Ow, dan heeft mijn ontvanger gisteravond tegen me zitten liegenquote:Op donderdag 20 mei 2010 10:24 schreef Lod het volgende:
[..]
Mijn ervaring daar mee is trouwens dat jij de smilies wel ziet maar de ontvanger niet.
Ik heb de meeste van http://www.xs4all.nl/~olie/fok/smilies/Smilies/ geplukt.quote:Op donderdag 20 mei 2010 11:20 schreef svann het volgende:
Volgens mij is het al jaren zo dat smilies met een Fok!url elders niet werken.
Ow ja, dat zou goed kunnenquote:Op donderdag 20 mei 2010 11:28 schreef Lod het volgende:
Kan zijn dat de ontvanger toevallig ook al de fok smileys gebruikt?
Ik gebruik zelf Mercury, (mercury.im) en doen ze het vrijwel altijd, heel soms krijg ik een reactie dat ze het niet doen, en dat zijn er dan een paar..quote:Op donderdag 20 mei 2010 10:38 schreef remlof het volgende:
[..]
Ow, dan heeft mijn ontvanger gisteravond tegen me zitten liegen
Emesene bevalt prima so far.quote:Op donderdag 20 mei 2010 20:51 schreef fs180 het volgende:
[..]
Ik gebruik zelf Mercury, (mercury.im) en doen ze het vrijwel altijd, heel soms krijg ik een reactie dat ze het niet doen, en dat zijn er dan een paar..
Javascript inschakelen en/of je adblocker uitschakelen.quote:Op donderdag 20 mei 2010 21:02 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Iemand een idee waarom ik in Firefox de smileys en opmaakdingetjes niet kan aanklikken? Nou ja, kan ze wel aanklikken, maar er gebeurt niks. Ik moet de smileys dus weer ouderwetsch intikken als : ) en zo en de [ b][/ b] tags etc. ook
Voor MSN een prima vervanger inderdaad, maar ik vind Pidgin toch een stuk overzichtelijker (+ het voodeel dat het ook andere protocollen ondersteunt). Ik gebruik Emesene voor als ik wil webcammen over MSN.quote:
Ik ben zelf meer fan van KMess... lekker lichtgewicht.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 00:40 schreef Dee. het volgende:
[..]
Voor MSN een prima vervanger inderdaad, maar ik vind Pidgin toch een stuk overzichtelijker (+ het voodeel dat het ook andere protocollen ondersteunt). Ik gebruik Emesene voor als ik wil webcammen over MSN.
Heel raar, bij mij bleef ie ook hangen op de toetsenbordkeuze, tot ik in het "probeer hier of uw keuze klopt" vakje wat intoetste. Daarna was ie blijkbaar "tevreden" en ging de installatie verder.quote:Op zondag 23 mei 2010 23:20 schreef Schanulleke het volgende:
Ik dacht eens Ubuntu op mijn netbook te gaan zetten maar ik kom nog niet eens door de installatie heen, hij hangt steeds op de toetsenbordkeuze. Jammer.
Kan er best wel eens iets mee te maken hebben dat Realtek de laatste tijd zélf native Linux-drivers ontwikkelt, en Linksys dat volgens mij vaak niet doet.quote:Op maandag 24 mei 2010 21:57 schreef Garbageman het volgende:
[..]
Heel raar, bij mij bleef ie ook hangen op de toetsenbordkeuze, tot ik in het "probeer hier of uw keuze klopt" vakje wat intoetste. Daarna was ie blijkbaar "tevreden" en ging de installatie verder.
Verder vind ik dat ubuntu er bijna is. Helaas heb ik bij de nieuwste versie weer obscure problemen met zomaar vastlopen, een dvd drive die voor een floppy wordt aangezien. Mijn trouwe linksys draadloze kaartje loop nu ineens vast, ook erg vervelend. Gelukkig werkt mijn kaartje met realtek chipset ineens wél goed...
Ook als ik het door het installatieproces laat bepalen krijg ik die melding.quote:Op maandag 24 mei 2010 21:57 schreef Garbageman het volgende:
[..]
Heel raar, bij mij bleef ie ook hangen op de toetsenbordkeuze, tot ik in het "probeer hier of uw keuze klopt" vakje wat intoetste. Daarna was ie blijkbaar "tevreden" en ging de installatie verder.
Verder vind ik dat ubuntu er bijna is. Helaas heb ik bij de nieuwste versie weer obscure problemen met zomaar vastlopen, een dvd drive die voor een floppy wordt aangezien. Mijn trouwe linksys draadloze kaartje loop nu ineens vast, ook erg vervelend. Gelukkig werkt mijn kaartje met realtek chipset ineens wél goed...
http://ubuntuforums.org/showthread.php?p=9356997quote:Op dinsdag 25 mei 2010 22:16 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Ook als ik het door het installatieproces laat bepalen krijg ik die melding.
[ afbeelding ]
Weet iemand wat ik daar aan kan doen?
Als het goed is kun je gewoon printscreens maken tijdens de installatie hoor.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 22:16 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Heb je wat meer info?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 22:16 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Vast wel maar ik ga niet inloggen tijdens zo'n livesessie, dat wordt toch allemaal iet onthouden. Notebook met netbook ernaast, wel zo handig.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 23:03 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Als het goed is kun je gewoon printscreens maken tijdens de installatie hoor.
Op '/' zetten.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 22:59 schreef Schanulleke het volgende:
Yippie, na het installeren van de iso op een andere (kleinere) USB-stick wil de installatie wel doorlopen. Nu wil ik dus installeren op de D schijf, met behoud van de windows op de c schijf. Ik moet hem dan formatteren en een mount point selecteren.
Als filesystem moet ik ext3 gebruiken heb ik gegoogeld maar wat moet ik met mount point?
Ik wil voor gewoon één programma voor instant messaging en Emesene bevalt prima, heeft standaard plugins die je in de config alleen even hoeft aan te zetten die je voor windows live met veel moeite moet installeren of gewoon niet beschikbaar zijn.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 00:40 schreef Dee. het volgende:
[..]
Voor MSN een prima vervanger inderdaad, maar ik vind Pidgin toch een stuk overzichtelijker (+ het voodeel dat het ook andere protocollen ondersteunt). Ik gebruik Emesene voor als ik wil webcammen over MSN.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |