Tjah , en nochtans zit er niemand echt op die Ronde van België te wachten heb ik de indruk ...quote:Op vrijdag 28 mei 2010 17:50 schreef SaintOfKillers het volgende:
Als 't niet live wordt uitgezonden (inclusief zoveel mogelijk podium), dan is 't waarschijnlijk gedaan met de Ronde van Belgie.
Och, die sprintjes kunnen me weinig bommen, maar die ardennenetappe is top.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 17:56 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Tjah , en nochtans zit er niemand echt op die Ronde van België te wachten heb ik de indruk ...
Zeker op dit moment in het seizoen niet
Serieus?quote:Op vrijdag 28 mei 2010 18:02 schreef SaintOfKillers het volgende:
Löwik zijn scrotum gebroken?
Kan je dat breken?
Is dat zo vreselijk als het klinkt?
Je scrotum kan je sowieso niet breken. Weet niet wat hij wel gebroken heeft, maar je balzak is geen bot.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 18:02 schreef SaintOfKillers het volgende:
Löwik zijn scrotum gebroken?
Kan je dat breken?
Is dat zo vreselijk als het klinkt?
Maar dat zal een wielrenner toch niet overkomen? De podiummissen zijn toch pas te zien bij de uitreiking?quote:Op vrijdag 28 mei 2010 18:04 schreef Wombcat het volgende:
Ik wist wel dat je je penis kon breken (het bloedlichaam erin kan 'breken') en dat schijnt vrij erg te wezen.
quote:BMC wil Devolder halen
Stijn Devolder staat in de belangstelling van BMC. Ook Radioshack wil de Belg nog steeds binnenhalen.
Stijn Devolder rijdt voorlopig een vrij anoniem seizoen. Onze landgenoot, die de afgelopen twee jaar de Ronde van Vlaanderen won, kan toch rekenen op heel wat interesse. Zo wil BMC de West-Vlaming graag aantrekken.
Ook Radioshack is nog steeds een optie voor Devolder. Dirk Demol wil dat Johan Bruyneel na de Ronde van Luxemburg nog eens met zijn poulain gaat praten over een overstap. Bij de ploeg van Armstrong komt er echter weinig ruimte vrij aangezien iedereen nog onder contract ligt.
Ook Quick-Step is niet kansloos om de renner te behouden. Zo heeft Patrick Lefevere een 'right of first refusal'. Dat houdt in dat de manager van Quick-Step het recht heeft om Devolder een contractverlenging aan te bieden voor hetzelfde bedrag indien een ploeg een bod op hem doet.
Dat staat idd her en der aangegeven, maar klopt niet. Het zijn ca. 5000 hoogtemeters.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 03:14 schreef DutchSL het volgende:
De laatste rit in lijn van deze ronde heeft meer dan 6.300 hoogtemeters
Lefevre is niet goed voor hem , denk ik ...quote:Op zaterdag 29 mei 2010 11:22 schreef Leatherface het volgende:
Devolder heeft misschien een nieuwe impuls nodig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |