Ja komt toch omdat de horeca gelegenheden hebben gezeikt over dat t te zware concurrentie is voor de horeca?quote:Op zaterdag 15 mei 2010 18:28 schreef Kper_Norci het volgende:
Ik zou het niet weten, maar die van Gastel wordt hier niet in de buurt gehouden, dus die kan ik niet gehoord hebben. Misschien is het wel wat anders geweest, het was in ieder geval kutmuziek!
Ik las trouwens wel een kop in het lokale krantje, dat het geen onbeperkt zuipen meer was bij de KPJ feesten, en dat ze daar niet zo blij mee waren, maar wel gingen proberen om er een mouw aan te passen zeg maar.
Stik hip natuurlijk!quote:
Ik moet studerenquote:Op zondag 16 mei 2010 12:32 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
Niet veel bijzonders eigenlijk.![]()
Ga jij nog iets boeiends doen dan?
Ja...quote:
Van mij mag dat wel hoor.quote:Op zondag 16 mei 2010 12:42 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
Nja, gelukkkig dat de zon dan niet schijnt.
Ja, wij hebben heel de dag zon in onze achtertuin, maar dan is het super warmquote:
Waarom niet gewoon heerlijk in de zon, het was niet zo extreem warm vandaagquote:Op zondag 16 mei 2010 13:20 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja, wij hebben heel de dag zon in onze achtertuin, maar dan is het super warm
We hebben nu zo'n grote "party" tent staan (maar dan anders, haha)
Nou, er was hier vandaag weinig zon hoorquote:Op zondag 16 mei 2010 20:20 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
Waarom niet gewoon heerlijk in de zon, het was niet zo extreem warm vandaag
Even laten zien dat ik nog leefquote:Op maandag 17 mei 2010 10:44 schreef Kper_Norci het volgende:
Zo, da's ook lang geleden dat ik Chewbacca hier gezien heb!
Goeiemorgen! Hoe kan ik oranjefan worden?quote:
Chewbacca's zijn onsterfbaarquote:Op maandag 17 mei 2010 11:16 schreef Kper_Norci het volgende:
Heel goed, niet dat ik me zorgen maakte, maar je weet het maar nooit natuurlijk!
Schijnt dat ze ook goeie pitchers zijn...quote:Op maandag 17 mei 2010 11:22 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
Chewbacca's zijn onsterfbaar
idd, hiero: Oranje kleurtje aanvraagtopic #6 - *O*quote:Op maandag 17 mei 2010 11:25 schreef automatic_ het volgende:
Dat kon ergens in een topic, maar ik weet niet of het nog kan
Ik had hem al aangepastquote:Op maandag 17 mei 2010 11:26 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
idd, hiero: Oranje kleurtje aanvraagtopic #6 - *O*
Hee dat is een foto van mij in m'n jonge jarenquote:Op maandag 17 mei 2010 11:24 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Schijnt dat ze ook goeie pitchers zijn...![]()
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 17 mei 2010 11:26 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
idd, hiero: Oranje kleurtje aanvraagtopic #6 - *O*
Dankuuquote:
Ja, maar hij post hier niet meerquote:Op maandag 17 mei 2010 11:32 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
Ow dat zal wel gaan
TS van dat aanvraagtopic is een plaatsgenoot
Chinless is weg?quote:Op maandag 17 mei 2010 11:32 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja, maar hij post hier niet meer
Hij ging ook verhuizen naar de andere kant
Ik weet niet of hij er al woont, maar hij ging er wel naar toequote:Op maandag 17 mei 2010 11:34 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
[..]
Chinless is weg?![]()
Damn ik heb echt wat gemist.Woont ie nu dus in Oost-Brabant
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |