Inclusief die smiley?quote:Op zaterdag 1 mei 2010 18:51 schreef Viper86 het volgende:
Gedeelte van het bericht:
"Ik ben online hoor."
fotoquote:Op zaterdag 1 mei 2010 18:55 schreef senseismurf het volgende:
"Haha ik ben een slet je weet het"
Van een meisje nog wel
tsja lachenquote:Op zaterdag 1 mei 2010 17:21 schreef maickeltje het volgende:
Hey schatje van me!
Hoe is het? Als je vanavond nou nog eens even bij me langs komt voordat je gaat werken
zal ik die pik van je eens leegzuigen zodat je lekker leeg aan het werk kan!
Tot vanavond? Xxx
Je hebt iets met een emo gehadquote:Op zaterdag 1 mei 2010 19:30 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
vannacht om 02:04
Van m'n ex.![]()
Zou er iets met Oma gebeurt zijnquote:Op zaterdag 1 mei 2010 19:35 schreef Latina-Loca het volgende:
'' Ik ben nu nog bij me oma en ik weet niet hoelaat ik thuis ben je hoort nog van me x (17:55)''
nog steeds niks gehoord verdorie
Nee, ik heb 2 emo's gehad, en hij is er geen.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 19:32 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Je hebt iets met een emo gehad
mss van binnen. Emos zijn er in vele vormen en mate en ik HAAT ZE ALLEMAALquote:Op zaterdag 1 mei 2010 19:36 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Nee, ik heb 2 emo's gehad, en hij is er geen.
Dan wil ik niet weten hoe die 2 er uit zien...quote:Op zaterdag 1 mei 2010 19:36 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Nee, ik heb 2 emo's gehad, en hij is er geen.
Eerlijk gezegd waren dat 2 van de knapste mensen waar ik iets mee heb gehad.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 19:40 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Dan wil ik niet weten hoe die 2 er uit zien...
quote:O vanaaf naar hockeyfissamattie belde. Mn geld nu naar de kanker. (naam meisje) al online?cab doet ze weer zoals eerst?
hoop ut niquote:Op zaterdag 1 mei 2010 19:36 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Zou er iets met Oma gebeurt zijn?
Okeequote:Haha wie zegt dat ik zwanger ben? =p het kan ok gwn door het bier enzo komen =p Xx
quote:Echt oeex
Dat had Ix moeten zijn.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 20:55 schreef 8108139dpths het volgende:
"Ik moet even plassen en dan lopen we naar de smullers"
Het is een feit. Ik kan er niks aan doen.quote:Ik heb zin om je te neuken Edwin. Ik heb gister ook zo lekker met je geneukt dat ik nu graag weer je genotsknots wil voelen in mijn natte poel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |