Een banner die we maar voor 1 deel kunnen gebruiken.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 03:09 schreef stefan_s het volgende:
Duurde iets langer door mijn mooie banner <3
Zo jammer dit!quote:Op zaterdag 1 mei 2010 03:09 schreef Mr.Houdoe het volgende:
En waar zijn de namen van de organisatie gebleven
vergeet je mijn 0 even voor het gemak?quote:Op zaterdag 1 mei 2010 03:11 schreef Mr.Houdoe het volgende:
Beseffen jullie trouwens wel dat dit een essentiele ronde is voor het verdere spelverloop?
Het staat 1-1-1-1
Die regel heb ik even over het hoofd gezien.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 03:12 schreef Mr.Houdoe het volgende:
[..]
Mensen met 0 punten zijn inderdaad niet geklassificeerd.
Ik neem dit gedeelte samen met liesje voor de rekening.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 03:15 schreef GGMM het volgende:
Wie zorgt er voor dat dit eerlijk verloopt? IK kan me voorstlelen dat iemand er val baalt als zijn getal in de fipo wordt geraden en snel een andere verzint.
En hoe doen jullie dit precies?quote:Op zaterdag 1 mei 2010 03:16 schreef Mr.Houdoe het volgende:
[..]
Ik neem dit gedeelte samen met liesje voor de rekening.
https://www.aivd.nl/quote:Op zaterdag 1 mei 2010 03:15 schreef GGMM het volgende:
Wie zorgt er voor dat dit eerlijk verloopt? IK kan me voorstlelen dat iemand er val baalt als zijn getal in de fipo wordt geraden en snel een andere verzint.
Ik weet van niets dus dat dus.quote:
Ssssst, ze dachten net dat we een hele organisatie op touw gezet haddenquote:Op zaterdag 1 mei 2010 03:20 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik weet van niets dus dat dus.
Ik ga er persoonlijk vanuit dat mensen gewoon een getal in hun hoofd nemen en als mensen het raden dit zeggen, of is dat heel naief.
Ja, maar wel een eerlijk antwoord.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 03:20 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik weet van niets dus dat dus.
Ik ga er persoonlijk vanuit dat mensen gewoon een getal in hun hoofd nemen en als mensen het raden dit zeggen, of is dat heel naief.
Gefeliciteerd, je hebt een geheel onverzorgde reis naar Zuid-Afrika gewonnen, begin maar met lopen.quote:
Nou, nee.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 03:23 schreef GGMM het volgende:
Wie klikt er bij het vernieuwen van nieuwe topics ook steeds per ongeluk op dat besneden smegmalul topic?
Fijn om te zien dat jij ook nog steeds bent. Je IQ is 2 punten gedaald tijdens mijn afwezigheid.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |