Contradictie much.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 14:20 schreef menneke2005 het volgende:
29 april, 17:53
het is toch duidelijk dat je geen eigen rechter mag spelen,maar deze jongen verdient een lintje, ik draag hem voor
Zijn die er ooit dan?quote:Op zaterdag 1 mei 2010 14:22 schreef tony_clifton- het volgende:
Onschuldig tot het tegendeel bewezen is. Ben wel eens benieuwd welke sluitende argumenten er waren om een mensenleven te beëindigen.
Voor het doodsteken van een onschuldige?quote:Op zaterdag 1 mei 2010 14:20 schreef menneke2005 het volgende:
het is toch duidelijk dat je geen eigen rechter mag spelen,maar deze jongen verdient een lintje, ik draag hem voor
yeah right.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 14:22 schreef Aneurysma het volgende:
Oh en als de rechter hem vrij heeft gesproken was het dus een onschuldige man.
ach er zijn wel meer dingen op de wereld niet okayquote:Op zaterdag 1 mei 2010 14:21 schreef Ceased2Be het volgende:
De rechter achtte het niet bewezen maar jij wel?
Trieste bedoening dit...
Als jij het beter weet, waarom ga je dan niet met je informatie naar de politie?quote:Op zaterdag 1 mei 2010 14:22 schreef Aneurysma het volgende:
misschien had hij opdat moment contact met die nederlander in belgie, wie weet maar, ik rook brandluchtquote:Op zaterdag 1 mei 2010 14:23 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Voor het doodsteken van een onschuldige?
Ja zoals jouw redeneervermogen. HIER DURR X IS NIET GOED DUS WIE X DOET GEEF IK EEN LINDJUquote:Op zaterdag 1 mei 2010 14:24 schreef menneke2005 het volgende:
[..]
ach er zijn wel meer dingen op de wereld niet okay
quote:
Vandaar het woordje 'maar'.quote:
Ik heb gehoord dat jij ook een meisje verkracht hebt....ik zal zo iemand naar je toe sturen die een lintje gaat verdienen.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 14:20 schreef menneke2005 het volgende:
Ik ben het eens met de rechter, het is zijn oordeel namelijk.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 14:25 schreef eleusis het volgende:
[..]
Als jij het beter weet, waarom ga je dan niet met je informatie naar de politie?
ik heb ook nooit iets over mezelf gezegt maar ik hou ook van jouwquote:Op zaterdag 1 mei 2010 14:26 schreef eleusis het volgende:
[..]
Ja zoals jouw redeneervermogen. HIER DURR X IS NIET GOED DUS WIE X DOET GEEF IK EEN LINDJU
wat dan nog alles ik dat gedaan zou hebben mogen ze me ook neersteken.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 14:28 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik heb gehoord dat jij ook een meisje verkracht hebt....ik zal zo iemand naar je toe sturen die een lintje gaat verdienen.
Jammer dan.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 14:27 schreef Re het volgende:
leuk straks met die databases... wordt je een keertje per ongeluk ergens voor opgepakt mag je dat met de dood bekopen.... heerlijk
Want rechters hebben het altijd bij het juiste eind?quote:Op zaterdag 1 mei 2010 14:29 schreef Aneurysma het volgende:
[..]
Ik ben het eens met de rechter, het is zijn oordeel namelijk.
Als jullie het daar niet mee eens zijn, zijn jullie dus degenen die het beter denken te weten.
Door het keer op keer falen van rechters wordt men daar op een geven moment wel toe gedwongen.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 14:33 schreef __Saviour__ het volgende:
Voor eigen rechter spelen is op geen enkele manier goed te praten.
kijk ik was ook een voorstander voor de partij van naaste liefde,quote:Op zaterdag 1 mei 2010 14:31 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
Jammer dan.
Dit soort dingen kun je natuurlijk alleen maar toejuichen.
Weet jij meer dan?quote:Op zaterdag 1 mei 2010 14:32 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
Want rechters hebben het altijd bij het juiste eind?
Waarom verdiend die een lintje als niet zeker is dat die man een pedo was?quote:Op zaterdag 1 mei 2010 14:20 schreef menneke2005 het volgende:
29 april, 17:53
In Londen is een tiener aangehouden nadat hij een vermeende pedofiel neerstak. De man overleefde de steekpartij niet.
De 45-jarige Robert Daley zou een 14-jarig meisje verkracht hebben. Hij liep geen veroordeling op omdat de feiten volgens de rechter niet bewezen waren. Hij kwam vrij maar werd in zijn appartement doodgestoken door een 14-jarige jongen.
Buiten de jongen werden ook al twee meisjes van 14 en 16 jaar en een 18-jarige jongen aangehouden. Het is nog niet duidelijk welke de rol van alle betrokkenen in de zaak is.
waar rook is is .....
Jij weet van alle rechterlijke uitspraken hoe het afloopt?quote:Op zaterdag 1 mei 2010 14:34 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
Door het keer op keer falen van rechters wordt men daar op een geven moment wel toe gedwongen.
Vaker dan imbecielen.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 14:32 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
Want rechters hebben het altijd bij het juiste eind?
echt wel,quote:Op zaterdag 1 mei 2010 14:33 schreef __Saviour__ het volgende:
Voor eigen rechter spelen is op geen enkele manier goed te praten.
Alle vrijgesprokenen maar doodsteken dan ?quote:Op zaterdag 1 mei 2010 14:22 schreef Aneurysma het volgende:
je mist een stukje textquote:Op zaterdag 1 mei 2010 14:35 schreef VancouverFan het volgende:
[..]
Waarom verdiend die een lintje als niet zeker is dat die man een pedo was?
Mensen die klakkeloos aannemen wat de massa zegt.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 14:24 schreef MassimO het volgende:
Mensen die klakkeloos alles aannemen wat een rechter zegt
Onschuldige mensen moeten dood zeg je nu?quote:Op zaterdag 1 mei 2010 14:37 schreef moussie het volgende:
[..]
Alle vrijgesprokenen maar doodsteken dan ?
alleen de zogenaamd onschuldige pedo`squote:Op zaterdag 1 mei 2010 14:37 schreef moussie het volgende:
[..]
Alle vrijgesprokenen maar doodsteken dan ?
Dus als iemand een rookgordijn gaat plaatsen dat jij een pedo bent, dan mag jij ook doodgestoken worden.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 14:38 schreef menneke2005 het volgende:
[..]
je mist een stukje text
waar rook is is vuur
Het is dan ook nog nooit eerder voorgekomen dat 14-jarige meisjes verhalen bedachten en hun hele omgeving wijsmaakten dat zij iets verschrikkelijks hebben meegemaaktquote:Op zaterdag 1 mei 2010 14:36 schreef menneke2005 het volgende:
[..]
echt wel,
dus als jij (mocht hopen van niet) verkracht wordt dan wil jij ook een rustig nachje pitten en de dood van je verkrachter is een gerust stelling
risico van het vak,quote:Op zaterdag 1 mei 2010 14:39 schreef Zith het volgende:
Ik stel voor dat we TS aanklagen voor pedofilie en als de rechter hem onschuldig verklaard dat we hem dan neersteken omdat wij het toch wel beter weten!
hou ook van jouwquote:Op zaterdag 1 mei 2010 14:39 schreef MouzurX het volgende:
Echt een topic waar je totaal geen informatie over weet en je dus niet kan zeggen wat er gebeurt was.
Qft.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 14:39 schreef Zith het volgende:
Ik stel voor dat we TS aanklagen voor pedofilie en als de rechter hem onschuldig verklaard dat we hem dan neersteken omdat wij het toch wel beter weten!
Blijft moeilijk, dat Nederlands.quote:
Extreem simpele ziel dat je bent.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 14:34 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
Door het keer op keer falen van rechters wordt men daar op een geven moment wel toe gedwongen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |