervette mythische verhalen bij Grieks gehad
De Turkse grootheidswaanzin is dan ook totaal misplaatst.quote:Op zondag 2 mei 2010 22:51 schreef IHVK het volgende:
[..]
Precies.
Turkije wordt in sommige boeken wel hardnekkig Klein-Azië genoemd. Best grappig.
Wacht maar tot ik dictator ben van Nederland, dan zul je wel zien wat voor grootse plannen ik voor ons grootse land in petto heb.quote:Op zondag 2 mei 2010 22:46 schreef IHVK het volgende:
[..]
Beetje het land der Grieken toe-eigenen. Je begint Turkse trekjes aan te nemen wik.
whehehequote:Op zondag 2 mei 2010 22:54 schreef Rookert het volgende:
[..]
De Turkse grootheidswaanzin is dan ook totaal misplaatst.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |