Ik feliciteer je alvast voor het nieuwe record dat ze morgen gaan zetten in Amsterdam.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 17:09 schreef Pizzakoppo het volgende:
de dubbel kunnen we gewoon vast gaan vieren wat mij betreft
quote:Op zaterdag 1 mei 2010 17:14 schreef Pizzakoppo het volgende:
dank je maar feliciteer iedereen we hebben het samen gedaan
quote:Op zaterdag 1 mei 2010 17:14 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Ik feliciteer je alvast voor het nieuwe record dat ze morgen gaan zetten in Amsterdam.
Zet alvast een tattoo van de kampioenschap van je clubje.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 17:14 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Ik feliciteer je alvast voor het nieuwe record dat ze morgen gaan zetten in Amsterdam.
Godzijdank is het wel Twente waarmee we in de titelstrijd zitten,en niet Feyenoord op PSV,die klap zou harder zijn.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 17:45 schreef peaceman het volgende:
Ben wel heel benieuwd hoe het morgen gaat. Hopelijk weten wij te winnen en speelt Twente gelijk (of verliest).
En mocht het niet lukken, tja dan is jammer, maar helaas.
En er komt nog bij dat dit seizoen gewoon heel sterk was op een valse start naquote:Op zaterdag 1 mei 2010 18:18 schreef Joel-Smeets het volgende:
[..]
Godzijdank is het wel Twente waarmee we in de titelstrijd zitten,en niet Feyenoord op PSV,die klap zou harder zijn.
Ze geven ook lichtquote:Op zaterdag 1 mei 2010 18:38 schreef mash_ het volgende:
wat is dat nieuwe uitshirt lelijkik vond hem mooi op de plaatjes. alleen gister liep ik in amsterdam en toen zag ik hem hangen... wat lelijk
net of ze licht geven
Ben nog met het design bezig.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 17:42 schreef cheqy het volgende:
[..]
Zet alvast een tattoo van de kampioenschap van je clubje.
Die gast moet je echt geen aandacht geven.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 19:48 schreef Vjenne12345 het volgende:
Volgende TT: Waar Sinnie een boefje is? Of is dat teveel eer?
Morgen zijn we kampioen!![]()
die gast heeft volgens mij sowieso geen affectie voor feyenoord. Alleen voor het rellen tegen ajax.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 19:58 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Die gast moet je echt geen aandacht geven.
Die heeft meer haat gevoelens richting Ajax dan liefde gevoelens voor zijn eigen stakkerclubje.
IS gewoon echt sneu
Als het 0-4 wordt dan neem jij een week lang een Ajax avatar oke hahahaquote:Op zaterdag 1 mei 2010 22:11 schreef larry91 het volgende:
Veel succes morgen, normaal gesproken zou ik het jullie van harte gunnen maar dit jaar (helaas) niet. In de Goffert gaan jullie gewoon niet winnen. Ajax moet nog een jaartje wachten op de derde ster
Deal, als ajax wint zal ik voor één week een ajax avatar nemen. Maar wat staat er tegenover als NEC wint ?quote:Op zaterdag 1 mei 2010 22:15 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Als het 0-4 wordt dan neem jij een week lang een Ajax avatar oke hahaha
Neem ik een Nec avatar voor een week.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 22:17 schreef larry91 het volgende:
[..]
Deal, als ajax wint zal ik voor één week een ajax avatar nemen. Maar wat staat er tegenover als NEC wint ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |