Ik zal je alles vertellen. Ik ga namelijk wel.quote:Op zondag 2 mei 2010 01:11 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Dat zag ik alleen in een bericht wat ik hier net tegenkwam. Pff ik had al geprobeerd om wat vrienden over te halen maar die hebben dan allemaal intro week(Dus ook geen sneek week of sziget)
Daarnaast was het ook niet normaal snel uitverkocht
Ah nee, dat wil ik ook allemaal zienquote:Op zondag 2 mei 2010 01:13 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik zal je alles vertellen. Ik ga namelijk wel.
Massive Attack, Air, QOTSA, Blink, The Kooks, The National, Pendulum, Snow Patrol.
Ja zij hebben dus de week ervoor t/m vrijdag en dan zullen ze ook nog eens helemaal brak zijn.quote:Op zondag 2 mei 2010 01:13 schreef wolvendagen het volgende:
Ik heb trouwens de dag na LL ook introdag.
KEN JE THE NATIONAL?quote:Op zondag 2 mei 2010 01:14 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ah nee, dat wil ik ook allemaal zienIk ben jaloers.
Ik heb alleen introdag. En ik zie net dat er nog wel een dag tussen zit.quote:Op zondag 2 mei 2010 01:14 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ja zij hebben dus de week ervoor t/m vrijdag en dan zullen ze ook nog eens helemaal brak zijn.
Jaquote:
Segwaysquote:Op zondag 2 mei 2010 01:15 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik heb alleen introdag. En ik zie net dat er nog wel een dag tussen zit.We gaan toch alleen met een segway sjeezen door Rotterdam.
quote:Op zondag 2 mei 2010 01:15 schreef Japsnars het volgende:
[..]
JaMassive Attack kan me trouwens niet zoveel boeien, ik kan me niet voorstellen dat die live erg leuk zijn
Ik pakte de eerste de bestequote:
Hier stond eerst Sepo.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |