quote:
quote:
Nee helaas die is het niet, het is echt een hoger belletjequote:Op zondag 2 mei 2010 20:46 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
In Hey ladies van Beastie Boys zit wel een koebel..
quote:Op maandag 3 mei 2010 18:04 schreef Meddo het volgende:
Zoek dit nummer:
nummer.mp3
Werd net gedraaid tijdens de huldiging van twente
Geen dankquote:
Hm, ik heb het idee dat ik het weet en het gelijk zal herkennen als ik het hoor, maar ik kan er zo helaas niet op komen. Heb je iets meer info misschien?quote:Op maandag 3 mei 2010 16:16 schreef Curiosity het volgende:
[..]
Nee helaas die is het niet, het is echt een hoger belletje
Weinig, maar volgens mij hoor je het heel vaak terugkomen in van die megamixen.quote:Op maandag 3 mei 2010 18:14 schreef krioro het volgende:
[..]
Hm, ik heb het idee dat ik het weet en het gelijk zal herkennen als ik het hoor, maar ik kan er zo helaas niet op komen. Heb je iets meer info misschien?
http://en.wikipedia.org/wiki/Memory_%28song%29quote:Op maandag 3 mei 2010 18:48 schreef Carmw het volgende:
Ik luisterde net naar classic FM, en daar was een nummer, gezongen in iets wat volgens mij Italiaans was ofzo, onder de melodio van memories van Barbara Streisand, weet iemand wie dat zong?
Thanks!quote:Op maandag 3 mei 2010 18:49 schreef donroyco het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/Memory_%28song%29
Dit is volgens mij gewoon de Fedde Le Grand remix, met na t refrein het begin van een ander nummer.quote:Op maandag 3 mei 2010 13:59 schreef Stinus het volgende:
Iemand een idee hoe deze remix van Fatboy Slim - Praise You heet?
Zat in de set van Housequake afgelopen vrijdag op het museumplein.
Ik heb gezocht, en gezocht, maar niet gevonden
lekker hoor zap ik langs mtv nu netquote:Op maandag 3 mei 2010 22:25 schreef WARE_HEIDEN het volgende:
zo een clip op mtv het enige wat ik nog weet was een dude met een soort neonlicht dingen op zijn pak en een tafel met groene neonlicht strepen en een soort schuivende piramidein een soort club
lekker vaag weer maarja
quote:Op dinsdag 4 mei 2010 00:17 schreef DeParo het volgende:
eerste muziekje dat je hoort en dat ie meebrult, hoe heet die ookalweer==
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |