Als ik zo de overzichten zie , en de borden lees wordt dat niet makkelijk.quote:Op donderdag 6 mei 2010 19:45 schreef Naamah het volgende:
Ik kan niet, jammer genoeg. Moet nog even uitzoeken hoe ik die middag de stad uit ga komen met de auto..
Zal daar wel teringdruk zijn, ik kijk wel op/bij de Beneluxlaan. Kom toch de wijk hier bijna niet uit zondag.quote:Op donderdag 6 mei 2010 17:22 schreef Eva4Evah het volgende:
Wie gaat er zondag ook kijken naar de Giro d'Italia? Ik ga wel ff naar de finish tegen een uur of 5!
En lukt het wel, zie dan maar is een parkeerplaats terug te vinden bij terugkomstquote:Op donderdag 6 mei 2010 20:02 schreef Q. het volgende:
[..]
Zal daar wel teringdruk zijn, ik kijk wel op/bij de Beneluxlaan. Kom toch de wijk hier bijna niet uit zondag.
Mijn fiets kan ik altijd wel ergens kwijt.quote:Op donderdag 6 mei 2010 20:05 schreef marcek het volgende:
[..]
En lukt het wel, zie dan maar is een parkeerplaats terug te vinden bij terugkomst
quote:Op donderdag 6 mei 2010 20:09 schreef Q. het volgende:
[..]
Mijn fiets kan ik altijd wel ergens kwijt.
waar is de finisch preciesquote:Op donderdag 6 mei 2010 17:22 schreef Eva4Evah het volgende:
Wie gaat er zondag ook kijken naar de Giro d'Italia? Ik ga wel ff naar de finish tegen een uur of 5!
quote:Op donderdag 6 mei 2010 20:14 schreef MissHobje het volgende:
[..]
waar is de finisch precies!
wij willen ook ff gaan kijken, best leuk enzo.
Huh, ze komen toch niet verder dan de Weg tot de Wetenschap? http://www.rondevanitalie(...)rt_giro_internet.pdfquote:Op donderdag 6 mei 2010 20:23 schreef Memento-Mori het volgende:
Ze komen ook langs de uithof dus misschien dat ik hier ga kijken,. naar de finish is zoveel gedoe volgens mij is alles zo'n beetje afgezet
Nouja dicht genoeg in de buurt danquote:Op donderdag 6 mei 2010 20:40 schreef Eva4Evah het volgende:
[..]
Huh, ze komen toch niet verder dan de Weg tot de Wetenschap? http://www.rondevanitalie(...)rt_giro_internet.pdf
Ik ga iig naar de finish, lijkt me het leukst
gezellig juistquote:Op donderdag 6 mei 2010 20:49 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Nouja dicht genoeg in de buurt dan
Herculeslaan
Weg tot de Wetenschap
Sorbonnelaan
Archimedeslaan (busbaan),
Pythagoraslaan (busbaan)
Waterlinieweg (Busbaan)
Mij boeit het eigenlijk allemaal helemaal nieten naar de finish lijkt me helemaal niks, zal wel smoordruk zijn
Mij boeit het ook geen ene kút, maar laat ze d'r vooral maar lekker tegenaan fietsen; niet mijn probleemquote:Op donderdag 6 mei 2010 21:11 schreef Eva4Evah het volgende:
[..]
gezellig juistik geef ook geen klap om wielrennen, nouja in real life zien lijkt me wel vet. Ga meer voor de gezelligheid in t immer gezellige Utreg, of nie dan Utregters
![]()
Stakingsbrekers ftwquote:De Utrechtse straatvegers en vuilnisophalers willen doorgaan met hun staking totdat er een cao-akkoord ligt. Hun voorbeeld wordt gevolgd door hun collega's in Amsterdam, die donderdagochtend in staking zijn gegaan.
Vrijdag is er weer overleg tussen de drie betrokken bonden en de werkgevers, vertegenwoordigd door de Vereniging van Nederlandse Gemeenten.
De Ondernemersvereniging Centrum Utrecht en het Centrummanagement Utrecht hebben alle betrokkenen bij de binnenstad opgeroepen om vrijdag de rommel in de binnenstad te komen opruimen. Eenieder die zich door de oproep aangesproken voelt wordt verzocht een bezem mee te nemen. Het Centrummanagement deelt vuilniszakken (met Giro-roze strikken) uit. “Juist deze vakantieweek, waarin wij naast grote aantallen bezoekers ook vele internationale gasten en cameraploegen verwachten voor de Giro, moet het centrum er goed bijliggen. Utrecht moet uitstralen dat het een warme, hartelijke en gastvrije stad is. En die boodschap is alleen maar over te brengen als het op zijn minst schoon is”, aldus de organisatoren van de actie.
De ad hoc-vegers verzamelen zich vrijdag om 11.00 uur op de Jansbrug.
Helaas heeft Nederland in de jaren '80 te weinig meegekregen van het Thatcherism... Zij wist tenminste hoe je met die lui moest omgaan!quote:Op donderdag 6 mei 2010 22:24 schreef Q. het volgende:
Ik hoop dat de stakingskas van de bonden snel leeg is zodat ze niet meer van dit soort achterlijke acties kunnen ondernemen. Vakbonden moeten verboden worden. Achterlijke 19e eeuwse instellingen.
Met als gevolg dat de UK er nu heel goed voor staat. Oh wacht...quote:Op donderdag 6 mei 2010 22:28 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Helaas heeft Nederland in de jaren '80 te weinig meegekregen van het Thatcherism... Zij wist tenminste hoe je met die lui moest omgaan!
Dat heeft daar weinig mee te maken, dat komt vooral door het ongebreideld geld over de balk smijten door Labour...quote:Op donderdag 6 mei 2010 22:29 schreef Q. het volgende:
[..]
Met als gevolg dat de UK er nu heel goed voor staat. Oh wacht...
En het verkwanselen van de industriele basis.quote:Op donderdag 6 mei 2010 22:30 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Dat heeft daar weinig mee te maken, dat komt vooral door het ongebreideld geld over de balk smijten door Labour...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |