Doet me denken aan dat liedje van Katinka Poldermanquote:
Katinkaquote:Op zaterdag 1 mei 2010 14:23 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Doet me denken aan dat liedje van Katinka Polderman
Ik poets er ook mijn zilver mee
Koper en parket
En pas had ik wat zaad een dagje in de zon gezet
Nou dan krijg je dus croutons
Heerlijk knapperig door de sla
En met een beetje suiker
Kan het als muesli door de vla
quote:Op zaterdag 1 mei 2010 14:23 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Doet me denken aan dat liedje van Katinka Polderman
Ik poets er ook mijn zilver mee
Koper en parket
En pas had ik wat zaad een dagje in de zon gezet
Nou dan krijg je dus croutons
Heerlijk knapperig door de sla
En met een beetje suiker
Kan het als muesli door de vla
En die dikke zwarte poes van Catquote:Op zaterdag 1 mei 2010 14:28 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik heb er zelf een, en daar heb ik bij tijd en wijle de handen al vol aan.
"Yep"quote:
Dus je bent naar de andere winkel gegaan voor de boodschappen, maar toch even naar de andere winkel gereden om te plussssen? Nou?quote:Op zaterdag 1 mei 2010 14:31 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
"Yep"![]()
Ik zou naar een andere winkel gaan, maar het regent met bakken uit de hemel hier, dus dan maar dichtbij huis plusssssen
O, nice.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 14:37 schreef Ml-etje het volgende:
de douchedeur is 10 cm groter dan besteld
![]()
Ga maar eens eten maken voor den Mr mij als lunch ziet.
Oeh, daar word je toch ook woedend van. Ai, zal gezellig zijn.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 14:37 schreef Ml-etje het volgende:
de douchedeur is 10 cm groter dan besteld
![]()
Ga maar eens eten maken voor den Mr mij als lunch ziet.
En bier voldoende in huis, om nemen vrienden het bier mee.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 14:46 schreef Loveless85 het volgende:
Ik ben goed bezig
eerste was is bijna klaar
kattenbak is gedaan
bed verschoond
badkamer beetje opgeruimd
berg kattenspeeltjes onder het bed vandaan gevist
compromis weten te sluiten met vrienden. Die komen vanavond hier biertje drinken / film kijken. Hoef ik niet de deur uit en hebben zij ook nog d'r zin dat we wat leuks gaan doen
*Voelt aan voorhoofd!quote:Op zaterdag 1 mei 2010 14:46 schreef Loveless85 het volgende:
Ik ben goed bezig
kattenbak is gedaan
bed verschoond
compromis weten te sluiten met vrienden. Die komen vanavond hier biertje drinken / film kijken. Hoef ik niet de deur uit en hebben zij ook nog d'r zin dat we wat leuks gaan doen
Goed bezig! En nice vrienden-over-de-vloer avondje.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 14:46 schreef Loveless85 het volgende:
Ik ben goed bezig
kattenbak is gedaan
bed verschoond
Neuh die nemen fris + snacks mee. Ik ga zo nog ff naar de super om bier (en andere boodschappen) te halenquote:Op zaterdag 1 mei 2010 14:47 schreef Dirkh het volgende:
[..]
En bier voldoende in huis, om nemen vrienden het bier mee.
quote:Op zaterdag 1 mei 2010 14:43 schreef Cat22 het volgende:
[..]
O, nice.![]()
Dus nu mag hij weer terug? En hoe lang moeten jullie op de goede maat wachten?
Hij had verkeerd gemetenquote:Op zaterdag 1 mei 2010 14:44 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Oeh, daar word je toch ook woedend van. Ai, zal gezellig zijn.
Wat staat er op het programma?quote:
quote:Op zaterdag 1 mei 2010 14:40 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Dus je bent naar de andere winkel gegaan voor de boodschappen, maar toch even naar de andere winkel gereden om te plussssen? Nou?
Hihihihhihiquote:Op zaterdag 1 mei 2010 14:49 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Goed bezig! En nice vrienden-over-de-vloer avondje.![]()
Ik heb gisteren de hele avond Singstar gedaan. Iemand van het spul kan haske goed zingen, maar dat maakt bij dat spel geen bal uit. En die ging he-le-maal uit zijn plaatje toen hij niet goed scoorde.![]()
Dus de deur is wel goed!?quote:Op zaterdag 1 mei 2010 14:50 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
[..]
Hij had verkeerd gemetenen aangezien ik mijn telefoongesprek ervoor moest afbreken verdenk ik hem ervan dat dat te lang duurde
quote:Op zaterdag 1 mei 2010 14:49 schreef Cat22 het volgende:
En die ging he-le-maal uit zijn plaatje toen hij niet goed scoorde.![]()
Heeftie daar vaker last van, dat hij iets een grotere maat toedicht dan in werkelijkheid?quote:
Ik vind het een beetje sneu. Dan laat je je echt kennen.quote:
Hier word hetquote:
Die lijken me allemaal wel leuk, behalve die 2 Franse dan, maar es 'kopen' die andere 3quote:Op zaterdag 1 mei 2010 14:54 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Even denken.
Elephant
Les Choristes
Micmacs à tire-larigot
Once
Lars and de Real Girl
Denk ik.
Ken d'r helemaal niks van.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 14:54 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Even denken.
Elephant
Les Choristes
Micmacs à tire-larigot
Once
Lars and de Real Girl
Denk ik.
OMG!quote:Op zaterdag 1 mei 2010 14:56 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Hier word het
Up in the Air (met Sjors Kloenie)
en/of
The Men Who Stare at Goats (ook met Sjors)
en/of
en/of
Dead Snow (voor wat later op de avond denk ik. Plot:
A ski vacation turns horrific for a group of medical students, as they find themselves confronted by an unimaginable menace: Nazi zombies)
Ik hou niet zo van Georgequote:Op zaterdag 1 mei 2010 14:56 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Hier word het
Up in the Air (met Sjors Kloenie)
en/of
The Men Who Stare at Goats (ook met Sjors)
en/of
en/of
Dead Snow (voor wat later op de avond denk ik. Plot:
A ski vacation turns horrific for a group of medical students, as they find themselves confronted by an unimaginable menace: Nazi zombies)
Vanavond kijk ik trouwens wel Paranormal Activityquote:Op zaterdag 1 mei 2010 15:00 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ken d'r helemaal niks van.Zal wel komen omdat je het programma van morgenavond quote.
![]()
Ik kijk het dan ook niet om Sjors, maar het schijnen wel goeie films te zijn. En ben gewoon benieuwd hoe Avatar er thuis in Full HD uitziet. Maar goed, dat kan alleen maar tegenvallen eigenlijk na 3D in de biosquote:Op zaterdag 1 mei 2010 15:00 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik hou niet zo van George. Avatar was in de bios wel tof
. Dead Snow lijkt me... een beetje vreemd
.
Micmac is van de maken van Amélie (en Un long Dimanche de fiancailles, Delicatessen) en ik vind de sfeer in die films zo fijn. Deze is ook een beetje in die sfeer.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 14:59 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Die lijken me allemaal wel leuk, behalve die 2 Franse dan, maar es 'kopen' die andere 3
D'oh! Les Choristes! *facepalm*quote:Op zaterdag 1 mei 2010 15:03 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Micmac is van de maken van Amélie (en Un long Dimanche de fiancailles, Delicatessen) en ik vind de sfeer in die films zo fijn. Deze is ook een beetje in die sfeer.
En Les Choristes vind ik gewoon heel mooi, over dat jongenskoor en ik word altijd enorm gelukkig van die film. Sowieso, franse films.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |