abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_83736408
quote:
Op maandag 5 juli 2010 20:51 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Hoe is de kwaliteit van zo'n shirtje? Ik ben nog nooit bij Primark geweest. Is het vergelijkbaar H&M-materiaal?
volgens mij is het normaalgesproken wel h&m kwaliteit, maar deze is wel slecht hoor, tenminste, hij is na 1x wassen al een beetje verwassen. Bij dit shirtje vind ik het niet zo erg, mag best een beetje vintage zijn. je ziet zegmaar lichtere streepjes gekomen waar de kreukels erin gezeten hebben van het wassen. misschien was het minder als ik het meteen had gestreken (nat) maarja dat weet je pas als het gebeurd is. ik denk dan dat er wel een reden geweest zal zijn voor het feit dat het van 9 euro voor 3 (en uiteindelijk zelfs 2) was, en het hele rek nog vol hing
andere simpele stretch shirtjes enzo zien er nog prima uit na een paar keer wassen, net zoals een vestje van vorig jaar.
pi_83752528
quote:
Op maandag 5 juli 2010 22:36 schreef SacreCoeur het volgende:

ondergoed is daar echt 213213123x niets.
Oh grappig, ik ben juist dol op Primark-ondergoed. BH's van vier euro die perfect passen, en alle katoenen onderbroekjes van 1 euro zitten heerlijk en zijn heel leuk en mooi. Dat plastic-kant-spul ga ik idd niet aan beginnen, maar voor relaxte basics vind ik ze juist erg goed. (En de bamboesokken zijn ook heel fijn!)
  woensdag 7 juli 2010 @ 09:06:50 #258
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_83753230
hier ook een fan van de '6 katoenen slips voor 3 euro' en sokken 6 paar voor 3 euro oid.
En wat er verwassen is of losse naadjes of elastiekjes.. gooi ik zonder moeite weg en pak nieuwe.

Ik baal dat ze niet meer zo veel kinderondergoed hebben, sinds ze boven alles hebben omgegooid De onderbroeken van m'n zoon zijn toch al heel vaak gewassen (gekocht met poging zindelijk te worden en ondertussen is hij dat al bijna een jaar) maar zien er nog als nieuw uit
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  woensdag 7 juli 2010 @ 09:11:50 #259
294731 Mixende_match
Matchende mix
pi_83753336
Oeeeh ik ga vlgnde week woensdag erheen! Ben er al vaker geweest en heb toen ook megaveel gekocht haha.

Ik heb een vestje die na het wassen eigenlijk iets gekrompen is, voor de rest zijn de jurkjes, broeken, pantoffels, en mijn badjas prima!

Tis idd erg druk altijd, ik ga met een vriendin die er nog nooit is geweest. Heb dr al voorbereid haha we trekken er gewoon een halve dag voor uit, we hebben de tijd dusja....
~ Bonito La Risa ~
  woensdag 7 juli 2010 @ 09:36:58 #260
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_83753977
quote:
Op woensdag 7 juli 2010 08:30 schreef patatmetfriet het volgende:

[..]

Oh grappig, ik ben juist dol op Primark-ondergoed. BH's van vier euro die perfect passen, en alle katoenen onderbroekjes van 1 euro zitten heerlijk en zijn heel leuk en mooi. Dat plastic-kant-spul ga ik idd niet aan beginnen, maar voor relaxte basics vind ik ze juist erg goed. (En de bamboesokken zijn ook heel fijn!)
De onderbroekjes gaat bij mij altijd kapot.. na 2x wassen scheurt 't elasthiek.. en ze hebben geen goede aansluitende maten.
De èèn is net niet goed & de volgende maat is te groot.
BH's geen ervaring mee eigenlijk & de sokken vond ik zo stug na het wassen (met wasverzachter) maar dat ging ook wel opzich.
  woensdag 7 juli 2010 @ 09:38:52 #261
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_83754029
quote:
Op woensdag 7 juli 2010 09:06 schreef E.T. het volgende:
hier ook een fan van de '6 katoenen slips voor 3 euro' en sokken 6 paar voor 3 euro oid.
En wat er verwassen is of losse naadjes of elastiekjes.. gooi ik zonder moeite weg en pak nieuwe.

Ik baal dat ze niet meer zo veel kinderondergoed hebben, sinds ze boven alles hebben omgegooid De onderbroeken van m'n zoon zijn toch al heel vaak gewassen (gekocht met poging zindelijk te worden en ondertussen is hij dat al bijna een jaar) maar zien er nog als nieuw uit
Ze hebben best veel toch? Meestal 3 soorten printjes in een 7 verpakking.
Ik heb 't bloemetjes print gekocht & de dagen print. (monday, tuesday etc)
  woensdag 7 juli 2010 @ 09:55:25 #262
294731 Mixende_match
Matchende mix
pi_83754447
En how about bh's? Hebben ze de standaard maten/pasvorm?
~ Bonito La Risa ~
  woensdag 7 juli 2010 @ 10:00:18 #263
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_83754566
quote:
Op woensdag 7 juli 2010 09:38 schreef SacreCoeur het volgende:

[..]

Ze hebben best veel toch? Meestal 3 soorten printjes in een 7 verpakking.
Ik heb 't bloemetjes print gekocht & de dagen print. (monday, tuesday etc)
voorheen was het drie schappen vol met onderbroeken, hemden en pyama's.. Nu is dat een stelling voor alle maten en jongens en meisjes samen.
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  woensdag 7 juli 2010 @ 10:25:12 #264
267520 Esmerallda17
Achttienjaar
pi_83755272
Ik ga denk ik donderdag of vrijdag weer
-
  woensdag 7 juli 2010 @ 11:23:39 #265
112545 Muck
Meine Sprache: International
pi_83757172
quote:
Op woensdag 7 juli 2010 09:36 schreef SacreCoeur het volgende:

[..]

De onderbroekjes gaat bij mij altijd kapot.. na 2x wassen scheurt 't elasthiek.. en ze hebben geen goede aansluitende maten.
De èèn is net niet goed & de volgende maat is te groot.
BH's geen ervaring mee eigenlijk & de sokken vond ik zo stug na het wassen (met wasverzachter) maar dat ging ook wel opzich.

Dat heb ik helaas ook
Van mijn gewéldige visjes-onderbroek was na een dagje dragen het elastiek al los en van de 5-in-een-pakje slipjes ligt ook van 3 van de 5 al het elastiek op meerdere plaatsen los.
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
pi_83757196
OMFG - IN 2013 OOK IN NIJMEGEN!!
  woensdag 7 juli 2010 @ 11:26:21 #267
267520 Esmerallda17
Achttienjaar
pi_83757262
quote:
Op woensdag 7 juli 2010 11:23 schreef Muck het volgende:

[..]

Dat heb ik helaas ook
Van mijn gewéldige visjes-onderbroek was na een dagje dragen het elastiek al los en van de 5-in-een-pakje slipjes ligt ook van 3 van de 5 al het elastiek op meerdere plaatsen los.
Mijn onderbroekjes zijn gewoon goed en blijven goed zitten hoor En gaan ook niet kapot!
Die sokken zitten ook gewoon lekker.
Bh's daar vind ik wel lastig. Heb er maar 1 die goed zit en mooi blijft
Maar ik heb 1 bikini van daar en daar ben ik echt helemaal gek van!
-
pi_83765390
Ik heb alleen een flanellen pyamabroek en een paar t-shirtjes en die blijven prima in de was. Wordt hoog tijd dat ik er op een rustig moment weer eens heen ga, heb ze ooit zonder passen op de gok meegenomen omdat het uren duurde bij de paskamers en wil nu toch wel eens uitgebreider winkelen daar, net als ooit in Dublin.
pi_83772943
Misschien dat ik er vrijdagochtend maar 's ga kijken.
pi_83775524
heb altijd gezegd dat ik een keer wil primarken.

maar
a: woon ik 2,5 uur treinen ervanaf.
b. heb ik maat 42 en is iets vinden niet altijd makkelijk
c: moet ik dus altijd passen voordat ik iets koop
d: haat ik drukke winkels

denk dus dat ik het hier bij de HM houd..
  donderdag 8 juli 2010 @ 10:59:30 #271
294731 Mixende_match
Matchende mix
pi_83798342
quote:
Op woensdag 7 juli 2010 19:31 schreef Floor-Sofie het volgende:

maar

als je er graag heen wilt, moet je er echt een dag voor uit trekken, (mits je op je gemak wilt winkelen, je niet wilt ergeren en je wilt passen )

dat winkelt echt een stuk lekkerder,
wij wonen ook zover er vandaag, ik parkeer de auto op capelle, en ga met de metro verder, en we hebben heel de dag
~ Bonito La Risa ~
  † In Memoriam † donderdag 8 juli 2010 @ 11:07:57 #272
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_83798674
quote:
Op woensdag 7 juli 2010 19:31 schreef Floor-Sofie het volgende:

maar

Dat is geen reden om er niet naartoe te gaan. Ik heb ook maat 42/44 en ben er tot nu toe altijd geslaagd. Voor zowel lange broeken, korte broeken, jurkjes en shirtjes. Ik kan daar beter shoppen dan bij de H&M.
Dus die mag je van je lijstje schrappen, ik ben er zeker van dat ook jij daar zult slagen .
En maak er inderdaad een dagje van. Als je die drukte wilt ontlopen raad ik je aan om 's ochtends de Primark te bezoeken omdat het dan rustiger schijnt te zijn. De rest van de dag kan je je ongetwijfeld verder sufshoppen in Rotterdam .
Fat bikers bounce better.
I'm not confused brother! I just took picture of my face, is defo not my confused face!
pi_83799296
quote:
Op maandag 5 juli 2010 22:14 schreef QCC het volgende:
1x geweest, doe het niet nog eens. Stervensdruk overal, rommelig, enorme rijen.

Had paar shirts (overhemden) gevonden die wel ok uitzagen, alleen qua materiaal niet 100% katoen maar nja, voor 6 of 9 euro wilde ik het wel overwegen. Richting kassa gelopen en dat was een rij van > 100 man, dus spullen maar laten liggen en door de zee van krijsende moeders en huilende kinderen, 12-jarige modemeisjes etc naar buiten gewaand..

Overigens was meer dan de helft van het winkelend publiek van niet-Nederlandse afkomst. Kun je misschien in
Rotterdam verwachten maar het viel wel heel erg op..
Echt?? Hmm ik denk dat ik dan maar niet ga...
  donderdag 8 juli 2010 @ 11:48:45 #274
132993 TJDoornbos
#TeamToekNip
pi_83800389
quote:
Op maandag 5 juli 2010 22:14 schreef QCC het volgende:

Overigens was meer dan de helft van het winkelend publiek van niet-Nederlandse afkomst. Kun je misschien in Rotterdam verwachten maar het viel wel heel erg op..

zolang ze me normaal behandelen heb ik daar geen probleem mee. En valt me op dat je voorbij gaat aan het feit dat de meeste die daar komen net als ik een Nederlands paspoort hebben. En vele ook geboren zijn in Rotterdam.
pi_83801103
Zolang ze je normaal behandelen? Waarom zouden ze je niet normaal behandelen?

Maargoed OT: ik ga volgende week even kijken, vooral voor wat simpele sandaaltjes ofzo. Valt me op dat de kleding enzo niet op de site staan, das wel jammer. Ik trek er ook lekker er hele dag voor uit, heerlijk
  donderdag 8 juli 2010 @ 15:49:30 #276
132993 TJDoornbos
#TeamToekNip
pi_83810210
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 12:05 schreef shinydiscoball het volgende:
Zolang ze je normaal behandelen? Waarom zouden ze je niet normaal behandelen?
Geen idee! Maar door die opmerking kreeg ik het idee dat we met een racist van doen hebben.
  donderdag 8 juli 2010 @ 16:06:23 #277
24807 NJ
Don't mention the war!
pi_83810858
Het echt een toeristische trekpleister van jewelste. Als op station Alexander uitstapt heb je daar een café zitten, Wilskracht, en die draaien echt veel omzet van mensen die naar binnen lopen om te vragen waar de Primark zit en gelijk even een colaatje bestellen.
And now for something completely different, I'm on a horse.
  donderdag 8 juli 2010 @ 16:35:08 #278
132993 TJDoornbos
#TeamToekNip
  donderdag 8 juli 2010 @ 16:50:37 #279
24807 NJ
Don't mention the war!
pi_83812616
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 16:35 schreef TJDoornbos het volgende:
gaaf NJ
Informatie van niets, natuurlijk, maar ik vraag me oprecht af hoeveel bezoekers van deze reeks zich daarin herkennen.
And now for something completely different, I'm on a horse.
  donderdag 8 juli 2010 @ 17:12:38 #280
132993 TJDoornbos
#TeamToekNip
pi_83813502
Nou ja ik vindt het wel cool dat de andere winkels er van profiteren.
pi_83814606
Ik profiteer er ook van

Al het doorgedraaide winkelpersoneel ging er tegenover naar de psychiater
Op vrijdag 28 september 2012 20:00 schreef roos85 het volgende:
Je kunt wel merken dat JJ wel verstand van zaken heeft..
  zondag 11 juli 2010 @ 14:58:29 #282
2735 Aarti
ik kan best aardig zijn hoor
pi_83917378
http://www.guardian.co.uk/business/2008/jun/23/primark.children
zie filmpje op de site

Child labour: Primark caught out (

Hundreds of people will be protesting outside Primark's Oxford Street store in London today in response to claims that the retailer has been using child labour. The protest, organised by War on Want, comes before a Panorama report on BBC1 tonight showing children making clothes for Primark. An 11-year-old Tamil girl at the Bhavani Sagar refugee camp is shown sewing sequins on a shirt from the Secret Possessions range.

"Pressure on Indian suppliers to deliver fast fashion at rock-bottom prices has made sweatshop labour inevitable," said Simon McRae at War on Want. "Again and again, scandals exposing UK retailers exploiting garment workers underline that the public cannot trust stores to police themselves. It is high time the British government introduced regulation to stop this shameful abuse."

Primark announced last week that it had sacked three of its clothing suppliers in India after being told that the programme had evidence it was subcontracting to child workers.

George Weston, chief executive of Associated British Foods, which owns Primark, said the company's Indian contractors were guilty of "wholesale deception". He said he would cancel million of pounds' worth of orders.
You've never felt pain until you've walked in a dancer's shoes
  zondag 11 juli 2010 @ 16:45:20 #283
277679 Marokkaanse18
Relevant, toch?
pi_83921404
quote:
Op woensdag 30 juni 2010 17:01 schreef tliciouz het volgende:
De buit van vandaag. Heb nog meer zal straks nog wat pics posten.

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Omnomnom.
Die bloemetjestas en dat rokje
Die wil ik ook..
pi_83927249
ik heb daar vorige week wat spullen gescoord en juist die onderbroekjes passen bij mij prima

ook nog wat leuke shirtjes voor mijn lief gescoord en voor erg weinig geld. nice!
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
  dinsdag 3 augustus 2010 @ 20:17:53 #285
311971 GeelSuperKuiken
ik vind jou lief;
pi_84825881
Ik vind primark heel erg leuk alleen pas op met sommige siraden of sjaaltjes die kunnen afgeven.
Ketting ook vaak als het van dat nepzilver is, dus pas er mee op :P

Wanneer komen er leuke winter dingenjes heb net een site gezien met leuke schoenen, jassen, jurkjes :9~
---- wie weet hier iets leuks, liefs neer te zetten, ik ben inspiratieloos ;( ---
  dinsdag 3 augustus 2010 @ 20:31:42 #287
311971 GeelSuperKuiken
ik vind jou lief;
pi_84826489
quote:
wanneer,
staat daar niet vermeld :o
---- wie weet hier iets leuks, liefs neer te zetten, ik ben inspiratieloos ;( ---
  dinsdag 3 augustus 2010 @ 21:04:02 #288
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_84827823
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2010 20:31 schreef GeelSuperKuiken het volgende:

[..]

wanneer,
Google anders zelf eens ergens op zeg, ik zie overal alleen maar vragen van jou staan.
Once in a while, I just wanna dance and feel good
  dinsdag 3 augustus 2010 @ 21:09:54 #289
311971 GeelSuperKuiken
ik vind jou lief;
pi_84828109
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2010 21:04 schreef Debsterr het volgende:

[..]

Google anders zelf eens ergens op zeg, ik zie overal alleen maar vragen van jou staan.
Ja weet ik , doe ik automatisch terwijl ik dan ook zelf nog ga zoeken :')
  † In Memoriam † dinsdag 3 augustus 2010 @ 21:16:15 #290
240917 Mula
pi_84828440
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2010 20:17 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
Ik vind primark heel erg leuk alleen pas op met sommige siraden of sjaaltjes die kunnen afgeven.
Ketting ook vaak als het van dat nepzilver is, dus pas er mee op :P

Wanneer komen er leuke winter dingenjes heb net een site gezien met leuke schoenen, jassen, jurkjes :9~
Je moet uberhaupt even goed opletten of de kleren niet afgeven. De zwarte spijkerbroeken (van 9 euro) geven enorme vlekken in de andere was tijdens het wassen (de andere was kan vervolgens weggegooid, want je krijgt de vlekken er niet meer uit!). En ik heb ook al een keer zwarte kantachtige bhs gehad die enorm afgeven. Ik had ze op de hand gewassen en heb ze per ongeluk in een emmer water laten staan. Na een paar uur was het water pikzwart.
  dinsdag 3 augustus 2010 @ 21:21:21 #291
311971 GeelSuperKuiken
ik vind jou lief;
pi_84828725
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2010 21:16 schreef Mula het volgende:

[..]

Je moet uberhaupt even goed opletten of de kleren niet afgeven. De zwarte spijkerbroeken (van 9 euro) geven enorme vlekken in de andere was tijdens het wassen (de andere was kan vervolgens weggegooid, want je krijgt de vlekken er niet meer uit!). En ik heb ook al een keer zwarte kantachtige bhs gehad die enorm afgeven. Ik had ze op de hand gewassen en heb ze per ongeluk in een emmer water laten staan. Na een paar uur was het water pikzwart.
serieus :o
hmm ik heb daar 3 bh's. Witte, zwarte, en een design. Wel verkleurd die design maar nooit afgegeven volgens mij.

Broek weet ik niet, heb mijn ma er niet over horen praten, maar ik vind die broeken van daar niet super.

Dankje voor de tip!
  † In Memoriam † dinsdag 3 augustus 2010 @ 21:21:45 #292
240917 Mula
pi_84828747
quote:
Op woensdag 7 juli 2010 09:55 schreef Mixende_match het volgende:
En how about bh's? Hebben ze de standaard maten/pasvorm?
Ze hebben hele fijne beugelbh`s in grote maten. Ik geloof dat het van cup c en met maat 90f gaat. Het ziet eruit als kant, maar de cups zijn aan de binnenkant gevoerd, waardoor ze niet zo irriteren als normaal. Ze zijn er in het wit, paars en zwart (die geven zoals hierboven gezegd wel erg af!) en kosten 5 euro. Ik heb echt nog nooit zulke fijn zittende bhs gehad!
  † In Memoriam † dinsdag 3 augustus 2010 @ 21:25:24 #293
240917 Mula
pi_84828949
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2010 21:21 schreef GeelSuperKuiken het volgende:

[..]

serieus :o
hmm ik heb daar 3 bh's. Witte, zwarte, en een design. Wel verkleurd die design maar nooit afgegeven volgens mij.

Broek weet ik niet, heb mijn ma er niet over horen praten, maar ik vind die broeken van daar niet super.

Dankje voor de tip!
Ja, serieus. Ik heb er twee ladingen was mee verknald, waaronder een nieuw dekbedovertrek. Ik dacht dat het aan mijn nieuwe onderlaken lag. Die was groen en in de rest van de was zaten allemaal hele grote donkergroene vlekken. Dus ik heb de volgende keer netjes de spijkerbroeken erweer bij ingegooid en het onderlaken (waar wonderwel geen vlekken in zaten!) apart gewassen. :X }:|
  dinsdag 3 augustus 2010 @ 21:29:22 #294
311971 GeelSuperKuiken
ik vind jou lief;
pi_84829179
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2010 21:25 schreef Mula het volgende:

[..]

Ja, serieus. Ik heb er twee ladingen was mee verknald, waaronder een nieuw dekbedovertrek. Ik dacht dat het aan mijn nieuwe onderlaken lag. Die was groen en in de rest van de was zaten allemaal hele grote donkergroene vlekken. Dus ik heb de volgende keer netjes de spijkerbroeken erweer bij ingegooid en het onderlaken (waar wonderwel geen vlekken in zaten!) apart gewassen. :X }:|
Pfoe das echt flink kut :{
Ik heb het met mijn hempjes nog niet gehad.

wel stom :{
en ook niet leuk als je nu alles apart moet gaan wassen.

Bh's zie ik al vanaf maat A tot weet ik veel hangen.
B hebben ze alleen bijna nooit ;(
  † In Memoriam † dinsdag 3 augustus 2010 @ 21:37:58 #295
240917 Mula
pi_84829631
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2010 21:29 schreef GeelSuperKuiken het volgende:

[..]

Pfoe das echt flink kut :{
Ik heb het met mijn hempjes nog niet gehad.

wel stom :{
en ook niet leuk als je nu alles apart moet gaan wassen.

Bh's zie ik al vanaf maat A tot weet ik veel hangen.
B hebben ze alleen bijna nooit ;(
De spijkerbroeken van 9 euro zitten bij mij echt perfect, dus ik heb gewoon iets van 10 paar gekocht. Ik heb inmiddels genoeg zwarte spijkerbroeken (de blauwe hebben nauwelijks dit probleem!) om een machine mee te vullen. Probleem opgelost. 8-)
  dinsdag 3 augustus 2010 @ 21:40:08 #296
311971 GeelSuperKuiken
ik vind jou lief;
pi_84829733
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2010 21:37 schreef Mula het volgende:

[..]

De spijkerbroeken van 9 euro zitten bij mij echt perfect, dus ik heb gewoon iets van 10 paar gekocht. Ik heb inmiddels genoeg zwarte spijkerbroeken (de blauwe hebben nauwelijks dit probleem!) om een machine mee te vullen. Probleem opgelost. 8-)
zo kan het ook ja :P
haha _O-

Ben je nou een man of vrouw want je plaatje staat op man :@ maar het lijkt me dat je een vrouw bent omdat je over BH's begon :P
  † In Memoriam † dinsdag 3 augustus 2010 @ 21:48:43 #297
240917 Mula
pi_84830153
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2010 21:40 schreef GeelSuperKuiken het volgende:

[..]

zo kan het ook ja :P
haha _O-

Ben je nou een man of vrouw want je plaatje staat op man :@ maar het lijkt me dat je een vrouw bent omdat je over BH's begon :P
Wie zegt dat ik geen bh-dragende man ben??? :P

Ik ben vrouw die aldoor problemen heeft om haar geslacht hier te wijzigen. Ik ga het nog eens proberen!

edit; gelukt! :o
  dinsdag 3 augustus 2010 @ 21:50:45 #298
311971 GeelSuperKuiken
ik vind jou lief;
pi_84830254
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2010 21:48 schreef Mula het volgende:

[..]

Wie zegt dat ik geen bh-dragende man ben??? :P

Ik ben vrouw die aldoor problemen heeft om haar geslacht hier te wijzigen. Ik ga het nog eens proberen!

edit; gelukt! :o
hahaha, nou dat verwachte ik niet :P
haha, goedzo _O_
pi_84834125
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2010 20:31 schreef GeelSuperKuiken het volgende:

[..]

wanneer,
De najaarscollectie hangt meestal zo tegen de zomer in de winkel.
pi_84834177
vol :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')