Het Wed. Met een D.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 15:56 schreef JeetjeJoh het volgende:
[..]
het wet...
woon daar niet ver vandaan
Ach, het is ruim 4x zo groot als wat ik op de Uithof had, nieuw, licht en even ver van het centrum. Mij hoor je niet klagen.quote:
Phillies!quote:Op zondag 2 mei 2010 12:18 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Ach, het is ruim 4x zo groot als wat ik op de Uithof had, nieuw, licht en even ver van het centrum. Mij hoor je niet klagen.
Over 2 weken TVP ik trouwens vanuit Philadelphia, is dat beter?
quote:
Dank je.quote:Op zondag 2 mei 2010 12:55 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]Gefeliciteerd trouwens!
Wat doe jij vandaag al om 7.47 op FOK?
Oh? Ben je naar die prijsuitreiking geweest dan? Welke heeft gewonnen? En waarom waren ze niet enthousiast?quote:
Ik heb een beginnetje gemaakt, alhier. Je moet inloggen met je Google-account en daarna kun je op Bewerken klikken. Daarna kun je zelf je locatie aangeven.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 16:15 schreef Naamah het volgende:
In het Arnhem-topic hebben ze zo heel leuk op google maps waar iedereen (ongeveer) woont, lijkt me ook leuk voor dit topic! Weet alleen niet hoe het werkt..
Een van de juryleden behandelde een paar inzendingen en gaf er tips/commentaar op. Ook die uit de OP kwam langs en het commentaar daarop was dat je eigenlijk qua nabewerking niet veel meer moet doen dan op een paar plekken wat doordrukken.quote:Op zondag 2 mei 2010 13:10 schreef Naamah het volgende:
[..]
Oh? Ben je naar die prijsuitreiking geweest dan? Welke heeft gewonnen? En waarom waren ze niet enthousiast?
Waarnaarquote:Op zondag 2 mei 2010 14:17 schreef Nielsch het volgende:
Ik kan hier niet meer naar kijken... wat een plaatsvervangende schaamte krijg ik hiervan...
Oh, super vet! Ik plemp 'm meteen in de OP nu het nog kan!quote:Op zondag 2 mei 2010 13:39 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Ik heb een beginnetje gemaakt, alhier. Je moet inloggen met je Google-account en daarna kun je op Bewerken klikken. Daarna kun je zelf je locatie aangeven.
Ja, en jezelf erin zetten natuurlijk!quote:Op zondag 2 mei 2010 14:20 schreef Naamah het volgende:
[..]
Oh, super vet! Ik plemp 'm meteen in de OP nu het nog kan!
Als je van rust en stilte houd, is het ideaal.quote:Op zondag 2 mei 2010 16:58 schreef Nielsch het volgende:
Weet iemand trouwens of het Beatrixpark een beetje relaxed is? Ga vaak naar het Wilhelminapark of het Lepelenburg, maar zag net dat het Beatrixpark ook best dichtbij m'n huis ligt.
Ah, dus in de zomer geen lekkere studentes die er liggen te zonnen?quote:Op zondag 2 mei 2010 17:58 schreef Van_Puffelen het volgende:
[..]
Als je van rust en stilte houd, is het ideaal.
Je kan het niet vergelijken met een ander park.
Het mag eigenlijk de naam park niet dragen.
Enige wat je daar kan verwachten is mensen die hun honden uitlaten.
Nee helaas...quote:Op zondag 2 mei 2010 18:01 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Ah, dus in de zomer geen lekkere studentes die er liggen te zonnen?
Dan ga ik wel gewoon naar de oorspronkelijke lokaties...quote:Op zondag 2 mei 2010 18:12 schreef Van_Puffelen het volgende:
[..]
Nee helaas...
Er is gewoon niks te doen en te vinden daar Nielsch.
quote:Op zondag 2 mei 2010 18:13 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Dan ga ik wel gewoon naar de oorspronkelijke lokaties...
Ja....... of jij zegt dit maar zodat ik wegblijf, omdat je je geweldige plek niet met mij wilt delen
Kan niet, je kan geen "html" code in een post stoppen (misschien dat een administrator zo lief is om het te doen als je het even vraagt)quote:Op zondag 2 mei 2010 23:17 schreef Naamah het volgende:
Oeh gezellig! We wonen al met z'n vieren op de Utrechtkaart! (zie OP)
Even kijken of het al lukt om 'm hier weer te geven:
<snip>
Poep. Nee dus. Iemand een idee waarom niet? Misschien ligt het ook wel aan Google, aangezien ie het elders ook niet doet.
In dat geval:quote:Op zaterdag 1 mei 2010 12:38 schreef Herr_Uberfrutzel het volgende:
[..]
Het staat iedereen vrij om hier zijn of haar zegje te doen
Als het maar iets met Utrecht te maken heeft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |