Da's de Joyride aktie. Die aktie van TS staat daat natuurlijk buiten.quote:Op woensdag 12 mei 2010 21:43 schreef k_man het volgende:
Ik hoor van diverse mensen die zich hadden opgegeven, dat je echt niet zomaar even een BMW meekrijgt. Die mensen werden gebeld door BMW Nederland en er werd aangegeven dat het eigenlijk alleen bedoeld is voor mensen die serieuze interesse hebben in een nieuwe auto binnen nu en een jaar.
Nou ja, het is dezelfde actie natuurlijk. Alleen heeft TS wél - en op een bijzondere manier - een plekje bemachtigd.quote:Op woensdag 12 mei 2010 22:19 schreef D. het volgende:
[..]
Da's de Joyride aktie. Die aktie van TS staat daat natuurlijk buiten.
Fijne cruise-auto inderdaad, en zuinig to boot.quote:Op woensdag 12 mei 2010 22:55 schreef Demarest het volgende:
Een 118D? Da's 300NM en 143 pk. 0-100 km/u in 9 seconden en een topsnelheid van 210 km/u. Toch fraaie cijfers voor een bijna-instap BMW.
Lief, maar niet nodig, dankjewelquote:Op vrijdag 14 mei 2010 16:16 schreef 100% Tukker het volgende:
Zullen wel alvast een bloemenkrans voor TS bestellen?
Leuke ervaring! En nu zorgen dat je heel veel mag rijden in andere auto's (ook die van je ouders) zodat je nog meer ervaring op doet!quote:
Wat een kut streekquote:Op woensdag 12 mei 2010 21:43 schreef k_man het volgende:
Ik hoor van diverse mensen die zich hadden opgegeven, dat je echt niet zomaar even een BMW meekrijgt. Die mensen werden gebeld door BMW Nederland en er werd aangegeven dat het eigenlijk alleen bedoeld is voor mensen die serieuze interesse hebben in een nieuwe auto binnen nu en een jaar.
quote:Op zaterdag 1 mei 2010 16:22 schreef Unknown90 het volgende:
Hey allemaal,
[knip]
[ afbeelding ]
![]()
Weet alleen nog niet welke kleur
Anyway, waar zal ik heen gaan met deze BMW?
Heb al enkele dingen in mijn hoofd, maar wellicht dat jullie nog goede ideeën hebben?
Want een auto heeft geen bestuurder meer nodig ofzoquote:Op zaterdag 1 mei 2010 16:32 schreef Magistic het volgende:
Ja leuk, laten we iemand met 0,0 rijevaring met een dodelijk projectiel de weg op gaan!
* Magistic heeft medelijden met de boom
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |