Ga op je e-knieën.quote:Op vrijdag 30 april 2010 18:39 schreef Potloodvis het volgende:
Bragi, hoe kan ik met Lot e-trouwen via de KLB SC?
Godver, heb ik naar de planning van 2009 zitten kijken..quote:Op vrijdag 30 april 2010 21:05 schreef MouzurX het volgende:
Ja wtf laidback luke was er niet? Heb tot half 6 bij stadhuisplein gestaan en don diablo stond er nog...
Ja. Borsatoquote:
Lary King?quote:
Dat is wel jammer, laidback lukequote:Op zondag 2 mei 2010 00:48 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Godver, heb ik naar de planning van 2009 zitten kijken..
Laidback luke zou eig van 20:30 tot 2300 draaienHeb ik het weer gemist.
Die hoorde ik vandaag op TMF, vond het weinig boeiendquote:
Ja idd, naja ff kijken of een paar maten mee willen naar extrema outdoor, echt super veel goeie dj's daar zegquote:Op zondag 2 mei 2010 00:50 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Lary King?
[..]
Dat is wel jammer, laidback luke
Ik moet een kaartje en vrienden regelenquote:Lowlands heeft een speciale strategie waarbij het op bepaalde momenten nieuwe acts bekend maakt. Maar sommige bands wachten die momenten niet af en bevestigen zichzelf alvast via de eigen kanalen. Zo valt op de eigen MySpace te lezen dat het Franse duo Air op vrijdag 20 augustus op Lowlands speelt. Ook officieus bevestigd: Bloody Beetroots Death Crew 77.
Geruchten gaan dat Mumford & Sons, Sleepy Sun, Major Lazer, Dan Le Sac vs Scroobius Pip, Floating Points, Joker, Caspa en La Pegatina ook Lowlands met een bezoekje zullen vereren. Maar dat zijn natuurlijk slechts geruchten.
Boh, inderdaadquote:Op zondag 2 mei 2010 00:56 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Ja idd, naja ff kijken of een paar maten mee willen naar extrema outdoor, echt super veel goeie dj's daar zeg
Rauwquote:RAUW
Crookers
A-Trak
Brodinksi B2B NooB
Riton
Joost van Bellen
Tommie Sunshine
The Walk & Rogerseventytwo
VJ: Jpech
Inderdaad.quote:Op zondag 2 mei 2010 00:55 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik vind dat zulks een afschuwelijk kankernummer.
Mijn vrienden zijn kansloos en durven niet naar festivals.quote:Op zondag 2 mei 2010 00:56 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ik moet een kaartje en vrienden regelen
quote:
En het duurt maar van 10:00-23:15...quote:
17 dj's verspreid over 11,25 uur = 40 minuten per djquote:Sebastian Ingrosso
Benny Benassi
Warren Fellow
Sven Väth
Dubfire
Extrawelt LIVE
John Digweed
Guy J
Estroe
Steve Lawler
M.A.N.D.Y.
Crookers
A-Trak
Don Diablo
Afrojack
Erick E
Vato Gonzalez
Je bent nog niet helemaal up to date? Mumford&Sons komen sowieso. Die zijn bevestigd.quote:Op zondag 2 mei 2010 00:56 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ik moet een kaartje en vrienden regelen
quote:Op zondag 2 mei 2010 01:10 schreef Japsnars het volgende:
Inderdaad, en je moet ook nog heen en weer lopen, en eten
Dat zag ik alleen in een bericht wat ik hier net tegenkwam. Pff ik had al geprobeerd om wat vrienden over te halen maar die hebben dan allemaal intro weekquote:Op zondag 2 mei 2010 01:10 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Je bent nog niet helemaal up to date? Mumford&Sons komen sowieso. Die zijn bevestigd.
Ik kan er sowieso al een aantal wegstrepen, Erick E heeft hier al op Hilversum Alive gedraaid en crookers vond ik niet geweldig op lowlands. Joost van Bellen daarentegenquote:Op zondag 2 mei 2010 01:11 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Dan moet ik als ik daar naartoe ga echt een strakke planning maken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |