Ja. Ik heb best lang een beugel gehad. Maar volgens mij heeft vrijwel iedereen iets van een overbeet hoor. Want wat ik zeg, als je tanden precies op elkaar staan krijg je zo'n scheve bek.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 16:25 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Jij hebt dus ook een kleine overbeet.
Oh puh-lease, Almelo komt niet eens op mijn navigatie systeem voor.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 16:28 schreef WillFerrell het volgende:
Mooi, jullie komen allemaal niet op mijn partylijstje.
OH @#)!()!@#@)#*!@)quote:Op zaterdag 1 mei 2010 16:30 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Oh puh-lease, Almelo komt niet eens op mijn navigatie systeem voor.
Ik woon niet in Almelo.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 16:30 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Oh puh-lease, Almelo komt niet eens op mijn navigatie systeem voor.
Ik heb dat niet echt, alleen voortanden komen er precies overheen als ik mijn mond dicht heb. Kiezen staan wel recht op elkaar.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 16:29 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ja. Ik heb best lang een beugel gehad. Maar volgens mij heeft vrijwel iedereen iets van een overbeet hoor. Want wat ik zeg, als je tanden precies op elkaar staan krijg je zo'n scheve bek.
OH !@*#(!*#!@(#*(!@#*(quote:Op zaterdag 1 mei 2010 16:33 schreef NoelGallagher het volgende:
Als blikken konden doden, lagen er vandaag meer dan 100 dode kinderen en bejaarden in de winkel
Ja mijn kiezen ook. Maar ik bedoelde voortanden idd ja.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 16:32 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik heb dat niet echt, alleen voortanden komen er precies overheen als ik mijn mond dicht heb. Kiezen staan wel recht op elkaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |