Hallo mede Fokkers,Met veel pijn uit mijn hart moet ik toch maar is gaan afzien van mijn Aerox. Ik moet bezig met mijn opleiding en heb geld nodig voor een laptop, dus ik moet toch maar eens wat gaan verkopen. Ik heb vaak overwogen om hem te verkopen maar kon het steeds over mijn hart krijgen. Maar helaas, vanwege school moet ik een vrij dure laptop aanschaffen en heb ik geld nodig. Het gaat om een aerox uit 2004 namelijk de toyota versie. Hij heeft dit moment precies 21513,35 op teller(wat een preciesie:cheer:). In cockpit werkt alles het heeft geen gebreken. Leuke toevoeging is dat er ook een toerenteller inzit en dit is vrij uniek op een scooter. Ook is onlangs de achterband, kilometertellerkabel en enkele pakkingen vervangen. Er zijn niet veel grote krassen enkel wat krasjes die er gewoon altijd opkomen. Het is een vrij leuke straat scooter namelijk:
Wat zit er onder de scooter:-Een standaard 50cc cilinder
-Een yasuni r met een bidalot demper
-Mhr replica vario en een mhr half poulie
-Een verstelbare koppeling weet niet precies welk merk.
-En een rito krukas.
Ik ben geklokt op een auto waarbij hij na 85kmh nog uitliep.
De scooter bevat geen elektrische start meer maar dit is geen probleem omdat de scooter na enkele keren kicken gewoon netjes start.
En der zijn nog 3 kleine minpuntjes de uitlaat is een beetje verroest, het lijkt heel extreem maar dit valt heel erg mee, het is vrij oppervlakkig. En een gedeelte van schanier van de buddiebak is afgebroken waardoor het zadel los zit. De sleutel is in mijn contactslot afgebroken dit geeft geen gebreken maar ik heb er een nieuw contactslot bijzitten dus die is zo te vervangen.
Foto's zeggen natuurlijk altijd meer als woorden dus hier enkele impressies:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hij hoeft niet voor de hoofdprijs weg omdat hij niet in de weg staat maar ik zet hem in op
800 euro in of natuurlijk een goed bod.
LET OP: hij gaat niet in onderdelen weg en ook niet te ruilen alleen tegen een citta met snor kenteken die er netjes uitziet. Voor meer informatie kun je altijd pm sturen of een email. Wordt meestal elke dag beantwoordt.
Hoogste bod tot nu toe:
600Met vriendelijke groet,
Jeroen Veen
[ Bericht 0% gewijzigd door v1tje op 03-05-2010 13:18:57 ]