Jij denkt dat ik graag met mijn reacties op FOK in verband wordt gebracht?quote:Op zondag 2 mei 2010 07:02 schreef popolon het volgende:
Al die zogenaamde mooie jongens zitten zonder fotoboek. Je hebt toch niets te verbergen dan?
Ach, ken ook een advocaat die als ie met een Marokkaan boefje zat met grote hertenogen altijd probeerde de rechter te zoeken die daar gevoelig voor was, en die zwichte dan maar wat vaak.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 13:18 schreef Peachcore het volgende:
Die Amerikaanse lerares die seks had met een 14-jarige jongen kreeg toch geen celstraf omdat de jury vond dat ze 'te mooi was om naar de gevangenis te gaan' (hoewel ik me steeds afvraag wat voor verschrikkelijks er in een vrouwengevangenis kan gebeuren).
[ afbeelding ]
Tja, een uitgebrand autowrak is ook interessant maar neem je net zo min mee naar je ouders.quote:Op zondag 2 mei 2010 23:00 schreef Morrigan het volgende:
Toch lijkt Schenkstroop mij een interessanter persoon dan de gemiddelde gozer/meid met een leuk koppie.
Hij laat 't alleen zoals in z'n meeste topics vrij snel afweten. Vroeger was 'ie leuker.quote:
Dus nu istie óók nog minder leuk geworden? En die jongen heeft het al zo moeilijk.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 15:40 schreef Catbert het volgende:
Hij laat 't alleen zoals in z'n meeste topics vrij snel afweten. Vroeger was 'ie leuker.
Is dat een grapje?quote:Op dinsdag 4 mei 2010 13:18 schreef Peachcore het volgende:
Die Amerikaanse lerares die seks had met een 14-jarige jongen kreeg toch geen celstraf omdat de jury vond dat ze 'te mooi was om naar de gevangenis te gaan' (hoewel ik me steeds afvraag wat voor verschrikkelijks er in een vrouwengevangenis kan gebeuren).
[ afbeelding ]
Dit is echt heel erg kort door de bocht en oppervlakkig en totaal niet zo. Ik heb ook een meisje in de klas waarvan ik vind dat ze best mooi is - niet superdupergeweldig knap, maar ook onder bovengemiddeld lelijk. Maar ze heeft - vind ik - wel degelijk een kutinnerlijk. Ze lult heel veel achter mensen hun rug om en dat soort dingen.quote:Op zondag 2 mei 2010 22:32 schreef Keep_Walking het volgende:
![]()
[..]
Ja kan best. Ik heb niet echt hoge eisen voor wat ik mooi vind. Ik vind veel mensen snel mooi, mannen en vrouwen. En ik zou iemand niet snel lelijk noemen. Maar als ik iemand echt lelijk vind, dan lijkt die persoon ook vaak een kut-innerlijk te hebben. Vaak denken ze negatief, of zijn ze stil en awkward, soms gemeen, praten achter andere mensen hun rug, enz.
Maar ik zou zeggen dat dat minder iets is voor lelijke mensen en meer iets voor onzekere mensen. En veel lelijke mensen zijn onzeker.
Nee, het is vrij simpel alleen Schenkstroop wil dat niet geloven omdat ie blijft vasthouden aan de ene dermatoloog waar die is geweest.quote:Op woensdag 9 juni 2010 00:17 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Pijnlijk, pijnlijk....
Was alles maar zo simpel.
Mooie mensen kunnen net zo onzeker zijn als mensen die er normaal uit zien. Het gaat meer om zelfvertrouwen dan dat het om uiterlijk gaat. Er is zelfs een psychologisch onderzoek naar gedaan. Knappe mensen krijgen minder oprechte complimenten wat niet uiterlijk gerelateerd is en wimpelen oprechte complimenten over hun werk of studie af.quote:Op woensdag 9 juni 2010 00:39 schreef picardmike het volgende:
Lelijke mensen worden meestal eerder als slim persoon aangezien terwijl ze oerdom kunnen zijn. Knappe mensen kunnen als ze te knap zijn als dom worden gezien.
Ts begrijpt niet dat in het leven iedereen eigenlijk op 1 eigenschap bevoordeelt word.
Daarom is zo belangrijk hoe jezelf mee omgaat.
Dat dusquote:Op zaterdag 1 mei 2010 19:37 schreef IHVK het volgende:
jaloezie
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |