*jaloers is*quote:Op dinsdag 4 mei 2010 12:44 schreef E.T. het volgende:
Ik ben zo blij dat ik op 10 min fietsen woon![]()
Passen doe ik lekker thuis![]()
En als ik ga, ga ik als ik de kinderen naar school heb gebracht en dan is het idd nog heerlijk rustig en opgeruimd
Het is er volgens mij elke dag wel druk ja. Iedereen uit heel NL gaat er heen. Pas in 2011 als ik het goed heb word er een geopend in Nijmegen. Van mij mogen er meer komen! Ze blijven toch wel flink verkopen.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 16:40 schreef Mylene het volgende:
Dus het is altijd wel druk bij Primark Rotterdam? Het is dan alleen te hopen dat er zo snel mogelijk winkelpanden in het rest van het land vrij komen zodat ze daar ook hun intrek kunnen nemen?
ja dat ga ik volgende keer maar doen denk ik, ik mijd de zaterdag altijd omdat die dag me juist het drukst lijkt maar op dat tijdstip zullen de meeste mensen nog wel uitslapen ofzo...quote:Op dinsdag 4 mei 2010 16:55 schreef Esmerallda17 het volgende:
Ga op een zaterdag tussen half 9 en half 11 , dan ga ik ook altijd en is het helemaal niet druk
even reizen, maar toch!
en ja ik vond ook vandaag weer dat er erg leuke bikini's waren
Hier in NL niet, wel in Engeland.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 18:35 schreef Mirjam het volgende:
heeft de primark ook nagellakkies, en zo ja, hoe zien ze eruit?
Nee, ze hebben echt alleen maar gangbare matenquote:Op dinsdag 4 mei 2010 16:41 schreef Mylene het volgende:
[..]
*jaloers is*
Kun je er voor Swets ook wel slagen?
Op zaterdag niet gaan, de kassarij is dan echt 30+ minuten wachten.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 16:40 schreef Mylene het volgende:
Dus het is altijd wel druk bij Primark Rotterdam? Het is dan alleen te hopen dat er zo snel mogelijk winkelpanden in het rest van het land vrij komen zodat ze daar ook hun intrek kunnen nemen?
heb ik ook hoor met de maten.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 21:44 schreef E.T. het volgende:
[..]
Nee, ze hebben echt alleen maar gangbare maten![]()
door een brede rug heb ik maat 46 van boven, en met shirtjes kan ik ook eigenlijk nauwelijks slagen bij Primark. Te kort of te krap![]()
Het is echt allemaal voor standaard-model-lichamen gemaakt spul in de meest standaard maten.
Pics, dan kunnen wij dat even beoordelen.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 23:43 schreef huuphuup het volgende:
[..]
heb ik ook hoor met de maten.
Ik heb van shirtjes en jasjes maat 44 ofzo nodig om het behoorlijk dicht te laten gaan ivm cupmaat. En zo'n overdreven grote tetten heb ik nou ook weer niet.
die viel te verwachten, maar neequote:Op dinsdag 4 mei 2010 23:46 schreef IemandNiemand het volgende:
[..]
Pics, dan kunnen wij dat even beoordelen.
In Frankfurt zit er ook een.quote:Op woensdag 5 mei 2010 12:39 schreef heaven7 het volgende:
Zijn er nog meer in Duitsland? Kan het op internet niet vinden.
Hmm oke gek.quote:Op woensdag 5 mei 2010 13:40 schreef heaven7 het volgende:
Ja heb ik geprobeerd maar vond alleen die in Engeland?
Ja ik was er vorige week donderdag, toen was het ook weer mega drukquote:Op woensdag 5 mei 2010 17:53 schreef princess-a het volgende:
Is die in Rotterdam op doordeweekse dagen ook zo druk? En dan bedoel ik niet tijdens een vakantie zoals nu, maar op normale dagen
Ik wil er namelijk een keer heen met een vriendinnetje, bijna 3 uren treinen dus een beetje rustig neuzen zou dan fijn zijn
Het is er altijd wel druk, welke dag welke tijd dan ook...quote:Op woensdag 5 mei 2010 17:53 schreef princess-a het volgende:
Is die in Rotterdam op doordeweekse dagen ook zo druk? En dan bedoel ik niet tijdens een vakantie zoals nu, maar op normale dagen
Ik wil er namelijk een keer heen met een vriendinnetje, bijna 3 uren treinen dus een beetje rustig neuzen zou dan fijn zijn
Inderdaad als ik ga ben ik er elke ochtend om half 9quote:Op woensdag 5 mei 2010 18:02 schreef Aotearoa het volgende:
Valt wel mee hoor. Ik ben daar dagelijks in de buurt en eigenlijk zijn donderdag, vrijdag en zaterdag vooral druk. Op de andere dagen is het helemaal niet zo dat het een zooi is, je moet dringen en lang moet wachten bij de kassa. Ik zou als ik jou was wel 's ochtends gaan i.p.v. 's middags, want dan heb je meer kans dat er meer kleding is in jouw maat.
heeerlijkquote:Op donderdag 6 mei 2010 00:04 schreef TheSilentEnigma het volgende:
We houden de sfeer er nog even in:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wanneer komt die?quote:Op donderdag 6 mei 2010 00:49 schreef Inlognaam het volgende:
Tip: ga niet op de dag dat de kinderbijslag binnenkomt erheen.
quote:Op donderdag 6 mei 2010 00:49 schreef Inlognaam het volgende:
Ik wist gelijk weer waarom ik zo'n hekel aan shoppen had van misschien wel 60-70 meter?
die wordt per 3 maanden gestort en was 1 april gestort dus lijkt me niet dat je daar nu echt last van hebt gehadquote:Op donderdag 6 mei 2010 09:24 schreef Zonnestraaltje86 het volgende:
[..]
Wanneer komt die?
Schijnt trouwens dat de Primark R'dam op dinsdag nieuwe voorraad krijgt.. laat ik nou net vanaf september elke dinsdag vrij zijn
Wachtrijen voor de kassa's van de ene kant van de winkel naar de andere kant en niet over de kortste route.quote:
Zal wel kunnen kloppen dat ik rond die periode daar voor het eerst ben geweest. In ieder geval was de kinderbijslag een van de redenen waarop het volgens de medewerker zo druk was. Ik zag die rijen, ging twijfelen en had het briljante idee om gewoon even te vragen of het altijd zo druk was en zoniet, wanneer het dan wel redelijk rustig was. Het antwoord weet ik niet meer... maar de keer erna kon ik gewoon rustig mn ding doen.quote:Op donderdag 6 mei 2010 11:21 schreef huuphuup het volgende:
[..]
die wordt per 3 maanden gestort en was 1 april gestort dus lijkt me niet dat je daar nu echt last van hebt gehadt zal eerder aan de vakantie hebben gelegen
Oeh! Goed idee voor als mn kind kan lopen!quote:Op donderdag 6 mei 2010 14:19 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Wachtrijen voor de kassa's van de ene kant van de winkel naar de andere kant en niet over de kortste route.
Het enige wat mist is een slimme ondernemende koter die limonade gaat verkopenComplete files voor de kassa.
haha ik ben er nooit geweest, maar ik zou daar ook echt niet willen winkelen, als ik die foto's alleen al ziequote:Op donderdag 6 mei 2010 16:26 schreef Murvgeslagen het volgende:
Ik was er afgelopen dinsdag, zon wtf moment heb ik zelden gehad. Druk, druk zoals ik het alleen in amerikaanse films en de Donald Duck had gezien bij de uitverkoop. Dat mensen het prettig vinden om daar kleren te kopen?!
Een rij die van de ene kant van de kassa's rondom de hele winkel ging tot de kassa's. Minstens 2 uur wachtrij voor wat spulletjes. Gigantische rijen voor de pashokjes. Een mannenkledingafdeling met dertien in een dozijn spullen ( wel goedkoop XD )
Het kan zijn dat mijn mannelijkheid in de weg zat, maar wat een drama, dat je daar zou willen winkelen.
Gaatjeskleren valt juist mee, dat heb je veel erger bij de H&M dan bij de Primark. Ondergoed is er trouwens ook heel goed van.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 00:05 schreef electronique het volgende:
[..]
haha ik ben er nooit geweest, maar ik zou daar ook echt niet willen winkelen, als ik die foto's alleen al zie
ze hebben er geloof ik ook niet echt heel speciale dingen, en vooral heel veel gaatjeskleren(waar heel snel van die gaatjes in komen) van een niet al te beste kwaliteit
dan koop ik liever een keer een paar fatsoenlijke dingen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |