Je moet gewoon de tijd hebben als je naar de Primark wil. Neem je gewoon voor dat het super druk is, dan kan het alleen maar meevallen.quote:Op donderdag 24 juni 2010 10:37 schreef Allure_ het volgende:
Wat zou nu het rustigste moment zijn daar? Dan ga ik even afstemmen
.
M'n vriendin en haar twee zusjes hadden samen 41 items voor 198,5 euroquote:Op vrijdag 25 juni 2010 19:19 schreef MCH het volgende:
Ik ga morgen maar weer eens naar Primark Bremen
Goed om te weten!quote:Op zondag 27 juni 2010 20:07 schreef Cocotrimonium het volgende:
Gisteren met twee vriendinnen naar de Primark in Luik geweest. We gaan altijd op zaterdag, en dan zorgen we dat we er rond 10u zijn. Dan is het qua drukte prima te doen
Primark <3
Van de site. Op zich wel reden om ze te boycotten. Dat kán toch nietquote:Gebruik de onderstaande tabel om te bepalen welke maten geschikt zijn voor jouw.
Nee, je hebt er tot maat 46quote:Op zondag 27 juni 2010 21:50 schreef clumsy_clown het volgende:
Hoe zit het eigenlijk met de maten daar? Is het Pimkie niveau, dat je niets boven de 38 kan vinden?
Volgens mijn (zeer modebewuste) schoonzusje is er in Luik in ieder geval veel meer te vinden dan in Rotterdam.quote:Op zondag 27 juni 2010 21:09 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[..]
Goed om te weten!
Ik ga binnenkort naar Luik
Heeft Luik ook veel winkeloppervlakte?
Ja? Ik heb er vorig jaar kleding gekocht en dat is allemaal nog mooi en heel, tig keer gewassen e.d. Mijn H&M shirtjes en New Yorker shirtjes zien er minder florisanter uitquote:Op zondag 27 juni 2010 21:51 schreef Jamunited het volgende:
goedkoop, maar wat een kutkwaliteit
Oooh ja straks als ik thuis benquote:Op dinsdag 29 juni 2010 15:58 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Iemand zin om foto'tjes te plaatsen van de buit?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |