quote:
quote:
Ja houd nu je muil maar. Flutwaarzegger.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 02:07 schreef Mr.Houdoe het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Dit had ik niet verwacht!! Spannend zeg! Onverwachte wending ook!
Ik ga voor 3 (al mag ik niet meer meedoen deze ronde)
Ik ben geen waarzegger, slechts een fanatiekeling in dit spelquote:Op zaterdag 1 mei 2010 02:08 schreef Aneurysma het volgende:
[..]
Ja houd nu je muil maar. Flutwaarzegger.
Waarom?quote:Op zaterdag 1 mei 2010 02:14 schreef Mr.Houdoe het volgende:
liesje, je mag maar 1 keer per ronde 1 getal raden hoor!
Wat leuk dat je dat zegt.quote:
Ik zal het morgen doorlezenquote:Op zaterdag 1 mei 2010 02:17 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Wat leuk dat je dat zegt.![]()
Ik vind zijn nummers geweldig, het verhaal erachter is wat minder leuk.
http://www.spinvis.nl/archief/2009/01/12/jochem-de-pochem/
De kniesoor die het zat was,quote:Op zaterdag 1 mei 2010 02:19 schreef RitseB het volgende:
[..]
Ik zal het morgen doorlezen
het klinkt allemaal zo mooi en oprecht "jij bent mooi: omdat ik dat zeg"O+
neequote:Op zaterdag 1 mei 2010 02:20 schreef Mr.Houdoe het volgende:
Na uitvoerig overleg is het volgende besloten:
Je mag 1 getal per post raden. Tussen de posts moeten minimaal 10 minuten zitten.
Wij hopen dat jullie deze regel respecteren en we hopen op een fijn en vredig spelverloop. Succes!
Oh en de vorige posts tellen nog gewoon, 1 en 3 zijn niet juist.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 02:20 schreef Mr.Houdoe het volgende:
Na uitvoerig overleg is het volgende besloten:
Je mag 1 getal per post raden. Tussen de posts moeten minimaal 10 minuten zitten.
Wij hopen dat jullie deze regel respecteren en we hopen op een fijn en vredig spelverloop. Succes!
Het klinkt gewoon zo speciaal, als een ruwe diamant.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 02:20 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
De kniesoor die het zat was,
Komt uit een ander nummer.
Het gaat inderdaad niet met terugwerkende kracht inquote:Op zaterdag 1 mei 2010 02:21 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Oh en de vorige posts tellen nog gewoon, 1 en 3 zijn niet juist.
Mag deze bagger in een ander topic? Dankjewelquote:Op zaterdag 1 mei 2010 02:22 schreef RitseB het volgende:
[..]
Het klinkt gewoon zo speciaal, als een ruwe diamant.
ik hou nu al van hem
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat was hij denk ik ook, die het idee had dat niemand hem begreep.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 02:22 schreef RitseB het volgende:
[..]
Het klinkt gewoon zo speciaal, als een ruwe diamant.
ik hou nu al van hem
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |