Doet me ook aan iets denken, maar weet zo gauw niet waaraan..quote:Op donderdag 6 mei 2010 20:38 schreef BasEnAad het volgende:
Als ze dit zingt in het refrein:
"before you, my whole life was accapella"
Dat doet me nogal denken aan een oud liedje, categorie Beatles denk ik steeds. Maar ik kom er niet uit. Weet iemand welk liedje ik bedoel?
Deze reclame?quote:Op donderdag 6 mei 2010 22:41 schreef Pantoffelsalade het volgende:
hellow
ik zoek het liedje in de nieuwste cocacola reclame.
met die voetballers.
volgens mij is het een beetje reaggeton ofs
quote:Op donderdag 6 mei 2010 22:41 schreef Pantoffelsalade het volgende:
hellow
ik zoek het liedje in de nieuwste cocacola reclame.
met die voetballers.
volgens mij is het een beetje reaggeton ofs
Voldoet niet helemaal maar:quote:Op woensdag 5 mei 2010 20:52 schreef ChipsZak. het volgende:
Oke, dit is echt al van heel lang geleden en het is een lekkere gare, vage beschrijving, maar soit.
Echt al een behoorlijke tijd geleden heb ik op MTV/TMF een clip gezien waarin een meisje de voeten van een jongen pakt en dan gewoon gaat lopen,? Af en toe zie je het hoofd van die jongen die dus gewoon over straat wordt gesleept. Volgens mij begon hij ook te bloeden. Uiteindelijk komen ze, geloof ik, op een grasveld en legt ze hem neer en gaat ze ook liggen. En dan liggen ze dus samen op een grasveld.
?
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 14:40 schreef Harry1964 het volgende:
Hallo, mijn naam is Harry en ik ben nieuw hier.
Ik heb meteen een vraag, ik zoek namelijk een liedje.
Mijn laptop is kapot en daar had ik sinds kort het liedje op staan maar ik ben zo dom geweest geen back-up te maken![]()
Het was een oud nummer dat met een trance beat was geremixed.
Het oude nummer werd gezongen door een vrouw en die zong iets van '' you had a bad morning'' en daarna werd het geremixed. Het oude nummer kwam er een paar keer in voor. Het klonk ook echt oud, een oude trompet of iets dergelijks. Het nummer is nu trouwens wel eens op tmf en op slam fm.
Alvast bedankt voor iemand die mij iets kan vertellen!
Mvg, Harry.
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 17:23 schreef Tieli het volgende:
De naam van dit nummer, ga niet zeggen dat het niet bestaat wat het bestaat wel degelijk. Willem II heeft hem dit seizoen tegen Ajax als openingstune gehad. Naar deze versie ben ik op zoek.
Alvast bedankt
quote:Op dinsdag 4 mei 2010 22:54 schreef Meddo het volgende:
[..]
stadionmuziek fc twentedie weet ik dan weer
![]()
quote:Op dinsdag 4 mei 2010 23:02 schreef Meddo het volgende:
[..]
De lawineboys hebben overigens een carnavaldingetje ervan gemaakt![]()
Titel van het echte echte origneel is Dale Cavese
Mensen die niet verder kijken dan het topic lang isquote:
Nog niet opgelost, iemand een idee?quote:Op zondag 2 mei 2010 20:11 schreef Curiosity het volgende:
Ik zoek een rap nummer jaren 80 waar een soort van belletje in het liedje zit.
Ik dacht aan run dmc of the beastie boys, maar de nummers die ik geluisterd heb zijn het niet.
Ik heb nog een rea gedaan nl Sugarhill gang - rappers delight.quote:
Had ik niet gezien, nee helaas die is het ook niet, thnxquote:Op vrijdag 7 mei 2010 22:36 schreef Prixie het volgende:
[..]
Ik heb nog een rea gedaan nl Sugarhill gang - rappers delight.
Had je wel gezien of is dat het nr ook niet?
hmmquote:Op vrijdag 7 mei 2010 22:38 schreef Curiosity het volgende:
[..]
Had ik niet gezien, nee helaas die is het ook niet, thnx
het is echt een belletje en misschien ken ik het wel als onderdeel van een mix waarin ze het wat langer gesampled hebben, echt een lastige dit.quote:
Gokjequote:Op vrijdag 7 mei 2010 22:38 schreef Curiosity het volgende:
[..]
Had ik niet gezien, nee helaas die is het ook niet, thnx
ja dat is dezequote:Op vrijdag 7 mei 2010 22:46 schreef Curiosity het volgende:
[..]
het is echt een belletje en misschien ken ik het wel als onderdeel van een mix waarin ze het wat langer gesampled hebben, echt een lastige dit.
Ik heb ook steeds iets van" Yo leroy" in mijn hoofd, maar dat zjn de beastie boys., toch?
Ik moest denken aan:quote:Op vrijdag 7 mei 2010 22:46 schreef wolvendagen het volgende:
Het is een nummer met trompetten en het is heel catchy en best wel vaak gedraaid met uitgaan en zo. De clip is met allemaal oostblokkers die dansen. Help.
Die plaat blijft vet.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 23:08 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ik moest denken aan:
Mahala Rai Banda - Mahalageasca
http://www.123video.nl/playvideos.asp?MovieID=276853
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |