Alsof Nederlandstalige muziek per definitie slecht is.quote:Op maandag 31 mei 2010 11:27 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ja want Angela riep dat ook. Ik vind dat als "Jury" daar wel een goed oordeel aan moet hebben. Kom op mensen, die gast heeft gewonnen omdat ie een prachtige stem heeft, zijn stem past zeker in de categorie James Blunt / James Morisson en dat wil je toch niet gaan verneuken met Nederlandstalig? Laat ze eens bewijzen dat X-Factor degelijk potentie heeft om een artiest internationaal te laten doorbreken...
Als je 10 platen verkoopt sta je daar al dus dat zegt ook niet veel.quote:
quote:Op maandag 31 mei 2010 16:16 schreef zomer86 het volgende:
Haha internationaal doorbreken, in Amerika wordt je direct uitgekotst als je met zo'n rug/nek over de grens heen gaat.
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Everybody hurts niet kennen_____!
quote:Op maandag 31 mei 2010 22:08 schreef iBenny het volgende:Ik had het verdrongen. Dat was inderdaad een keiharde faal voor ons Jaapke.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Everybody hurts niet kennen_____!
Inderdaad.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 21:37 schreef Jill-RMC het volgende:
Zo Japie lekker meeliften op het succes van Glee met zijn 'single'
het stond meteen al op itunes. Dus massaal downloaden, dacht ik..quote:Op maandag 31 mei 2010 23:48 schreef iBenny het volgende:
[..]
Nee, daarvoor is het nog te kort uitgebracht
Vind het altijd zo typisch waarom het amerikaanse/engelse xfactor/idol kandidatenwel lukt...quote:Op maandag 31 mei 2010 12:44 schreef marcodej het volgende:
[..]
Alsof Nederlandstalige muziek per definitie slecht is.
En internationaal doorbreken gaat toch nooit lukken.
Puur op single verkoop/downloads. De andere lijsten rekenen airplay ook mee.quote:Op woensdag 23 juni 2010 14:45 schreef ranja het volgende:
Jaap heeft 2 weken op 10 gestaan in de top 40 en zakt inmiddels weer. Ik denk dat de verkopen last hebben van het alleen als mp3 uitgebracht zijn. Maar Jaap is wel de eerste ido/xfa winnaar waarvan de single niet op 1 komt in de top 40.
ok er is nog een mega top 100 waar hij wel 1 week op 1 stond maar geen idee hoe die wordt samengesteld
quote:Don’t Stop Believin’ van Jaap Reesema is niet echt een grote hit geworden. Weliswaar bereikte het nummer daags na de finale van X Factor 2010 de nummer 1-positie, vervolgens kwam de cover in een vrije val. De verwachting is dat het eigen materiaal van Jaap iets anders in elkaar zal steken. Daarover kunnen we over twee maanden oordelen, want dan moet de ‘eerste’ single van Jaap verschijnen.
Jaap is momenteel volop bezig met het creatieve proces. Voor zijn debuutalbum heeft hij samen geschreven met Christiaan Hof, Bertolf Lentink, Joost Marsman (IOS) en Gordon Groothedde (Nick & Simon).
Onlangs sprak NLpop met Jaaps coach Angela Groothuizen en die heeft er alle vertrouwen in dat het goed gaat komen met Jaap. “Die redt zich wel. Ik heb hem nu een tijdje niet gesproken door vakanties, maar het gaat heel goed met Jaap.”(bron )
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |