quote:Op dinsdag 11 mei 2010 19:02 schreef teknomist het volgende:
[..]
Nee, maar wel omdat je wordt met dt schrijft!
Ach typ echt in ieder geval nog niet als EGT.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 19:02 schreef teknomist het volgende:
[..]
Nee, maar wel omdat je wordt met dt schrijft!
Ik heb echt een rothekel aan DT.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 19:58 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ach typ echt in ieder geval nog niet als EGT.
Sorry ben nooit goed geweest in het DT gedoe.
DP daarentegen.quote:
DT kan anders ook behoorlijk lekker zijn hoor.quote:
Ik heb gelukkig een spellingscontrole in mijn browser dus alle typefouten worden rood gearceerd. Grammaticale fouten worden er niet uitgehaald maar die maak ik dan gelukkig ook niet zo vaak.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:36 schreef automatic_ het volgende:
Ik probeer heel vaak voltooid deelwoorden te vermijden![]()
Juist vanwege het d/t probleem. Wel is het zo dat ik, wanneer ik het dan na ga lezen, de fouten er zo uithaal
Zowel bij mijzelf als bij andere mensen.
Ik heb dat ook, maar niet overalquote:Op dinsdag 11 mei 2010 23:33 schreef teknomist het volgende:
[..]
Ik heb gelukkig een spellingscontrole in mijn browser dus alle typefouten worden rood gearceerd. Grammaticale fouten worden er niet uitgehaald maar die maak ik dan gelukkig ook niet zo vaak.
Herkenbaar. Ik had me verslapen vanochtend en ja hoor, ik snijd mezelf met het scheren.quote:Op woensdag 12 mei 2010 09:23 schreef Kper_Norci het volgende:
Laat dat goeie er maar vanaf.Als ik ergens een hekel aan heb zijn het van die dagen dat vanaf het moment dat je uit bed stapt, er vanalles mis gaat. Sta ik te douchen, valt ineens de stroom uit, dus koude douche
![]()
Pleurt dus iedere keer de aardlekschakelaar eruit. Kon ik dus ook geen broodjes afbakken in mijn oven.
Uiteindelijk toch nog gelukt, maar had dus geen tijd meer om nog ff rlxd een peukie te roken.
Gelukkig nu al weer wat afgekoeld, maar ik zat me net toch pisnijdig in de auto. Ik trek dat echt slecht als ik net uit bed ben en er gelijk van alles mis gaat. Maarja, das dan ook het nadeel als je geen ochtendmens bent.
Hopelijk vanavond geen problemen met de stroom, ik heb daar dus echt 0,0 verstand van. Kon niet eens een koffiezetapparaat en een oven aanhebben vanochtend, en dan ineens gaat het weer wel. Ik haat die vage problemen.
Eerste wat in me opkomt is dat ze misschien achter een drugskoerier aanzaten die wat spul de auto uit geflikkerd heeft ofzo. Dat ze het met een drugshond opsporen misschien.quote:Op woensdag 12 mei 2010 09:42 schreef teknomist het volgende:
Vanochtend trouwens iets raars op de A58 bij Bosschenhoofd. Opeens remt iedereen, gevaarlichten aan, enfin je kent het wel. Op de linkerbaan zie ik een politiebusje staan en er komt een agent uit met een hond. Een minuut later gaat alles weer rijden, zie ik iets voor Etten-Leur op de vluchtstrook dat busje staan met nog een politie-auto erbij. Heel vaag.
Dat zou kunnen, maar Roosendaal-Breda lijkt me geen logische route voor een drugskoerier...quote:Op woensdag 12 mei 2010 09:51 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Eerste wat in me opkomt is dat ze misschien achter een drugskoerier aanzaten die wat spul de auto uit geflikkerd heeft ofzo. Dat ze het met een drugshond opsporen misschien.
Met veel suiker en melk en een koekje.quote:
Ik lust wel koffie, alleen werkt het altijd heel erg op mijn darmen. Dus ik hoef je vast niet te vertellen wat er gebeurd als ik 's ochtends koffie ga drinken, en er ook nog een peuk bij rook. Dan moet ik echt heeeel hard rennen wil ik op tijd zijn.quote:Op woensdag 12 mei 2010 10:04 schreef teknomist het volgende:
[..]
Met veel suiker en melk en een koekje.
Maar 's ochtends vroeg prefereer ik meer een paar stevige bakken zwarte kovvie.
Ja, herkenbaar.quote:Op woensdag 12 mei 2010 10:10 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Ik lust wel koffie, alleen werkt het altijd heel erg op mijn darmen. Dus ik hoef je vast niet te vertellen wat er gebeurd als ik 's ochtends koffie ga drinken, en er ook nog een peuk bij rook. Dan moet ik echt heeeel hard rennen wil ik op tijd zijn.
Idd, is toch weer een half uur op een werkdagquote:
Werken is niet echt jouw ding hè EDMAN-?quote:Op woensdag 12 mei 2010 12:06 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
Idd, is toch weer een half uur op een werkdag
net 2 uur vergadert met een HONGER! ging kapot he
quote:Op woensdag 12 mei 2010 12:48 schreef EDMAN- het volgende:
Ik werk om te leven, niet andersom
hij rommelde niet, het was meer een soort misselijk, leeg gevoel (+ moeheid want ben weer te laat gaan slapen aangezien het 'alweer bijna weekend was')
Ik welquote:Op woensdag 12 mei 2010 13:36 schreef Kper_Norci het volgende:
Nou ik weet zeker dat ik me nooit zou vervelen hoor als ik niet zou hoeven te werken!
Zijn er geen dingen die je leuk zou vinden als hobby ofzo? Al ga je kantklossen, als je dat leuk zou vinden bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 12 mei 2010 13:37 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik welDat had ik ook altijd bij de 6weken zomervakantie....
Ik kan zo 1,2,3 niets bedenkenquote:Op woensdag 12 mei 2010 13:52 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Zijn er geen dingen die je leuk zou vinden als hobby ofzo? Al ga je kantklossen, als je dat leuk zou vinden bijvoorbeeld.
Ik zou nooit in een afkickkliniek komen (ja, om daar te werken misschien, haha)quote:Op woensdag 12 mei 2010 14:03 schreef EDMAN- het volgende:
Dat is ook wel een goeie ja, verveling
Ik denk dat ik binnen 1 jaar in een afkickkliniek zit voor .... (vanalles mogelijk, vul zelf maar in)
Maar dat heeft ook weer met geld te maken, als ik (erg) rijk zou zijn, zou ik me ook niet vervelen
Ik moet zeggen dat ik wel gevoelig voor verslavingen ben, o.a. roken, maar of ik het ooit zover zou laten komen om zwaar verslaafd aan drugs te raken, ik weet niet. Eerder een sexverslaving à la Tiger Woods denk ikquote:Op woensdag 12 mei 2010 14:09 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik zou nooit in een afkickkliniek komen (ja, om daar te werken misschien, haha)
Nope, ik zie hier geen één verslaving om de hoek komenquote:Op woensdag 12 mei 2010 14:22 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat ik wel gevoelig voor verslavingen ben, o.a. roken, maar of ik het ooit zover zou laten komen om zwaar verslaafd aan drugs te raken, ik weet niet. Eerder een sexverslaving à la Tiger Woods denk ikMaarja, da's van te voren makkelijk praten natuurlijk.
Bij mij kwam er laatst nog een verslaving om de hoek, was wel vriendelijk, beleefd groeten enzoquote:Op woensdag 12 mei 2010 14:23 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Nope, ik zie hier geen één verslaving om de hoek komen
Gezelligquote:Op woensdag 12 mei 2010 14:25 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Bij mij kwam er laatst nog een verslaving om de hoek, was wel vriendelijk, beleefd groeten enzo
Dan ben jij een heel braaf meisje!
Heel goed van jou, maar je drinkt toch af en toe wel eens een drankje ofzo? Of ben je echt geheelonthouder geworden?quote:Op woensdag 12 mei 2010 14:26 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Gezellig
En ja, dat ben ik! Qua roken/alcohol/drugs wel
Ik ben niet altijd braaf geweest hoor, haha.
Ja hoor, ik drink af en toe wel wat, maar ik kan ook niet zeggen dat ik het écht lekker vind.quote:Op woensdag 12 mei 2010 14:29 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Heel goed van jou, maar je drinkt toch af en toe wel eens een drankje ofzo? Of ben je echt geheelonthouder geworden?
Trouwens ideaal moment voor een tvp voor spannende verhalen van Automatic_
Als ik hem voel hangen ga ik gewoon doorquote:Op woensdag 12 mei 2010 14:30 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja hoor, ik drink af en toe wel wat, maar ik kan ook niet zeggen dat ik het écht lekker vind.
En ik ken wel goed mijn grenzen, haha. Als ik hem voel hangen, dan stop ik braaf![]()
HahahahahaNee, ik moet eerlijk zeggen dat ik op sommige vlakken niet echt heilig ben & soms wel denk; Oeh... Waar ben ik in godsnaam mee bezig geweest
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |