Inderdaad een voorbeeld van menselijk gedrag (reanimeren) projecteren op dieren...quote:Op zaterdag 1 mei 2010 14:19 schreef Loveless85 het volgende:
Das niet reanimeren, dat is gewoon wat katten wel vaker doen met hun pootjes.
bij gedrag mag je geen menselijke interpretatie aan geven. Het Getruigt misschien wel van inzicht dat er iets mis is met de kat? (ken katten qua gedrag niet zo goed.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 14:22 schreef Chanty het volgende:
Vandaar dat ik zeg dat ik me afvraag of wij mensen de juiste interpretatie eraan geven.
Het is hoe dan ook een erg ontroerend tafereel.
Ja, onze kat doet dat met de zachte kussentjes die op de bank liggen.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 14:19 schreef Loveless85 het volgende:
Das niet reanimeren, dat is gewoon wat katten wel vaker doen met hun pootjes.
Het moet niet gekker worden, reanimeren.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 14:21 schreef The_stranger het volgende:
[..]
Inderdaad een voorbeeld van menselijk gedrag (reanimeren) projecteren op dieren...
Dat gaat het nooitquote:Op zaterdag 1 mei 2010 14:38 schreef yvonne het volgende:
Hoi, het gaat hier niet over Djeez, dank u.
Weblogquote:Op zaterdag 1 mei 2010 14:41 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Zolang hij op deze manier blijft posten en de leiding van FOK! dat als een welkome afwisseling van het normale nieuws zien kan je blijven verwachten dat mensen er op blijven reageren.
Als je het ene toestaat zal je vrede moeten hebben met het andere.
Er was toch ooit ook iets vergelijkbaars met 2 vogels. Dat er eentje dood was en de ander bleef 'waken' ofzo. Ook zielig deuntje eronder en klaarquote:Op zaterdag 1 mei 2010 14:46 schreef yvonne het volgende:
En nu weer ontopic hoe achterlijk wij mensen zijn door onze menselijke zaken op dieren te projecteren
We zijn verpest ( en ik ben uiterst serieus) totaal verpest door de verDisneysering van de dierenwereld.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 14:49 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Er was toch ooit ook iets vergelijkbaars met 2 vogels. Dat er eentje dood was en de ander bleef 'waken' ofzo. Ook zielig deuntje eronder en klaar
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |