Alors on danse?quote:Op zondag 9 mei 2010 02:13 schreef mrsjaak2 het volgende:
Een nummer wat ik vanavond hoorde op Slam FM
Het was een house-nummer en er kwam vaak een trompet in voor, en volgens mij is het best bekend. vage omschrijving begrijp ik, maar verder kom ik niet:p
Ik was het weekend bezet, vandaar late reactie,quote:
Nee, dan had ik het wel geweten, en al die andere zijn t ook niet, maar toch bedankt.quote:
Hoe laat was het (ongeveer)? Anders kan je hem hier misschien terugvinden.quote:Op maandag 10 mei 2010 00:15 schreef mrsjaak2 het volgende:
[..]
Nee, dan had ik het wel geweten, en al die andere zijn t ook niet, maar toch bedankt.
Verder niemand?
wel een oudje .Gokje dusquote:Op maandag 10 mei 2010 00:15 schreef mrsjaak2 het volgende:
[..]
Nee, dan had ik het wel geweten, en al die andere zijn t ook niet, maar toch bedankt.
Verder niemand?
bedankt voor de site, ik ga even zoekenquote:Op maandag 10 mei 2010 00:23 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Hoe laat was het (ongeveer)? Anders kan je hem hier misschien terugvinden.
Open zelf een topic.quote:Op maandag 10 mei 2010 13:44 schreef Jaytonism het volgende:
Ik zoek de mooiste concertenvan Robbie Williams. Concerten a la Knebworth. Er is ook een hele ander bekend optreden, waar hij op den duur op valt. En dat elke concertganger tegelijkertijd foto's knipt, wat leidt tot een mooie lichtshow.
Anyone?
dat stukje uit de reclame!quote:Op maandag 10 mei 2010 13:44 schreef Jaytonism het volgende:
. En dat elke concertganger tegelijkertijd foto's knipt, wat leidt tot een mooie lichtshow.
Anyone?
Ik zou eens zoeken op samba.quote:Op zondag 9 mei 2010 23:47 schreef Compass het volgende:
Hoe heet de muzieksoort vanaf 04:37 ? Ik heb al gezocht op termen bij youtube als Brazillian drums of percusion en derglijke maar ik krijg filmpjes van straatmuziekanten maar ik wil gewoon nummers zoals dat!
quote:Op maandag 10 mei 2010 15:54 schreef laucas het volgende:
hai
Ik zoek een nummer die altijd terug komt in Studio Sport op de avonden van Champions League wedstrijden of was het nou Studio Voetbal? Een van die twee!
Het nummer wordt dan gebruikt in de video die ze aan het eind afspelen waarin je alle hoogtepunten van de wedstrijd(en) snel te zien krijgt met dat nummer erbij!
Het is/was volgens mij een top 40 nummer en het doet me een beetje denken aan lily allen ofzo met een lekkere beat!
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 00:06 schreef saschamurano het volgende:
Weet iemand hoe dit nummer (zie 9:46) heet?
Het vette stuk is daar net afgelopenquote:Op dinsdag 11 mei 2010 00:06 schreef saschamurano het volgende:
Weet iemand hoe dit nummer (zie 9:46) heet?
quote:Op zondag 9 mei 2010 20:30 schreef HalvinCarris het volgende:
Hoe heet dit 1e nummer van dit optreden van Junkie XL:
Wie kan me helpen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |