Ik haal nog wel eens Malibu of Malibu cola.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 16:08 schreef Otis2.0 het volgende:
Mensen die tijdens het uitgaan iets anders bestellen dan bier (als man), wijn (als vrouw) of shotjes!!!!!!!
Rode Wodka Red Bull en champagne, mattie.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 16:08 schreef Otis2.0 het volgende:
Mensen die tijdens het uitgaan iets anders bestellen dan bier (als man), wijn (als vrouw) of shotjes!!!!!!!
Water.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 16:10 schreef Otis2.0 het volgende:
Colazo slecht voor je tanden gek. Gewoon water drinken overal en altijd
Ik lust geen bier en geen wijn.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 16:08 schreef Otis2.0 het volgende:
Baco of Blackgoldquote:Op zaterdag 1 mei 2010 16:10 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Ik haal nog wel eens Malibu of Malibu cola.
Dat vind ik echt zo ranzig.quote:
Zolang als een troll op haar grap blijft door teren.quote:
Haha mooiboyquote:Op zaterdag 1 mei 2010 16:10 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Ik haal nog wel eens Malibu of Malibu cola.
Blue lable .quote:
jaquote:Op zaterdag 1 mei 2010 16:15 schreef Allure_ het volgende:
Zouden jullie iemand afwijzen als hij/zij lelijke tanden heeft maar verder wel knap is?
Wat bedoel je met lelijke tanden? Scheef/geel?quote:Op zaterdag 1 mei 2010 16:15 schreef Allure_ het volgende:
Zouden jullie iemand afwijzen als hij/zij lelijke tanden heeft maar verder wel knap is?
Vanaf een bepaalde grens.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 16:15 schreef Allure_ het volgende:
Ja.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 16:15 schreef Allure_ het volgende:
Neuh.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 16:15 schreef Allure_ het volgende:
Is dat serioesoe lekker met cola?quote:Op zaterdag 1 mei 2010 16:15 schreef Japsnars het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja, heel erg lekkerquote:Op zaterdag 1 mei 2010 16:16 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Neuh.
[..]
Is dat serioesoe lekker met cola?
Ja. Vooral wanneer je bij iemand meer tandvlees dan tanden ziet. Dat vind ik altijd zo goor.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 16:15 schreef Allure_ het volgende:
Nee, gewoon echt scheef. En stel je wanneer je dat zou wegdenken, het verder wel een knap persoon zou zijnquote:Op zaterdag 1 mei 2010 16:16 schreef Chai het volgende:
[..]
Wat bedoel je met lelijke tanden? Scheef/geel?
Als iemand echt een rot gebit heeft wel.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 16:15 schreef Allure_ het volgende:
Fotoboek van Userquote:Op zaterdag 1 mei 2010 16:17 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ja. Vooral wanneer je bij iemand meer tandvlees dan tanden ziet. Dat vind ik altijd zo goor.
Ligt eraan als je bijv. bij elke glimlach dat ziet. Dat kan iemands hoofd best wel verpesten. Als het niet zo opvalt /care.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 16:17 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Nee, gewoon echt scheef. En stel je wanneer je dat zou wegdenken, het verder wel een knap persoon zou zijn.
Het probleem daarmee is, denk ik, dat je al snel teveel zuipt. En Goldstrike is killing wat dat betreft.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 16:16 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ja, heel erg lekker
Had het eergisteren ook met Tonic maar dat was dus echt niet te zuipen
Grolschquote:Op zaterdag 1 mei 2010 16:19 schreef TheKC het volgende:
BIER FUCK YEAH
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
![]()
True, je hebt wel wat zelfbeheersing nodig. Een vriend van mij heeft gisteren een/derde fles weggedronken waarna we hem nog een paar biertjes en halve fles wijn hebben laten atten, die voelt zich waarschijnlijk niet zo lekker nuquote:Op zaterdag 1 mei 2010 16:19 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Het probleem daarmee is, denk ik, dat je al snel teveel zuipt. En Goldstrike is killing wat dat betreft.
Ik ben blij dat ik dat niet hebquote:Op zaterdag 1 mei 2010 16:19 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ja precies dat. Zoiets dus:
[ afbeelding ]
Dat gaat m echt niet worden voor mij dan.
Haha wat schattig. Mensen die alleen Grolsch drinken omdat het stadion van Twente erdoor gesponsord wordt.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 16:19 schreef TheKC het volgende:
BIER FUCK YEAH
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
![]()
Mja logisch. Maar als je inderdaad hebt dat je meer tandvlees dan tanden ziet, volgens mij kun je daar ook weinig aan doen zelf. Maar ik vind het wel echt ugly.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 16:21 schreef Chai het volgende:
Ik ken dus iemand die echt het schoolvoorbeeld is van wat S_A zegt. Dus ik zoeken op d'r hyves (20 foto's). Heeft ze nergens een zichtbare foto dat ze dat heeft en overal haar lippen stijf op elkaar.
Typex op je tandvlees.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 16:22 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Mja logisch. Maar als je inderdaad hebt dat je meer tandvlees dan tanden ziet, volgens mij kun je daar ook weinig aan doen zelf. Maar ik vind het wel echt ugly.
Volgens mij is een kleine overbeet ook normaal. Want als je tanden echt recht op elkaar staan, krijg je een beetje een scheve bek.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 16:21 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ik dat niet heb
Wel een paar mm overbeet maar dat komt door mijn verstandskiezen
Leuke troll, jammer dat het pas de Grolsch Veste heet sinds dit seizoen, en ik al jaren Grolsch drink.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 16:22 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Haha wat schattig. Mensen die alleen Grolsch drinken omdat het stadion van Twente erdoor gesponsord wordt.
Jij hebt dus ook een kleine overbeet.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 16:23 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Volgens mij is een kleine overbeet ook normaal. Want als je tanden echt recht op elkaar staan, krijg je een beetje een scheve bek.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |