Hoe kun je weten dat er geen speciale dingen zijn als je er nog nooit geweest bent? Er hangen wel degelijk dingen tussen die je niet zomaar in andere winkels vind alleen moet je even goed zoeken tussen de bende. De kwaliteit van de kleren vind ik soms nog fijner als van de h&m, ik heb nog steeds spullen van de primark van anderhalf jaar terug die er nog steeds na een wasbeurt goed uitzien. Mijn bh's van de primark blijven langer mooi dan die bijvoorbeeld van de h&m terwijl de h&m het dubbele of nog meer er voor vraagt.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 00:05 schreef electronique het volgende:
[..]
haha ik ben er nooit geweest, maar ik zou daar ook echt niet willen winkelen, als ik die foto's alleen al zie
ze hebben er geloof ik ook niet echt heel speciale dingen, en vooral heel veel gaatjeskleren(waar heel snel van die gaatjes in komen) van een niet al te beste kwaliteit
dan koop ik liever een keer een paar fatsoenlijke dingen
Wat jij zegt dusquote:Op vrijdag 7 mei 2010 01:18 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Gaatjeskleren valt juist mee, dat heb je veel erger bij de H&M dan bij de Primark. Ondergoed is er trouwens ook heel goed van.
Dat was dan in Nederland zeker? In Londen was het namelijk wel druk, maar het was nog te doen. Zelfs rustiger dan een H&M op zaterdagmiddag.quote:Op maandag 17 mei 2010 13:33 schreef Zonnestraaltje86 het volgende:
Nou.. afgelopen vrijdag naar de Primark geweest.. Ik ben echt van ellende naar buiten gelopen.. DRUK!!! niet normaal meer.. binnekort maar eens op een dinsdag of maandag ochtend gaan.. Wachttijd aan de kassa was zeker een uur.. pfoe pfoe..
Vorige week zaterdag kwam ik er langs dus liep even naar binnen, dacht kan een poging wagen maar liep ook gelijk naar buiten het was zo drukquote:Op maandag 17 mei 2010 13:33 schreef Zonnestraaltje86 het volgende:
Nou.. afgelopen vrijdag naar de Primark geweest.. Ik ben echt van ellende naar buiten gelopen.. DRUK!!! niet normaal meer.. binnekort maar eens op een dinsdag of maandag ochtend gaan.. Wachttijd aan de kassa was zeker een uur.. pfoe pfoe..
Je moet wel heel erg kortzichtig zijn om zo'n mening te hebbenquote:Op maandag 17 mei 2010 20:26 schreef znarch het volgende:
Wat een tokkieshit, je moet wel erg wanhopig zijn om zoveel moeite te doen om in een pauperige winkel enorm standaard brakke kwaliteitskleding te kopen![]()
Niemand zegt dat je erheen moet.quote:Op maandag 17 mei 2010 20:59 schreef znarch het volgende:
Nou sorry hoor, die winkel IS gewoon pauperig. Op elkaar gesmeten kleding. Half nederland loopt erin. Kwaliteit is het niet. Het is alleen goedkoop thats it
Haha, precies!quote:Op maandag 17 mei 2010 22:26 schreef heaven7 het volgende:
Ach voor vrouwen is het perfect! Die zijn toch na 1 seizoen op het meeste van hun garderobe alweer uitgekeken dus dan kun je maar beter 5 euro kwijt zijn geweest voor een shirtje ipv 30En slijten doet het ook niet in zo'n korte periode
Ja, want half Nederland reist naar Rotterdam voor wat shirtjes van een euro.quote:
Ja inderdaadquote:Op dinsdag 18 mei 2010 08:35 schreef Noek het volgende:
[..]
Ja, want half Nederland reist naar Rotterdam voor wat shirtjes van een euro.
Welke vestiging?quote:Op zaterdag 15 mei 2010 16:25 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Back from London![]()
Wat betreft Primark in London:Groot Over het algemeen redelijk leuke kleding tussen veel duffe kleding Het is zo groot dat iedereen er wel wat kan vinden Idd heel goedkoop Netjes, mensen zijn continu bezig met het netjes leggen van kleding Druk, maar op zich wel te doen. We zijn gewoon midden op de dag geweest
euhm dit zeg je wel zo, maar er moeten dus echt touringbussen heen gaan vanuit overijssel en dergelijkequote:Op dinsdag 18 mei 2010 08:35 schreef Noek het volgende:
[..]
Ja, want half Nederland reist naar Rotterdam voor wat shirtjes van een euro.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hebben ze op de begane grond wel wat leuks dan? Ben er nu 2 keer geweest, waarvan 1 keer gelijk weer weggegaan, maar vond dat ze heel weinig kleding voor heren hebben. Wel een slimfit shirt gehaald die perfect zit en ook nog eens van goede kwaliteit is.Ook hoi !
Nope, niet in NLquote:Op donderdag 24 juni 2010 08:54 schreef Chule het volgende:
Welke rij? Toch niet bij de paskamer hè, dat kan echt niet.![]()
Hebben ze overigens nagellak bij Primark?
Die bij de kassa benedenquote:Op donderdag 24 juni 2010 08:54 schreef Chule het volgende:
Welke rij? Toch niet bij de paskamer hè, dat kan echt niet.
Hebben ze overigens nagellak bij Primark?
quote:Op donderdag 24 juni 2010 10:37 schreef Allure_ het volgende:
Wat zou nu het rustigste moment zijn daar? Dan ga ik even afstemmen
.
quote:Op donderdag 24 juni 2010 10:34 schreef E.T. het volgende:
om 8.45 is het trouwens heerlijk rustig... een half uur later is het al hartstikke druk![]()
Oké, maar kan me niet voorstellen dat dat iedere dag zo is. Hoe laat is zijn ze trouwens open?quote:
Wij waren er woensdag om half 11, toen waren er geen rijen bij de kassa. Om half 1 zag je echt dat het drukker werd en kwam iedereen binnen druppelen. Zou er gewoon heengaan en je er niet te druk om makenquote:Op donderdag 24 juni 2010 10:37 schreef Allure_ het volgende:
.
vergeleken met 8.45 welquote:Op donderdag 24 juni 2010 10:37 schreef pinquit het volgende:
is t om 9:15 al zo druk?![]()
![]()
jammer, want was van plan om eens om half 9 te gaan rijden, dan ben ik er zo rond kwart over 9, maar als t dan al druk is ga k wel gewoon 's middags.
Eens, tijdje geleden toen ik er was lagen er ook overal kleren op de grond.quote:Op maandag 17 mei 2010 20:59 schreef znarch het volgende:
Nou sorry hoor, die winkel IS gewoon pauperig. Op elkaar gesmeten kleding. Half nederland loopt erin. Kwaliteit is het niet. Het is alleen goedkoop thats it
De bedrijfswinst van Primark ging met 18% omhoog naar ¤150,87 miljoen (144 miljoen pond). Eind februari had de keten 196 eigen winkels wereldwijd. Voor eind augustus dit jaar komen daar zes bij in Spanje en Groot-Brittanië. In Nederland staat de opening van een tweede winkel op de planning voor 2011 en deze komt in Nijmegenquote:Op donderdag 24 juni 2010 14:15 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Eens, tijdje geleden toen ik er was lagen er ook overal kleren op de grond.Het lijkt net een winkel die bijna failliet is.
De meeste winkels bij de Oosterhof zijn sowieso niet echt geweldig.
Wel eens een winkel gezien die bijna failliet is? Enig idee wat een opheffingsuitverkoop is? Wat ik wil zeggen is, dat winkels in zo'n staat er meestal rommelig uitzien.quote:Op donderdag 24 juni 2010 14:32 schreef Allure_ het volgende:
[..]
De bedrijfswinst van Primark ging met 18% omhoog naar ¤150,87 miljoen (144 miljoen pond). Eind februari had de keten 196 eigen winkels wereldwijd. Voor eind augustus dit jaar komen daar zes bij in Spanje en Groot-Brittanië. In Nederland staat de opening van een tweede winkel op de planning voor 2011 en deze komt in Nijmegen
Bijna failliet, ja.
Primark ziet er altijd uit als een slagveld. Lekker boeiend.quote:Op donderdag 24 juni 2010 14:35 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Wel eens een winkel gezien die bijna failliet is? Enig idee wat een opheffingsuitverkoop is? Wat ik wil zeggen is, dat winkels in zo'n staat er meestal rommelig uitzien.
Edit: ik wil dus niet zeggen dat Primark daadwerkelijk failliet is.
Ja dat zeg ik dus.quote:Op donderdag 24 juni 2010 15:20 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Primark ziet er altijd uit als een slagveld. Lekker boeiend.
...quote:Op donderdag 24 juni 2010 15:24 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Met zulke prijzen moet je gewoon oorlog voeren om de leuke dingen eruit te pikken.
terechte angst.quote:Op donderdag 24 juni 2010 15:57 schreef Skaai het volgende:
Ik wil zaterdag of zondag gaan. Ik durf niet
Je moet gewoon de tijd hebben als je naar de Primark wil. Neem je gewoon voor dat het super druk is, dan kan het alleen maar meevallen.quote:Op donderdag 24 juni 2010 10:37 schreef Allure_ het volgende:
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |