Zo'n avond heb ik ook gehad, heb dat alleen met goldstrike lijkt het ook. Andere drank word ik ook labiel van maar weet nog wel wat er gebeurd is en de kater valt mee of helemaal niet. Goldstrike was de volgende ochtend zwaar overgeven en navragen wat er precies gebeurt isquote:Op donderdag 6 mei 2010 16:02 schreef Alexjaxx het volgende:
"Mmmz lekker kaneelsmaak jeweetz"
NEE. Dit drankje heeft kaneel voor mij verneukt.. Elke keer als ik kaneel eet denk ik aan die vadsige goldstrike zoete rotzooi met kaneelsmaak.. En ik werd inderdaad echt fucking lam ervan..
Ik dacht altijd dat die mensen die "Ik weet niet meer wat ik heb gedaan gisteren" gewoon paupers waren die zich elke keer voor lul zetten als ze dronken zijn en dan dit excuus te vaak gebruiken..
Maar damn man na zo'n flesje weet ik alleen nog dat ik op het einde ergens uit een discotheek werd gegooid en verder NIKS.. Maar niet moeten kotsen.. Denk ik.. Misschien..
Hoe kan dat nou?quote:Op donderdag 6 mei 2010 21:44 schreef Nicksanders het volgende:
[..]
Dit had ik dus ook altijd maar nu niet meer ga over mijn nek als ik het alleen al ruik
Weet ik niet maar heb wel zin om dit weekend goldstrike weer is te proberenquote:
Heel goed!quote:Op donderdag 6 mei 2010 21:56 schreef Nicksanders het volgende:
[..]
Weet ik niet maar heb wel zin om dit weekend goldstrike weer is te proberen
Dat heeft een vriend van mij ook. Prachtig. Eén druppel Sambuca en die gast hangt boven de pot de rest van de avond en de volgende dagquote:Op donderdag 6 mei 2010 15:51 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Sambuca en Ouzo ga ik standaard van over mijn nek. Goldstrike heb ik echt nooit side-effects van
Ah daardoor was ik de draad kwijt. Hotshot gedronken en dat bevat kaneel. Ik ga echt niet meer aan die shitquote:Op donderdag 6 mei 2010 21:48 schreef Sinnie het volgende:
[..]
Zo'n avond heb ik ook gehad, heb dat alleen met goldstrike lijkt het ook. Andere drank word ik ook labiel van maar weet nog wel wat er gebeurd is en de kater valt mee of helemaal niet. Goldstrike was de volgende ochtend zwaar overgeven en navragen wat er precies gebeurt is
Je kan er weerzinwekkend veel van drinken, maar als je meer dan 3 shots pakt krijg je een enorme kater en heb je 3 dagen lang hoofdpijn?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 03:54 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Dat heeft een vriend van mij ook. Prachtig. Eén druppel Sambuca en die gast hangt boven de pot de rest van de avond en de volgende dag
Ik heb met Sambuca totaal geen problemen. Kan er weerzinwekkend veel van drinken maar ik krijg er zo'n gruwelijke kater van dat het het gewoon niet meer waard is. Twee of drie shotjes per avond maximaal. Pak ik er mee van heb ik nog 3 dagen koppijn. Jammer, want het is wel![]()
Al die verhalen hier over GoldstrikePrachtig. Ik krijg zin om komend weekend wat vrienden bij elkaar te vegen en nog wat flessen van dat spul te halen. Dan gewoon zoals het echte paupers betaamd ergens in een park gaan liggen en dat opdrinken. Dan wil ik me best voor 1 dag in het jaar als een zatte idioot gedragen, soms moet dat kunnen. En in mijn eigen huis wil ik het niet hebben dat er met een hele groep Goldstrike wordt gedronken, dan kan ik de volgende dag verhuizen
Wat overigens ideaal werkt tegen een kater zijn die versgeperste vruchtensappen in flessen van 1 liter van de AH. 's avonds opdrinken, 's ochtends nergens last van (tenzij ik aan de sambuca gezeten heb)
Ach ja, Geniet en drink met maten
Dat was er 1 van mij. Alleen geen zin om te zoekenquote:Op donderdag 6 mei 2010 15:35 schreef steve-urkel het volgende:
Ben helaas het topic kwijt, hierin werden bazen die teveel drank genuttigd hadden tijdens het uitgaan 'misbruikt' door dikke, lelijke walrussen.. was een bazentopic.
Ik mis bijna de hele avond dat spul veroorzaakt korte dementiequote:Op maandag 10 mei 2010 15:10 schreef Stekelbees het volgende:
Ooit keer zo dronken geworden van dat spul, stukken geheugen zijn gewoon verloren gegaan die nacht ;/
Met die literflessen van Bacardi kom je een heel eind hoor. Die bodempjes baco die ze schenken in een kroeg heeft een alcohol-gehalte van lik-me-versje. Kan je blijven drinkenquote:Op maandag 10 mei 2010 16:42 schreef fs180 het volgende:
Verzameltopic voor mooiboi's () die elke week dronken worden van 3 baco's en een biertje, en dan heel stoer iets met alcohol gaan drinken en 3 dagen halfdood op bed moeten liggen om bij te komen
Als je geen haar op je ballen hebt moet je er gewoon vanaf blijven
Alsof al die stoere fokkers hier normaal gesproken wel een fles drank weg krijgen, geef ze maar 3 bier op een avond, blijven ze lang zoet meequote:Op maandag 10 mei 2010 16:52 schreef Sinnie het volgende:
[..]
Met die literflessen van Bacardi kom je een heel eind hoor. Die bodempjes baco die ze schenken in een kroeg heeft een alcohol-gehalte van lik-me-versje. Kan je blijven drinken
quote:Op maandag 10 mei 2010 14:26 schreef afcajos het volgende:
Goldstrike, als kanker vloeibaar zou zijn
Ik begin er niet meer aan.
Leegdrinken is niet zo moeilijk, vervolgens ook nog rechtop blijven lopen, niks eruit gooien en 'n beetje fatsoenlijk praten, wel.quote:Op maandag 10 mei 2010 18:15 schreef Joosterd het volgende:
Ik wil welleens een fokkker zien die een hele fles leeg drinkt op een avond
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |