abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 6 mei 2010 @ 19:15:37 #126
66110 Ambrosius
SportFreak
pi_81098821
In Zeeland is er al redelijk wat roze te zien in de verschillende steden.
sig verwijderd door FA
pi_81098872
De tijdrit komt hier door de straat
  donderdag 6 mei 2010 @ 19:19:47 #128
165633 eriksd
The grand facade...
pi_81098980
Hier in Amsterdam niets.
Op donderdag 11 oktober 2012 19:49 schreef Tem het volgende:
Bis bis bis
Op maandag 17 december 2012 22:25 schreef KoosVogels het volgende:
Wij krijgen niks voor kerst van de baas. Alleen een trap onder de reet en een stuk steenkool.
  donderdag 6 mei 2010 @ 19:29:22 #129
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_81099363
quote:
Op donderdag 6 mei 2010 19:19 schreef eriksd het volgende:
Hier in Amsterdam niets.
Echt wel. Rond het parcours hangen al een paar dagen vlaggen. De hele Boelelaan is opgeknapt en staat roze/paarse bloemetjes langs de kant.
  vrijdag 7 mei 2010 @ 08:35:36 #130
197060 SuikerVuist
Arm & Hammer Grammar
pi_81119735
Gisteren in Amsterdam:

Evans heeft weinig echte concurrenten, zo op het eerste gezicht.

- Basso is niet goed genoeg, volgens hem zelf. Vorm valt tegen. Voorlopig doel... podium. Tja.
- Wiggins komt om te trainen voor de Tour. Wil zich niet doodrijden in 3e week
- Sastre komt ook niet meteen om de Giro te winnen. Bijna niet gekoerst ook. Hoopt in vorm te raken en een bergrit te winnen
- Vino is in vorm, maar altijd een groot vraagteken in het hooggebergte
- Nibali - geen idee. Is iig nog niet super en voorbereiding was niet optimaal

Tot zover de "topfavorieten". Ik hoop op Pozzovivo.
  vrijdag 7 mei 2010 @ 09:06:05 #131
194695 franklop
Fran knock
pi_81120177
Amsterdam gaat hem wss toch niet worden
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
pi_81120462
Njah, het is misschien ook wel een beetje indekken van met name Basso en Sastre. In het geval van die laatste is het wel inderdaad zo dat ie weinig koersdagen in de benen heeft.
pi_81120516
quote:
Op donderdag 6 mei 2010 19:14 schreef Zwansen het volgende:
Werd vandaag al voorbij gefietst door een aantal renners. Waren van Team Colnago dacht ik. Wel leuk om te zien.
Vanochtend een aantal teamwagens op de ring zien rijden van onder anderen Liquigas en Rabobank. Leuk om te zien. Zorgt in ieder geval voor de nodige kriebels. Hoe laat start het festijn morgen?
pi_81120676
Morgen bedrijfsuitje naar Amsterdam, hopelijk pikken we nog wat mee van de proloog
Neil LOVES Carrots!
  vrijdag 7 mei 2010 @ 09:53:57 #135
71199 Sjoerd102
Oet Zjwame!!!
pi_81121165
Is er ook al iets bekend van start volgorde?
Net efkes anges
pi_81121194
Zaterdag helaas werken, maar zondag wel naar start en finish en maandag gaan we even buurten in Middelburg.
Wind extinguishes a candle and energizes fire
pi_81121377
quote:
Op vrijdag 7 mei 2010 08:35 schreef SuikerVuist het volgende:
Gisteren in Amsterdam:

[ afbeelding ]

Evans heeft weinig echte concurrenten, zo op het eerste gezicht.

- Basso is niet goed genoeg, volgens hem zelf. Vorm valt tegen. Voorlopig doel... podium. Tja.
- Wiggins komt om te trainen voor de Tour. Wil zich niet doodrijden in 3e week
- Sastre komt ook niet meteen om de Giro te winnen. Bijna niet gekoerst ook. Hoopt in vorm te raken en een bergrit te winnen
- Vino is in vorm, maar altijd een groot vraagteken in het hooggebergte
- Nibali - geen idee. Is iig nog niet super en voorbereiding was niet optimaal

Tot zover de "topfavorieten". Ik hoop op Pozzovivo.
Je hoeft ook nog niet echt super te zijn. De ronde begint met een proloog, niet de specialiteit van Evans, maar hij zal het wel beter doen dan Basso en Sastre. Dan een ploegentijdrit, waar hij toch zo een minuut zal verliezen op Liquigas. Dan de eerste aankomst bergop, waarschijnlijk kleine verschillen. Pas in de derde week wordt het echt lastig, dan heeft Basso twee weken om zich in vorm te fietsen, en zelfs dan start hij waarschijnlijk nog met een bonus aan de laatste week. Evans is wel de favoriet, maar hij zal dan wel het verschil in de bergen moeten maken, met een zeer zwakke ploeg.
pi_81126086
Maandag komt de Giro langs mijn school.
  vrijdag 7 mei 2010 @ 12:17:22 #139
197060 SuikerVuist
Arm & Hammer Grammar
pi_81126242
quote:
Op vrijdag 7 mei 2010 10:02 schreef Ereinion het volgende:

[..]

Je hoeft ook nog niet echt super te zijn. De ronde begint met een proloog, niet de specialiteit van Evans, maar hij zal het wel beter doen dan Basso en Sastre. Dan een ploegentijdrit, waar hij toch zo een minuut zal verliezen op Liquigas. Dan de eerste aankomst bergop, waarschijnlijk kleine verschillen. Pas in de derde week wordt het echt lastig, dan heeft Basso twee weken om zich in vorm te fietsen, en zelfs dan start hij waarschijnlijk nog met een bonus aan de laatste week. Evans is wel de favoriet, maar hij zal dan wel het verschil in de bergen moeten maken, met een zeer zwakke ploeg.
Je hoeft nu inderdaad niet super te zijn, maar ik had de indruk dat Basso al in Trentino "top" was en er zelfs in de laatste rit een beetje doorheen zakte. Ga er niet meteen van uit dat het bluf was. Maar idd... Evans moet het eerst nog maar doen.

Als Sastre zich in topvorm kan fietsen voor de rit naar de Zoncolan geef ik Evans trouwens weinig kans op de eindzege. De vraag is alleen wat die nog kan.
  vrijdag 7 mei 2010 @ 12:36:33 #140
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_81127042
quote:
Op vrijdag 7 mei 2010 12:17 schreef SuikerVuist het volgende:
Als Sastre zich in topvorm kan fietsen voor de rit naar de Zoncolan geef ik Evans trouwens weinig kans op de eindzege. De vraag is alleen wat die nog kan.
Zo veel beter dan Evans klimt Sastre nu ook weer niet. Uiteindelijk wint Sastre vrijwel altijd bergritten omdat er niemand achter hem aan wil rijden, niet omdat hij onweerstaanbaar weg rijdt. Ik denk dat de "nieuwe" Evans hem wel kan en wil volgen.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
pi_81127482
Bedankt voor het maken van de mooie openingspost, wim + frank.

Is er ook ergens een Giro spel, zoals bij de tour?
Weg met de riooljournalistiek. Klik er niet op. Ze vergiftigen de maatschappij.
  Moderator vrijdag 7 mei 2010 @ 12:58:49 #142
9859 crew  Karina
Woman
pi_81127981
De voorbereidingen zijn al flink aan de gang hier, er hangt ook al de hele dag een helicopter precies boven mijn hoofd, wat een herrie.

Ik zag dat de eerste renners om 14:00 uur vertrekken vanaf het Museumplein, hoe laat zijn ze dan bij het Stadionplein, hoe lang duurt de tijdrit ongeveer?
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_81128492
quote:
Op vrijdag 7 mei 2010 12:58 schreef Karina het volgende:
De voorbereidingen zijn al flink aan de gang hier, er hangt ook al de hele dag een helicopter precies boven mijn hoofd, wat een herrie.

Ik zag dat de eerste renners om 14:00 uur vertrekken vanaf het Museumplein, hoe laat zijn ze dan bij het Stadionplein, hoe lang duurt de tijdrit ongeveer?
8km. Dus een minuut of 11 denk ik.
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
  vrijdag 7 mei 2010 @ 13:20:21 #144
43584 Beregd
absolutely inch perfect
pi_81129007
normaal wint evans gewoon, denk ik
pi_81129106
quote:
Op vrijdag 7 mei 2010 12:36 schreef SaintOfKillers het volgende:

[..]

Zo veel beter dan Evans klimt Sastre nu ook weer niet. Uiteindelijk wint Sastre vrijwel altijd bergritten omdat er niemand achter hem aan wil rijden, niet omdat hij onweerstaanbaar weg rijdt. Ik denk dat de "nieuwe" Evans hem wel kan en wil volgen.
Vrijwel altijd? Dat valt ook wel mee. In de Tour van 2008 was hij in de laatste bergritten stukken beter dan Evans, vorig jaar in de Giro was hij op het eind naar de Vesuvius ook duidelijk de beste. Daarnaast, er zijn zo weinig vlakke tijdritkilometers in deze Giro, dat een halve minuut pakken in één aankomst bergop wel eens genoeg zou kunnen zijn. Het zou me niet verbazen als de Giro pas in de laatste bergrit beslist wordt.
pi_81129443
quote:
Op vrijdag 7 mei 2010 13:22 schreef Ereinion het volgende:

[..]

Vrijwel altijd? Dat valt ook wel mee. In de Tour van 2008 was hij in de laatste bergritten stukken beter dan Evans, vorig jaar in de Giro was hij op het eind naar de Vesuvius ook duidelijk de beste. Daarnaast, er zijn zo weinig vlakke tijdritkilometers in deze Giro, dat een halve minuut pakken in één aankomst bergop wel eens genoeg zou kunnen zijn. Het zou me niet verbazen als de Giro pas in de laatste bergrit beslist wordt.
Dat is waar, maar Evans was in de laatste week van de Tour 2008 ook niet meer top. De koek was gewoon op bij de Australier.

Sastre was in de slotweek van de Giro verleden jaar wel indrukwekkend inderdaad.
pi_81129940
Wel leuk al die nieuwe stukjes asfalt en aanpassingen aan tramhaltes e.d. voor de proloog hier in de buurt. Het mag wat kosten, kennelijk.
pi_81130578
Ik ga morgen ook bij de proloog kijken. We twijfelen nog of we met de trein gaan of met de auto. Als we met de auto gaan, waar kunnen we dan het best parkeren? Ik las al dat al parkeergarages in de stad en de parkeergarage bij het olympisch stadion niet bereikbaar zijn en dat alleen geparkeerd kan worden bij de P+R parkeergarages. Welke is en het dichts bij en welke kan ik dus het best pakken? Wij gaan trouwens pas om half 1 weg vanaf Maassluis, dus is er dan sowieso eigenlijk nog wel plek in die garages? Wat raden jullie aan? Alvast bedankt
  Moderator vrijdag 7 mei 2010 @ 13:57:08 #149
9859 crew  Karina
Woman
pi_81130974
quote:
Op vrijdag 7 mei 2010 13:10 schreef marcodej het volgende:

[..]

8km. Dus een minuut of 11 denk ik.
Oh doen ze dat zo snel Ga ik rond een uur of 2 maar meteen die kant op.
quote:
Op vrijdag 7 mei 2010 13:38 schreef Scrutinizer het volgende:
Wel leuk al die nieuwe stukjes asfalt en aanpassingen aan tramhaltes e.d. voor de proloog hier in de buurt. Het mag wat kosten, kennelijk.
Viel mij ook al op inderdaad.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  vrijdag 7 mei 2010 @ 14:53:00 #150
71199 Sjoerd102
Oet Zjwame!!!
pi_81133868
quote:
Op vrijdag 7 mei 2010 13:49 schreef PimFR het volgende:
Ik ga morgen ook bij de proloog kijken. We twijfelen nog of we met de trein gaan of met de auto. Als we met de auto gaan, waar kunnen we dan het best parkeren? Ik las al dat al parkeergarages in de stad en de parkeergarage bij het olympisch stadion niet bereikbaar zijn en dat alleen geparkeerd kan worden bij de P+R parkeergarages. Welke is en het dichts bij en welke kan ik dus het best pakken? Wij gaan trouwens pas om half 1 weg vanaf Maassluis, dus is er dan sowieso eigenlijk nog wel plek in die garages? Wat raden jullie aan? Alvast bedankt
Als ik zelf naar Amsterdam ga zet ik hem onder de ArenA neer.Grote parkeerplaats en je bent zo op (metro)station ArenA/Zandvliet. in 10/15min. sta je in centrum.
Net efkes anges
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')