http://en.wikipedia.org/wiki/Memory_%28song%29quote:Op maandag 3 mei 2010 18:48 schreef Carmw het volgende:
Ik luisterde net naar classic FM, en daar was een nummer, gezongen in iets wat volgens mij Italiaans was ofzo, onder de melodio van memories van Barbara Streisand, weet iemand wie dat zong?
Thanks!quote:Op maandag 3 mei 2010 18:49 schreef donroyco het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/Memory_%28song%29
Dit is volgens mij gewoon de Fedde Le Grand remix, met na t refrein het begin van een ander nummer.quote:Op maandag 3 mei 2010 13:59 schreef Stinus het volgende:
Iemand een idee hoe deze remix van Fatboy Slim - Praise You heet?
Zat in de set van Housequake afgelopen vrijdag op het museumplein.
Ik heb gezocht, en gezocht, maar niet gevonden
lekker hoor zap ik langs mtv nu netquote:Op maandag 3 mei 2010 22:25 schreef WARE_HEIDEN het volgende:
zo een clip op mtv het enige wat ik nog weet was een dude met een soort neonlicht dingen op zijn pak en een tafel met groene neonlicht strepen en een soort schuivende piramidein een soort club
lekker vaag weer maarja
quote:Op dinsdag 4 mei 2010 00:17 schreef DeParo het volgende:
eerste muziekje dat je hoort en dat ie meebrult, hoe heet die ookalweer==
Deze ook niet?quote:Op zondag 2 mei 2010 20:11 schreef Curiosity het volgende:
Ik zoek een rap nummer jaren 80 waar een soort van belletje in het liedje zit.
Ik dacht aan run dmc of the beastie boys, maar de nummers die ik geluisterd heb zijn het niet.
quote:
Die komt de laatste tijd ook vaker voorbijquote:
(Turntable) Terranova komt uit Berlijn meen ik.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 18:59 schreef PeEsHa het volgende:
En een ware uitdaging voor de muziekliefhebber!!
Ik weet zelfs niet meer wat ik niet weet![]()
Ik zoek een dance-achtige act uit volgens mij Berlijn die steeds met een andere bezetting speelt. Het is dus meer een muzikaal project dan echt een band of act.
Ik dacht allereerst toen ik sjaggie werd dat ik er niet meer op kon komen dat het Gare Du Nord was maar dat is uiteraard heeeeeeeuul wat anders dan een dance act uit Berlijn![]()
Iemand enig idee wat ik ergens vaagjes in mijn hoofd heb zitten?
NB. Berlijn zou net zo goed wat anders kunnen zijn hoor maar Berlijn zit in mijn hoofd als "dat zou het moeten zijn"
Kende ik niet, maar dank voor de tip! Klinkt goed!quote:Op dinsdag 4 mei 2010 19:34 schreef bartrid het volgende:
[..]
(Turntable) Terranova komt uit Berlijn meen ik.
lol.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 19:31 schreef FlinkeNaam het volgende:
Net op slam fm een trance liedje, met als enige tekst herhaaldelijk: file
Komt vaak op de radio maar weet de naam nog steeds niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |