quote:- En iedere vatandaş die ik vergeten ben,.
9 maanden?quote:Op zaterdag 1 mei 2010 13:03 schreef Bortecinem het volgende:
Triggershot komt, geeft mij hoop, en vervolgens vertrekt hij en laat hij maanden niks meer van zich horen.
quote:Op zaterdag 1 mei 2010 13:03 schreef Bortecinem het volgende:
Triggershot komt, geeft mij hoop, en vervolgens vertrekt hij en laat hij maanden niks meer van zich horen.
Jij heet Fatma Girik ik Kadir Inanir?quote:Op zaterdag 1 mei 2010 13:03 schreef Bortecinem het volgende:
Bijna.. Ik ben Turkan Soray.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 13:06 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Jij heet Fatma Girik ik Kadir Inanir?
Fatma Inanirquote:Op zaterdag 1 mei 2010 13:06 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Jij heet Fatma Girik ik Kadir Inanir?
Eşhedü en lâ ilâhe illallah ve eşhedü enne Muhammeden abdûhu ve resûluhuquote:
Nayirrrrrr.. nolamaz!!quote:
Like I care.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 13:09 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ik ga speciaal naar hadj hiervoor.
quote:Op zaterdag 1 mei 2010 13:10 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Als Allah het accepteert? You should.
Wie?quote:Op zaterdag 1 mei 2010 13:10 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Als Allah het accepteert? You should.
die gaat branden.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 13:14 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Oh, oke. Cunki 'ben seni kendime ilah yaptim!'
Ben ik geen mens?quote:Op zaterdag 1 mei 2010 13:18 schreef Rookert het volgende:
Ik ga me ook maar eens bezighouden met de belangrijke zaken des levens.
Lunch![]()
Dag mensen en Bortecinem
wat eten we?quote:Op zaterdag 1 mei 2010 13:18 schreef Rookert het volgende:
Ik ga me ook maar eens bezighouden met de belangrijke zaken des levens.
Lunch![]()
Dag mensen en Bortecinem
Ja, ja, ja!quote:Op zaterdag 1 mei 2010 13:17 schreef Triggershot het volgende:
[..]
jij ook hoor als je nee tegen me zegt!
quote:Op zaterdag 1 mei 2010 13:20 schreef Bortecinem het volgende:
Joh, tyf op. Ik ga iemand anders zoeken.
Doei iedereen.
met knoflookquote:Op zaterdag 1 mei 2010 13:27 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Bah, dat is nou niet zo fris! Een beetje een kotskusje geven.
Broodje met zalm komkommer en sausje van creme fraiche, bieslook, citroensap en peper en zout.quote:
Operatie gehad. Pijnstillers waren op en ik zou na een week weer 'de oude' moeten zijn stond op het papier. Ja ehhhh, niet dus. Duurt allemaal veel langer en is heel pijnlijk.quote:
Doe normaal man. Je bent gewoon jaloers.quote:
adres?quote:Op zaterdag 1 mei 2010 13:28 schreef Rookert het volgende:
[..]
Broodje met zalm komkommer en sausje van creme fraiche, bieslook, citroensap en peper en zout.
En een halve Pizza mozzarella die ik net tegenkom
Wat voor operatie dan?quote:Op zaterdag 1 mei 2010 13:30 schreef maartjeh het volgende:
[..]
Operatie gehad. Pijnstillers waren op en ik zou na een week weer 'de oude' moeten zijn stond op het papier. Ja ehhhh, niet dus. Duurt allemaal veel langer en is heel pijnlijk.![]()
[..]
Waarom doen Turken zoveel knoflook op hun eten?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cool story, Hansel.
quote:Op zaterdag 1 mei 2010 13:33 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Waarom doen Turken zoveel knoflook op hun eten?niet grappigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik zou de pijn een dagje overnemen als het konquote:
Kampwagen 3 naast Henk en Ingrid. Anja zit er tegenoverquote:
Ze hebben m'n amandelen eruit gehaald. Sagol!quote:
Ja alleen maar om de pillen.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 13:35 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ik zou de pijn een dagje overnemen als het kon![]()
[..]
Kampwagen 3 naast Henk en Ingrid. Anja zit er tegenover
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 47% gewijzigd door #ANONIEM op 01-05-2010 15:15:20 ]
quote:Op zaterdag 1 mei 2010 15:11 schreef Ayca het volgende:
Ik kan alleen maar colorizen met psJe mag ze hebbenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit wil ik er voor terug![]()
Deal!quote:Op zaterdag 1 mei 2010 15:19 schreef MrChill007 het volgende:
[..]
Je mag ze hebben
Dit wil ik er voor terug
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 10% gewijzigd door #ANONIEM op 01-05-2010 15:26:18 ]
quote:Op zaterdag 1 mei 2010 15:25 schreef Ayca het volgende:
[..]
Deal!Nee, al heb je CS5, is hetzelfdeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.in CS4/5 zitten wat andere functies die niet in het boek staan.. maar komt gewoon op hetzelfde neer.
![]()
Iehl pirasaquote:Op zaterdag 1 mei 2010 15:30 schreef Bortecinem het volgende:
Mijn moeder heeft borek gemaakt.. met pirasa.
Friet noemen we dat in de bewoonde wereld!quote:Op zaterdag 1 mei 2010 15:33 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ja sacta yapti.
[ afbeelding ]
Maar dan minder vet. Jammer van de pirasa, want met patates is het wel lekker.
Patatquote:Op zaterdag 1 mei 2010 15:35 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Friet noemen we dat in de bewoonde wereld!
Jouw moeder is een heldin!quote:Op zaterdag 1 mei 2010 15:30 schreef Bortecinem het volgende:
Mijn moeder heeft borek gemaakt.. met pirasa.
Patates = aardappel. Patates kizartmasi = friet.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 15:35 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Friet noemen we dat in de bewoonde wereld!
Jaquote:Op zaterdag 1 mei 2010 15:33 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ja sacta yapti.
[ afbeelding ]
Maar dan minder vet. Jammer van de pirasa, want met patates is het wel lekker.
Ik kom eraan.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 15:36 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Lust je borek met pirasa?Kom maar eten dan.
Oke..quote:Op zaterdag 1 mei 2010 15:31 schreef MrChill007 het volgende:
[..]
Nee, al heb je CS5, is hetzelfdein CS4/5 zitten wat andere functies die niet in het boek staan.. maar komt gewoon op hetzelfde neer.
Dan zeg je het zelfs in het turks fout! Friet = friet, en niks anders!quote:Op zaterdag 1 mei 2010 15:36 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Patates = aardappel. Patates kizartmasi = friet.
Jaquote:Op zaterdag 1 mei 2010 15:38 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Dan zeg je het zelfs in het turks fout! Friet = friet, en niks anders!
En pirasa isprei
aan google images te zien?
quote:Op zaterdag 1 mei 2010 15:11 schreef Ayca het volgende:
Ik kan alleen maar colorizen met pswant ik deed vroeger vaak mee aan colorize contests op het ellegirl forum
Jij snapt mij niet.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 15:38 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Dan zeg je het zelfs in het turks fout! Friet = friet, en niks anders!
En pirasa isprei
aan google images te zien?
Nou mijn adres hier droppen lijkt me niet zo'n goed planquote:Op zaterdag 1 mei 2010 15:39 schreef MrChill007 het volgende:
[..]
Als ik honger hebdrop je adres maar hier, kom ik wel onverwachts langs
Net zei je nog friet?quote:Op zaterdag 1 mei 2010 15:47 schreef wikwakka2 het volgende:
Oh wacht. Ik verwarde mijzelf even. Zonnesteek, sorry.
Ze heeft net een liedje van mij gekregen, dus geef die taart maar aan mij.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 15:50 schreef Bortecinem het volgende:
Helemaal niks? Zal ik een taart voor je bakken dan?
Bedankt.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 15:50 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
hier een goed liedje voor je verjaardag:
Haha, is goedquote:Op zaterdag 1 mei 2010 15:50 schreef Bortecinem het volgende:
Helemaal niks? Zal ik een taart voor je bakken dan?
Ja dus echt niet.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 15:51 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ze heeft net een liedje van mij gekregen, dus geef die taart maar aan mij.
Ik denk dat Julis je vast wel een stukje wil geven, als je het haar heel lief vraagt naturlich.quote:
Voor je dagelijkse portie huppelkutquote:Op zaterdag 1 mei 2010 16:10 schreef Ayca het volgende:
[..]
Eigenlijk zit ik er nog dagelijks op, maar niet doorvertellen hoor![]()
Zo lijkt het alsof je land groter is.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 19:11 schreef msnk het volgende:
"Iste kahraman sehitler" zag ik net op TV bij ons in de woonkamer.
Het blijft bizar en eng vind ik; de één gelooft zo heilig in wat hem is bijgebracht door Nationalistische propaganda en sterft jammerlijk genoeg daarbij. De tegenstanders, in dit geval de PKK dus, idem dito. En wat de waarheid dan is, daar kom je nooit achter als die er überhaupt is.
Dan denk ik dat politieke autonomie voor Koerden in gebieden waar de meerderheid van de bevolking dat wil wellicht geen slechte idee is. Want zeg nou zelf, wat heb je aan een bergachtig gebied met nul rendement waar zelfs de bevolking je weg wil hebben
Je houdt je inquote:Op zaterdag 1 mei 2010 19:15 schreef Bortecinem het volgende:
msnk.![]()
Wat ben je toch een dom mannetje.
Punt is, dat het een (bewezen) minderheid van de Koerden is, die echt politieke autonomie (eigen land) wil.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 19:11 schreef msnk het volgende:
"Iste kahraman sehitler" zag ik net op TV bij ons in de woonkamer.
Het blijft bizar en eng vind ik; de één gelooft zo heilig in wat hem is bijgebracht door Nationalistische propaganda en sterft jammerlijk genoeg daarbij. De tegenstanders, in dit geval de PKK dus, idem dito. En wat de waarheid dan is, daar kom je nooit achter als die er überhaupt is.
Dan denk ik dat politieke autonomie voor Koerden in gebieden waar de meerderheid van de bevolking dat wil wellicht geen slechte idee is. Want zeg nou zelf, wat heb je aan een bergachtig gebied met nul rendement waar zelfs de bevolking je weg wil hebben
70% voelt zich Turks? Bedoel je niet 70% wilt zich niet afscheiden van Turkije?quote:Op zaterdag 1 mei 2010 19:22 schreef IHVK het volgende:
[..]
Punt is, dat het een (bewezen) minderheid van de Koerden is, die echt politieke autonomie (eigen land) wil.
70% voelt zich Turks. Maar goed 30% op >15 miljoen is inderdaad een groot getal en die zie je op TV bij dit soort aanslagen.
Ja dat bedoelde ik, even opzoeken als ik het kan vinden. Was wel een gerenommeerd onderzoeksbureau als ik zo in mijn herinnering graaf.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 19:23 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
70% voelt zich Turks? Bedoel je niet 70% wilt zich niet afscheiden van Turkije?
Ja want jezelf niet willen afscheiden van Turkije, of jezelf verbonden voelen met Turkije, betekent niet dat je je ook perse Turks voelt.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 19:24 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ja dat bedoelde ik, even opzoeken als ik het kan vinden. Was wel een gerenommeerd onderzoeksbureau als ik zo in mijn herinnering graaf.
Nicequote:Op zaterdag 1 mei 2010 19:27 schreef wikwakka2 het volgende:
Hmm, als ik dit trimester al mijn tentamens haal hoef ik geen enkele herkansing te doen vanwege een compensatieregeling. Nice.
Dat is waar, dat is iets geheel anders.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 19:27 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ja want jezelf niet willen afscheiden van Turkije, of jezelf verbonden voelen met Turkije, betekent niet dat je je ook perse Turks voelt.
Ik wilde het doen, toen dacht ik, nee, dat is heul niet tof.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 19:43 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Kom maar met je 'pretstudie'-opmerkingen.
Ja dat snap ik dus, je kan dus een niet gehaald tentamen compenseren met een goed cijfer voor een totaal ander vak? :quote:Op zaterdag 1 mei 2010 19:27 schreef wikwakka2 het volgende:
Hmm, als ik dit trimester al mijn tentamens haal hoef ik geen enkele herkansing te doen vanwege een compensatieregeling. Nice.
whehe compensatieregeling. Het is geen VMBO ofzo.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 19:47 schreef wikwakka2 het volgende:
Ik kan er wel tegen. Zou er best nog een studie bij kunnen doen.
Ik vraag mij dan ook vaak of of dat soort cijfers wel waar zijn. Kijk, ik ben kritisch van aard, met alles, dus ook wat betreft Turkse standpunten dat heb je vast allang gemerkt. Turks nationalisme en propaganda scoort namelijk niet erg hoog qua waarheidsgehalte uit mijn eigen ervaringen.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 19:22 schreef IHVK het volgende:
Punt is, dat het een (bewezen) minderheid van de Koerden is, die echt politieke autonomie (eigen land) wil.
70% voelt zich Turks. Maar goed 30% op >15 miljoen is inderdaad een groot getal en die zie je op TV bij dit soort aanslagen.
Hoe doe ik dat dan volgens jou? Wat van wat ik hier gepost staat je niet aan waardoor je je verleid voelt om je denigrerend uit te laten?quote:Op zaterdag 1 mei 2010 19:22 schreef Bortecinem het volgende:
Het heeft niks te maken met trots, hoor. Het is gewoon jouw manier van problemen benaderen. En deze reactie in combinatie met je voorgaande reacties maakt jou gewoon helemaal.
Dit zou ik wel willen zien eigenlijk. Ik heb echter nul verstand van gerenommeerde onderzoekbureaus internationaal.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 19:24 schreef IHVK het volgende:
Ja dat bedoelde ik, even opzoeken als ik het kan vinden. Was wel een gerenommeerd onderzoeksbureau als ik zo in mijn herinnering graaf.
Ik heb het nergens gehad over afscheiding he, beetje voorzichtigquote:Op zaterdag 1 mei 2010 19:27 schreef Bortecinem het volgende:
Ja want jezelf niet willen afscheiden van Turkije, of jezelf verbonden voelen met Turkije, betekent niet dat je je ook perse Turks voelt.
Neem er ook wat bij volgend jaar, doe lekker gek.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 19:47 schreef wikwakka2 het volgende:
Ik kan er wel tegen. Zou er best nog een studie bij kunnen doen.
Tsja, ik zou het best willen, maar ik ben bang dat je dan in beetje in de knel komt qua roosters en zo. Of dat ik mij dan niet meer volledig op IBA, toch wel mijn primaire studie, kan richten. Nu ben ik toch wel een aardig luie student omdat de stof niet bijster interessant is, ik vraag mij af hoe een studie als sociologie daar verandering in kan brengenquote:Op zaterdag 1 mei 2010 19:48 schreef IHVK het volgende:
[..]
Neem er ook wat bij volgend jaar, doe lekker gek.
Dat is waar, maar je kunt ook een wat makkelijkere studie nemen met weinig/geen aanwezigheidsplicht. Maar je moet er wel een goede planner voor zijn ja..quote:Op zaterdag 1 mei 2010 19:55 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Tsja, ik zou het best willen, maar ik ben bang dat je dan in beetje in de knel komt qua roosters en zo. Of dat ik mij dan niet meer op IBA, toch wel mijn primaire studie, kan richten.
Psychologie of sociologie lijken mij wel interessant, alleen is het volgens mij véél dikke boeken lezen en heel veel essays schrijven, niet echt mijn leukste bezigheden.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 19:59 schreef IHVK het volgende:
Psychologie schijnt vrij simpel te zijn en wel interessant lijkt me.
Maar goed, je moet niet een studie nemen om een studie te nemen inderdaad.
Alle psychologie studenten die ik ken (2 in het echte leven en de rest internetreacties trouwens..quote:Op zaterdag 1 mei 2010 20:01 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Psychologie of sociologie lijken mij wel interessant, alleen is het volgens mij véél dikke boeken lezen en heel veel essays schrijven, niet echt mijn leukste bezigheden.
Oh ja, niet eens aan die loting gedacht... Ik ga er maar eens hard over nadenken + misschien eerst eens met mijn ouders bespreken (die betalen tenslotte de boeken, je hoeft toch geen dubbel collegegeld te betalen?). Dingen als statistiek zal ik waarschijnlijk niet overnieuw hoeven doen.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 20:04 schreef IHVK het volgende:
[..]
Alle psychologie studenten die ik ken (2 in het echte leven en de rest internetreacties trouwens..)
zeggen dat het niet uitdagend genoeg is en best makkelijk, maar wel heel interessant. Je moet wel veel artikelen lezen ja.
15 mei is sowieso de grens van de opleidingen met loting. Dus als je twijfelt moet je wel snel beslissen, misschien kan je ook een gesprek plannen met je studie-adviseur ofzo.
Collegegeld betaal je 1 keer. De verkiezingen zijn in juni en dat is na de inschrijvingsperiode dus dat wordt nog niet bezuinigd neem ik aan.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 20:07 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Oh ja, niet eens aan die loting gedacht... Ik ga er maar eens hard over nadenken + misschien eerst eens met mijn ouders bespreken (die betalen tenslotte de boeken, je hoeft toch geen dubbel collegegeld te betalen?).
Jij wou toch rechten erbij doen? Ben je zo zeker van je zaak?
Zolang je geen inschrijvingspapieren opstuurt is er niks aan de hand dacht ik Wel naaiend voor die ene wel gemotiveerde lotingstudent die niet kan studeren omdat jij zijn plekje hebt gejatquote:Op zaterdag 1 mei 2010 20:13 schreef IHVK het volgende:
Trouwens als je je nu inschrijft voor de loting hoef je toch niet gelijk verplicht in te schrijven.. Toch?
Ik moet zeggen, meestal heb ik zware moeite om een artikel te lezen en te begrijpen, maar dit artikel is zó goed geschreven (of te simplistisch?) dat ik er bijna geen enkele moeite mee had. Toch wel fijnquote:Op zaterdag 1 mei 2010 19:51 schreef IHVK het volgende:
http://www.milliyet.com.tr/Siyaset/SonDakika.aspx?aType=SonDakika&KategoriID=12&ArticleID=1174512&Date=16.12.2009&b=Ezber%20bozacak%20Kurt%20anketi
Dit was het. Het is dus een universiteit. Geen onderzoeksbureau.
Ten tijde dat ik naar SOAD luisterde waren er maar weinig mensen die de boodschap waar de band achterstond ook daadwerkelijk begrepen. Het was toentertijd vooral een alternative hype (zoals dat met Rammstein een tijd het geval was) en daar ging ik in mee.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 20:05 schreef Bortecinem het volgende:
En dat zegt iemand die naar anti-Turkse/Armeens imperialistische muziek luistert.
Nee hoor. Als je maar gelijk aangeeft dat je niet meer wil dan krijgt hij weer een briefje dat er een plekje vrij is en hij kan instromen.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 20:14 schreef Rookert het volgende:
[..]
Zolang je geen inschrijvingspapieren opstuurt is er niks aan de hand dacht ik Wel naaiend voor die ene wel gemotiveerde lotingstudent die niet kan studeren omdat jij zijn plekje hebt gejat
Woonachtig, ik was toen nog een scholier. Nu ben ik naar Nederland verhuisd voor de studie en mijn ouders naar egypte.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 20:16 schreef msnk het volgende:
Trouwens Wik, hoe zit dat nou. Ik dacht dat je werkende was in Oman ofzo? Of was je gewoon een lange tijd op vakantie of..?
Ja, dat heb ik ook, ik haal deze studie ook al redelijk makkelijk met goeie cijfers (klopt af op hout) en dat terwijl ik toch wel weinig tijd aan mijn studie besteed.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 20:12 schreef IHVK het volgende:
Ik weet niet of ik het kan qua tijd en of het wel de moeite waard is. Maar in principe als ik alle Fok en niksdoe tijd vul met studeren moet het wel lukken.![]()
Rooster gaat sowieso botsen dus ik zal niet naar alles kunnen gaan.
Oh zo. Had je maar een blog o.i.d, ik had je achtergrond verhaal wel willen lezen!quote:Op zaterdag 1 mei 2010 20:18 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Woonachtig, ik was toen nog een scholier. Nu ben ik naar Nederland verhuisd voor de studie en mijn ouders naar egypte.
Niet zo heel boeiend hoor, alleen heb ik wel in de enige twee Sultanaten ter wereld gewoondquote:Op zaterdag 1 mei 2010 20:23 schreef msnk het volgende:
[..]
Oh zo. Had je maar een blog o.i.d, ik had je achtergrond verhaal wel willen lezen!
quote:Op zaterdag 1 mei 2010 20:29 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Niet zo heel boeiend hoor, alleen heb ik wel in de enige twee Sultanaten ter wereld gewoond.
Kleinschalige studie vind ik ook wel beter.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 20:21 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik ook, ik haal deze studie ook al redelijk makkelijk met goeie cijfers (klopt af op hout) en dat terwijl ik toch wel weinig tijd aan mijn studie besteed.
Het enige waar ik eigenlijk niet van houd zijn die massastudies, dus eigenlijk valt psychologie al een beetje af.. Sociologie is een stuk minder grootschalig, en ze hebben allebei een debiel 5 of 7-blokkensysteem. Dat zou dus moeilijk worden qua vakantie en zo... En ik ga toch wel graag op vakantie![]()
Heb je ook nooit in KAA zien posten ofzoquote:Op zaterdag 1 mei 2010 20:29 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Niet zo heel boeiend hoor, alleen heb ik wel in de enige twee Sultanaten ter wereld gewoond.
Deed het vroeger wel, mang. Maar ja, weinig mensen die in Oman wo(o)n(d)en, hequote:Op zaterdag 1 mei 2010 20:32 schreef msnk het volgende:
[..]
Heb je ook nooit in KAA zien posten ofzo
Of misschien heb ik het gemist.
http://www.cnnturk.com/20(...)/543804.0/index.htmlquote:Op zaterdag 1 mei 2010 20:35 schreef Bortecinem het volgende:
Om Syrie te bezoeken (via Turkije) heb je toch geen visum nodig?
Met een Nederlands paspoort zul je vast ook wel gewoon direct bij de grens een visum kunnen kopen.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 20:36 schreef IHVK het volgende:
[..]
http://www.cnnturk.com/20(...)/543804.0/index.html
Sinds 2009 niet volgens mij. Wel met een Turks paspoort dan.
Cool. Misschien dat ik dit jaar naar Syrie ga. Is toch maar 2 uur reiden vanuit Adana.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 20:36 schreef IHVK het volgende:
[..]
http://www.cnnturk.com/20(...)/543804.0/index.html
Sinds 2009 niet volgens mij. Wel met een Turks paspoort dan.
Ja maar mijn neven en nichten in Turkije hebben geen Nederlands paspoort.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 20:37 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Met een Nederlands paspoort zul je vast ook wel gewoon direct bij de grens een visum kunnen kopen.
Oh, ik dacht dat de hoge heren in Den Haag aan alle Turken aan de lopende band paspoorten uitdeelden, zodat ze in ons koude kikkerlandje van het uitkeringsgeldinfuus kunnen genieten?quote:Op zaterdag 1 mei 2010 20:38 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ja maar mijn neven en nichten in Turkije hebben geen Nederlands paspoort.
Huh?quote:Op zaterdag 1 mei 2010 20:38 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ze verblijven illegaal in Turkije zonder NL paspoort?quote:Op zaterdag 1 mei 2010 20:38 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
GMTAquote:Op zaterdag 1 mei 2010 20:40 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat de hoge heren in Den Haag aan alle Turken aan de lopende band paspoorten uitdeelden, zodat ze in ons koude kikkerlandje van het geldinfuus kunnen genieten?
quote:Op zaterdag 1 mei 2010 20:46 schreef Rookert het volgende:
Henk en Ingrid liggen krom voor jullie soort
Vuile parasieten ook, die Ali en Fatimaquote:Op zaterdag 1 mei 2010 20:46 schreef Rookert het volgende:
Henk en Ingrid liggen krom voor jullie soort
Grootschalige ruiming wat ik je brom.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 20:51 schreef Rookert het volgende:
[..]
Walgelijk, komt allemaal door de islamisering van Nederland
*Gooit een lahmacun onder Wik's neus*quote:Op zaterdag 1 mei 2010 20:51 schreef wikwakka2 het volgende:
De traditionele Nederlandse keuken wordt overspoeld door allochtone knoflookgeurtjes! De cultuurverloedering heeft zich ingezet. Stop het, voor de allochtonentsunami onze Nederlandse kindjes de afgrond intrekt!
Ik neem liever een hap uit een versgekookte Hollandsche aardappel!quote:Op zaterdag 1 mei 2010 20:53 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
*Gooit een lahmacun onder Wik's neus*
Ha!! Probeer die maar te weerstaan.![]()
Aardappel op zijn Turks is lekkerder.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 20:56 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik neem liever een hap uit een versgekookte Hollandsche aardappel!
BAH. Gelukkig eten wij dat nooit.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 20:56 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik neem liever een hap uit een versgekookte Hollandsche aardappel!
Nee dat is gewoon saai.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 21:02 schreef Rookert het volgende:
[..]
Gekookte aardappelen, een stukje vlees en groenten is zwaar onderschat
Wij echt noooit. Als we aardappelen eten is het friet of gebakken aardappeltjes of in een of ander gerecht.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 21:08 schreef Bortecinem het volgende:
Zelfs wij eten zeker paar keer per maand aardappel, vlees en groenten.
En je hebt ook nog eens een Turkse vriend. Tsk tsk.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 21:09 schreef maartjeh het volgende:
[..]
Wij echt noooit. Als we aardappelen eten is het friet of gebakken aardappeltjes of in een of ander gerecht.
Je weet dus niet waar je het over hebtquote:Op zaterdag 1 mei 2010 21:09 schreef maartjeh het volgende:
[..]
Wij echt noooit. Als we aardappelen eten is het friet of gebakken aardappeltjes of in een of ander gerecht.
Echt wel want 'vroeger' aten we het wel. Met jus met uitjes erin enzo.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 21:11 schreef Rookert het volgende:
[..]
Je weet dus niet waar je het over hebt
Het is echt lekker
Nouja, vriend.. hmpf. Ik weet het niet. Maar als ik met hem eet eten we altijd Turks.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 21:11 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
En je hebt ook nog eens een Turkse vriend. Tsk tsk.
Echt he, dit bedoelt Geert dus met het agressieve en dominante karakter van een moslimquote:Op zaterdag 1 mei 2010 21:11 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
En je hebt ook nog eens een Turkse vriend. Tsk tsk.
Je had ook laatst een hamburger uit blik, was niet te vretenquote:Op zaterdag 1 mei 2010 21:14 schreef Bortecinem het volgende:
[ afbeelding ]
Amerikanen zijn echt gek.
Nee, dat lijkt mij ook niet echt lekker nee.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 21:15 schreef Rookert het volgende:
[..]
Je had ook laatst een hamburger uit blik, was niet te vreten
Maar pizza is wel altijd
Selecteren, paar minuten wachten, klaar?quote:Op zaterdag 1 mei 2010 21:16 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Nee, dat lijkt mij ook niet echt lekker nee.![]()
Maar ik vraag me echt af hoe zo'n automaat werkt hoor. Echt vaag.
Dat is toch niet zo raar? Ik haal zo vaak aardbeien uit de automaat. Lekker handig.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 21:17 schreef maartjeh het volgende:
Mijn ouders hebben wel eens aardbeien uit een automaat gehaald!
Doe mij maar een zelfgemaakte pizza.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 21:18 schreef Rookert het volgende:
[..]
Selecteren, paar minuten wachten, klaar?
Heb je nog een leuk nichtje of zusje waar ik met kan trouwen voor die pizza?quote:Op zaterdag 1 mei 2010 21:19 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Doe mij maar een zelfgemaakte pizza.![]()
Morgen weer pizza maken voor de hele familie (ooms, tantes, neefjes en nichtjes).![]()
Deeg staat al te rijzen in de koelkast.
Nee, sorry. De oudste is 14.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 21:21 schreef Rookert het volgende:
[..]
Heb je nog een leuk nichtje of zusje waar ik met kan trouwen voor die pizza?
Of als jij nog beschikbaar bent
Samen zijn ze toch wel 18quote:Op zaterdag 1 mei 2010 21:24 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Nee, sorry. De oudste is 14.
Nee, ik ben ook niet beschikbaar.
Maar je bent welkom hoor, met of zonder vriendin.![]()
Echt?quote:Op zaterdag 1 mei 2010 21:18 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Dat is toch niet zo raar? Ik haal zo vaak aardbeien uit de automaat. Lekker handig.
Madhouse?quote:Op zaterdag 1 mei 2010 21:29 schreef Dwersdriever het volgende:
Quizvraagje voor de Turken op Fok...
Wie was de eerste Nederlandse-Turk (Turkse Nederlander) die als solo-artiest de top 10 van de top-40 bereikte? En met welk nummer?
Verder gezellig topic hier.![]()
Deze artiest heeft, gesteund door een bekend producer-duo, twee noteringen in de top veertig gehad, waarbij zijn debuutsingle de vijfde plaats bereikte. Hij heeft later dat jaar ook nog een notering in de tipparade gehad.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 21:38 schreef msnk het volgende:
Er zijn Nederlandse-Turken die de top-40 hebben bereikt?
Ben er vandaag actief naar op zoek geweest na een gesprek waarbij ik en wat kennissen tot de conclusie kwamen dat we een behoorlijk aantal Marokkaans-Nederlandse artiesten konden opnoemen, maar heel lang moesten nadenken over Turks-Nederlandse artiesten.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 21:43 schreef msnk het volgende:
Tarkan, Ali-B en Mustafa Sandal vallen bij voorbaat af.
Ik heb echt geen idee
Hebben hebben hebbenquote:Op zaterdag 1 mei 2010 20:58 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Aardappel op zijn Turks is lekkerder.![]()
[ afbeelding ]
Ik lees geen Turkse nieuws.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 22:21 schreef wikwakka2 het volgende:
Jij leest het Turkse nieuws in het Engels, hihi?
Ben benieuwd of ze het wel refreshen als na 3 dagen dezelfde pizza erin ligtquote:Op zaterdag 1 mei 2010 21:14 schreef Bortecinem het volgende:
[ afbeelding ]
Amerikanen zijn echt gek.
Dankjewel Ayça, jij ook alvast!quote:Op zaterdag 1 mei 2010 23:30 schreef Ayca het volgende:
Slaap lekker
Ik ga nog even door met hetgeen waarmee ik net bezig was
[ Bericht 46% gewijzigd door #ANONIEM op 02-05-2010 00:16:58 ]
hahahahquote:
wat?quote:Op zondag 2 mei 2010 00:33 schreef IHVK het volgende:
Wie familie zegt zegt problemen en problemen kaomne niet alleen.
Dan gaan we dansen.
Wel leuk deuntjequote:
quote:Op zondag 2 mei 2010 00:39 schreef Rookert het volgende:
[..]
Wel leuk deuntje![]()
Maar ik probeer zo'n meeschreeuwnummer te vinden van een kroeg, maar omdat het vooral
*HEEEEEEEEEEEEEEEEEEUH HEEEEEUH HEEEEEUH HEEEEEEEEEEEEEEEEEEUH
HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEUH HEEUH HEEUH HEEEEEEUH*
is kom ik niet ver met lyrics
Nee, echt nietquote:Op zondag 2 mei 2010 00:40 schreef IHVK het volgende:
[..]
![]()
Dat is wel grappig altijd.
Heb je helemaal niks?
Klinkt wel goed. Succes.quote:Op zondag 2 mei 2010 00:42 schreef Rookert het volgende:
[..]
Nee, echt nietVolgens mij varieert de officiële tekst ook telkens, maar het refrein is toch de hele tijd dat HEEEEEUH etc
Morgen is gewoon na het slapen.quote:Op zondag 2 mei 2010 00:40 schreef Ayca het volgende:
Oh een liedjeik luister het morgen wel, of vandaag want het is nu morgen zegmaar.
Thanksquote:
HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEUHquote:Op zondag 2 mei 2010 00:43 schreef Rookert het volgende:
[..]
Thanks
HEEEEEEUH HEEEEUUH HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEUH
HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEUH HEEEUH HEEEUH HEEEEEEEUH
Ja togg niet dann gozertquote:Op zondag 2 mei 2010 00:45 schreef IHVK het volgende:
[..]
HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEUH
HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEUH HEEEUH HEEEUH HEEEEEEEUH
Het is wel aanstekelijk moet ik zeggen.
Je bent toch al uitgegaan op Koninginnennacht? Je bent niet verplicht elke zaterdag uit te gaan.quote:Op zondag 2 mei 2010 00:46 schreef Rookert het volgende:
Het is 0:45 en ik zit achter een computer op zaterdag, sneuer wordt het toch niet
Nee tuurlijk niet, maar ik had wel zin, dus daaromquote:Op zondag 2 mei 2010 00:47 schreef IHVK het volgende:
[..]
Je bent toch al uitgegaan op Koninginnennacht? Je bent niet verplicht elke zaterdag uit te gaan..
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |