abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_81648663
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 21:50 schreef jorienvdherik het volgende:
Vanavond gekeken naar Yes Man

[ afbeelding ]

Geweldige komedie, zit op het niveau van The Hangover. Echt veel gelachen. Super tof
Nog meer mensen deze gezien?
ja maar ik vind yes man een vrij zwakke film

heb zelf net:

date night
Verenigde Staten
Komedie
88 minuten

geregisseerd door Shawn Levy
met Steve Carell, Tina Fey en Mark Wahlberg

Het wekelijkse uitje van het gelukkig getrouwde stel Clara en Phil Foster (Tina Fey & Steve Carell), pakt deze keer anders uit. Omdat een stel criminelen Clara en Phil verwarren met een ander stel, komen ze behoorlijk in de problemen te zitten en belanden ze in de één na de andere gevaarlijke, spannende en bizarre situatie.

Gekeken, viel me erg tegen.... ik kan veel hebben kwa films en beoorder niet snel laag... ik kan me prima vermaken met B horror films en slappe komedies..
maar deze film vond ik toch echt saai.. heb 1x een beetje kunnen lachen bij de stricact bij voordrest vond ik het niks

een 4

iemand anders ook gezien??
  woensdag 19 mei 2010 @ 22:17:29 #277
52543 Timo20
RODA JC FOREVER!!
pi_81649763
The Quick And The Dead
Sam Raimi`s kijk op de western wordt bevolkt door een all star cast met onder andere Gene Hackman, Russel Crowe, een jonge Leonardo DiCaprio en Sharon Stone als onze leading lady. Een rol die ze goed neer zet maar waarin ze op het zelfde moment af en toe door de (typische oude western dialogen) niet helemaal overtuigd.
Verder is het verhaal van wraak al vaker verteld maar door de mooie visuele vondsten van Raimi en z`n (op sommige momenten) gevoel voor humor blijft het geheel interessant.

IMDB Cijfer: 6,2/10
Mijn Cijfer: 7,2/10
pi_81651764
quote:

[ afbeelding ]

Geweldige komedie, zit op het niveau van The Hangover. Echt veel gelachen. Super tof
Vond hem zelf erg matig.
No resentment ever evened out a weaker hand
  donderdag 20 mei 2010 @ 00:31:14 #279
69957 Lonewolf2003
Cool. Cool, cool, cool
pi_81658337
Kick-Ass (2010, VS, Matthew Vaughn)
Ik vond hem gaaf, grappig en ontzettend vermakelijk. Heerlijk hoe de film heel het superheldenfilmgenre op de hak neemt en belachelijk maakt. Vooral in het eerste half uur maakt de film heel vermakelijk duidelijk waarom niemand dat in het echt doet. Daarna verandert de film wel zelf ook meer in een superheldenfilm. Vooral het einde is weer een typisch film einde, waar de film in het begin zo tegen ageerde. Maar who-cares want het blijft daarin nog steeds verschrikkelijk vermakelijk natuurlijk voornamelijk door Hit-Girl.
cijfer: 9
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 20 mei 2010 @ 00:33:18 #280
862 Arcee
Look closer
pi_81658422
quote:

[ afbeelding ]

Ja, mooie moraal ook.

En deze geweldige scene:

Jim Carrey
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_81664536
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 00:31 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Kick-Ass (2010, VS, Matthew Vaughn)
Ik vond hem gaaf, grappig en ontzettend vermakelijk. Heerlijk hoe de film heel het superheldenfilmgenre op de hak neemt en belachelijk maakt. Vooral in het eerste half uur maakt de film heel vermakelijk duidelijk waarom niemand dat in het echt doet. Daarna verandert de film wel zelf ook meer in een superheldenfilm. Vooral het einde is weer een typisch film einde, waar de film in het begin zo tegen ageerde. Maar who-cares want het blijft daarin nog steeds verschrikkelijk vermakelijk natuurlijk voornamelijk door Hit-Girl.
cijfer: 9
Omdat ie hier niet in de bios draait heb ik maar een R5 gekeken, beetje schokkerig en toch heb ik me vermaakt, meestal verpest een slechte versie voor mij alles, nouja meestal, altijd, maar deze film bleef boeien, prachtig!

Kan niet wachten om hem in oktober nog eens te kijken in HD!

Ik geef hem een 8,5!
pi_81665982
Yes Man vergelijken met the Hangover.... dat kan toch niet.
The Hangover is echt stukken beter.

Yes Man is best leuk, maar haalt het niveau van the Hangover echt niet.
  Moderator donderdag 20 mei 2010 @ 11:27:16 #283
18653 crew  D.
pi_81666266
quote:
Op zaterdag 1 mei 2010 00:20 schreef Evienne het volgende:

Ik sloot 'm, dus bij deze een nieuwe, lapo betreffende de briljante, edoch ondergewaardeerde serie Freaks and Geeks. Voor iedereen geboren tussen 1975 en 1985 en daaromheen.
[..]

[ afbeelding ]
Gisteren het laatste deeltje gekeken.

ik voel toch een soort van leegte nu
  Moderator donderdag 20 mei 2010 @ 11:30:01 #284
18653 crew  D.
pi_81666375
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 10:38 schreef JDx het volgende:

[..]

Omdat ie hier niet in de bios draait heb ik maar een R5 gekeken, beetje schokkerig en toch heb ik me vermaakt, meestal verpest een slechte versie voor mij alles, nouja meestal, altijd, maar deze film bleef boeien, prachtig!

Kan niet wachten om hem in oktober nog eens te kijken in HD!

Ik geef hem een 8,5!
Ik heb 'm ook als R5 gekeken, maar kennelijk heeft dat het voor mij toch verpest, want ik snap al die hoge ratings hier niet

Leuke film wel, en een dikke voldoende, maar een 8 of hoger
pi_81668206
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 11:30 schreef D. het volgende:

[..]

Ik heb 'm ook als R5 gekeken, maar kennelijk heeft dat het voor mij toch verpest, want ik snap al die hoge ratings hier niet

Ik keek hem ook met een flinke fles drank, want dat schokje die erin zat was zwaar irritant
  Moderator donderdag 20 mei 2010 @ 15:35:14 #286
18653 crew  D.
pi_81676638
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 12:17 schreef JDx het volgende:

[..]

Ik keek hem ook met een flinke fles drank, want dat schokje die erin zat was zwaar irritant
Ah, kijk, daar heb je het al. Ik was weer zo dom om nuchter te kijken
pi_81681027
vanavond ga ik the wolfman kijken ben benieuwd!!
  donderdag 20 mei 2010 @ 19:09:40 #288
148823 znarch
ondertitel
pi_81685940
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 17:10 schreef casper019 het volgende:
vanavond ga ik the wolfman kijken ben benieuwd!!
Wat een toeval, die heb ik ook net "gehuurd"
"AAAAAHH ZENNE MOAT, WOARST VLEISCH"
pi_81685957
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 19:09 schreef znarch het volgende:

[..]

Wat een toeval, die heb ik ook net "gehuurd"
en hoe ond je hem??
  donderdag 20 mei 2010 @ 21:47:43 #290
52543 Timo20
RODA JC FOREVER!!
pi_81693867
Bonnie and Clyde
Het verhaal van Bonnie en Clyde is meerdere malen verfilmd maar dit is natuurlijk de enige echte versie. Een geweldige film waarin de bankroven en de actie eigenlijk niet het belangrijkste zijn. Het is meer een karakter studie, met als hoofd lijn "het leven en de dingen die je mee maakt overkomen je vaak zonder dat je daar in eerste instantie erg in hebt." We zien wat het met de personages doet. Dat wordt geweldig neer gezet door Beatty en Dunaway.
De mooie cinematografie en het rustige camera werk staan lijnrecht tegen over het hectische leven van de Barrow gang. Dat zorgt voor een mooi contrast.
Een fantastische film.

8,0/10
pi_81694800
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 11:30 schreef D. het volgende:

[..]

Dacht even dat ik de enige was. Toffe film, maar niet echt speciaal ofzo.
No resentment ever evened out a weaker hand
pi_81697500
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 22:03 schreef Silv het volgende:

[..]

Dacht even dat ik de enige was. Toffe film, maar niet echt speciaal ofzo.
8,5 is bij mij een toffe film, 9 is super, 10 is gewoon DE film voor mij.

6 is voldoende, zat kracht genoeg in om uit te kijken
7 is leuk
8 is vette film

Die halve is net even dat extra originaliteit en een beetje dat Tarantino achtige. Zoals Kill Bill 2, ook met zo'n jong agressief japans meisje.

Maar zoals sommige mensen zeggen, beste film van het jaar etc... dat valt wel mee idd.
pi_81697916
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 11:18 schreef linebear het volgende:
Yes Man vergelijken met the Hangover.... dat kan toch niet.
The Hangover is echt stukken beter.

Yes Man is best leuk, maar haalt het niveau van the Hangover echt niet.
The Hangover was leuk maar ik snap echt niet dat mensen dit de hemel in prijzen alsof het een van de beste comedy's ooit is evenals de media
pi_81699795
Kick-Ass

Dat was nou een leuke onverwachte film!
pi_81701095
Shutter Island, goed dat ie is, heb ik misschien al teveel dit soort films gezien, ik had m na 10min al door. Jammer genoeg.

Toch slechts een 7,5.
pi_81707925
Gezien er geen ondertitles waren en mijn Frans niet echt goed is, heb ik niet echt het verhaal meegekregen. Maar gezien het een zombie film is.

La Horde (the horde, the pact engelse titel)
Een paar agenten (of lui die zicht voordoen als agenten) proberen een groep criminelen te arresteren(of anders te overvallen) in een flat in de banlieue.
Net als je denk dat je een andere film aan het kijken bent veranderen ineens de doden in zombies. Gevolg is dat de 2 groepen elkaar moeten helpen om levend de flat uit te komen. Vervolgens is het een uur lang schieten, slaan en hakken op zombies. Dit keer zijn het weer de snel rennende soort. En eindelijk zijn de mensen eens een keer geen cliché mietjes waardoor er ook echt gevochten wordt met zombies.

8/10
  vrijdag 21 mei 2010 @ 11:12:17 #297
148823 znarch
ondertitel
pi_81710777
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 22:51 schreef JanPiraat het volgende:

[..]

The Hangover was leuk maar ik snap echt niet dat mensen dit de hemel in prijzen alsof het een van de beste comedy's ooit is evenals de media
Sterker nog, ik vond the hangover bijzonder matig. Ik ging juist helemaal stuk bij Stepbrothers en Pineapple Express.
"AAAAAHH ZENNE MOAT, WOARST VLEISCH"
pi_81711561
Ik heb gister Sunshine gezien en heb bijna 2 uur lang zeer geboeid zitten kijken naar deze echte originele film zoals een SF hoort te zijn! De film begind meteen met de ruimtereis op weg naar de zon, geen introducties van personages of lange intro's, gewoon meteen beginnen met het verhaal. alleen op het eind wordt het letterlijk een beetje wazig.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De film is goed gevult met plotwendingen, niet teveel, niet te weinig. En verder wordt de sfeer goed neergezet door de soundtrack, iets waar ik erg dol op ben. Het eind van de film krijgt ook een pluspuntje ik kon op dat moment niet wegkijken.

Deze film raad ik dus aan
pi_81712479
Die heb ik ook gezien, ik vond het ook een topfilmpje, erg onbekend en underrated! Ook net even iets anders dan andere SF films, idd door de muziek e.d. denk ik. Mooi einde ook ja!
  vrijdag 21 mei 2010 @ 12:57:24 #300
208538 JanPiraat
Aarrrr !!
pi_81715446
quote:
Op vrijdag 21 mei 2010 11:12 schreef znarch het volgende:

[..]

Sterker nog, ik vond the hangover bijzonder matig. Ik ging juist helemaal stuk bij Stepbrothers en Pineapple Express.
Pineapple de geniaalste en bij veel Will Ferell films lachte ik ook een stuk harder dan the hangover.. stepbrothers, anchorman, old school
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')