SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 20 april 2011 14:38 schreef gogosweden het volgende:
Jij bent geil
Net zoiets als spannend, maar dan door iemand geschreven die menselijk is, en dus wel eens een foutje maakt.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 12:04 schreef Otis2.0 het volgende:
Ik hoorde niet overal dat ie spanend is. Ik weet niet eens wat dat woord betekent.
EEN MENS HOORT DE TAAL TE BEHEERSEN.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 12:07 schreef zillah666 het volgende:
[..]
Net zoiets als spannend, maar dan door iemand geschreven die menselijk is, en dus wel eens een foutje maakt.
Mijn nederige excuses.
Dat dit kan!quote:Op zaterdag 1 mei 2010 12:07 schreef zillah666 het volgende:
[..]
Net zoiets als spannend, maar dan door iemand geschreven die menselijk is, en dus wel eens een foutje maakt.
Mijn nederige excuses.
Ook Zuid-Oegandees?quote:Op zaterdag 1 mei 2010 12:09 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
EEN MENS HOORT DE TAAL TE BEHEERSEN.
Alitjd?quote:Op zaterdag 1 mei 2010 12:09 schreef zillah666 het volgende:
[..]
Meer een orakel. Je vraagt er iets aan en je krijgt (bijna) alitjd antwoord.
Ja.quote:
Dat doe ik, maar dat wil niet zeggen dat als ik mijn berichtje doorlees, ik alle tikfouten opmerk.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 12:09 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
EEN MENS HOORT DE TAAL TE BEHEERSEN.
perse?quote:Op zaterdag 1 mei 2010 12:13 schreef zillah666 het volgende:
[..]
Dat doe ik, maar dat wil niet zeggen dat als ik mijn berichtje doorlees, ik alle tikfouten opmerk.
Kijk, ik snap ook wel dat je spannend met dubbel n schrijft (net als bijna iedereen hier), ik vind het alleen zeer treurig dat hij zich zo verheven boven de rest voelt dat hij denkt dat hij 1 van de weinigen is die zo'n fout opmerkt.
En je hoeft niet perse te schreeuwen hoor, ik snap je anders ook wel.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |