SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Met het verschil dat Sarina toch wel op en top vrouw is en Kelly overal een beetje tussen hangtquote:Op vrijdag 30 april 2010 23:34 schreef chufi het volgende:
Volgens mij kan Sarina zo een Kelly dubbel doen, met ietsjes botox erbij
Bij Kelly hangt er toch ook niets meer tussen?quote:Op vrijdag 30 april 2010 23:36 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
Met het verschil dat Sarina toch wel op en top vrouw is en Kelly overal een beetje tussen hangt
quote:Op vrijdag 30 april 2010 23:35 schreef D. het volgende:
[..]
Ach, ze had ook een duurdere hobby kunnen hebben
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroïd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4
Ja, dat weten we nou wel....quote:
Hoe vaak is in de 4 liveshows nu de slechtste eruit gevlogen?quote:Op vrijdag 30 april 2010 23:35 schreef charmed_angel het volgende:
Eigenlijk had Danielle er gewoon uit gemoeten. Ze was gewoon de slechtste vandaag
Dan kan het goed allebei apartquote:Op vrijdag 30 april 2010 23:35 schreef gomi het volgende:
[..]
ah k. wij allebei amsterdam. ik zuid. zij oost. op zich niet ver van elkaar.
Dan kan ze een Shelly doenquote:Op vrijdag 30 april 2010 23:36 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
Met het verschil dat Sarina toch wel op en top vrouw is en Kelly overal een beetje tussen hangt
er ligt voor iedereen een montage klaar....quote:Op vrijdag 30 april 2010 23:37 schreef Maartel het volgende:
En toch is het knap dat die montage altijd al klaar ligt als de beslissing nog moet worden gemaakt..
Die hebben ze voor iedereen al gemaakt. Logisch.quote:Op vrijdag 30 april 2010 23:37 schreef Maartel het volgende:
En toch is het knap dat die montage altijd al klaar ligt als de beslissing nog moet worden gemaakt..
Tvp dusquote:Op vrijdag 30 april 2010 23:37 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ja, dat weten we nou wel....
Liever een topic te vroeg dan 3 topics tegelijk...
quote:Op vrijdag 30 april 2010 23:37 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ja, dat weten we nou wel....
Liever een topic te vroeg dan 3 topics tegelijk...
Ze hebben voor iedereen al filmpjes klaar.....quote:Op vrijdag 30 april 2010 23:37 schreef Maartel het volgende:
Dat kan in principe voor iedereen klaar liggenquote:Op vrijdag 30 april 2010 23:37 schreef Maartel het volgende:
jaquote:Op vrijdag 30 april 2010 23:35 schreef charmed_angel het volgende:
Eigenlijk had Danielle er gewoon uit gemoeten. Ze was gewoon de slechtste vandaag
hehe, dacht ff dat er kally stondquote:Op vrijdag 30 april 2010 23:36 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
Lijkt me ookquote:Op vrijdag 30 april 2010 23:38 schreef Kally het volgende:
[..]
Dat kan in principe voor iedereen klaar liggen
wie zingt dat?quote:
Welterusten!quote:Op vrijdag 30 april 2010 23:38 schreef charmed_angel het volgende:
Nou ik ga slapen! Weltrusten allemaal!
Dat doe ik liever zelfquote:Op vrijdag 30 april 2010 23:37 schreef gomi het volgende:
[..]
yeah, zoals ik laat haar de vakantie plannen enzo omdat zij dat wel leuk vindt
nietquote:Op vrijdag 30 april 2010 23:37 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Hoe vaak is in de 4 liveshows nu de slechtste eruit gevlogen?
Ciao!quote:Op vrijdag 30 april 2010 23:38 schreef charmed_angel het volgende:
Klinkt van na 1990, dus dat kun je Stacey vragen.quote:
welterustenquote:Op vrijdag 30 april 2010 23:38 schreef charmed_angel het volgende:
klopt idd, maar ik ben een rare wat dat betreft.quote:Op vrijdag 30 april 2010 23:38 schreef D. het volgende:
[..]
Dan kan het goed allebei apart
Als is samen natuurlijk goedkoper
Wij dachten allebei 'WTF, let's go for it' en ze heeft hier een baan gezocht en gelijk gevonden
ze gaat bad boys zingenquote:
Ik doe wel mee voor jou.. ik kan niet weg vrijdagquote:Op vrijdag 30 april 2010 23:39 schreef charmed_angel het volgende:
Alexandra BurkeIk MOET volgende week kaarten winnen
Ow ik ging slapenWeltrusten
quote:Op vrijdag 30 april 2010 23:39 schreef charmed_angel het volgende:
Alexandra BurkeIk MOET volgende week kaarten winnen
Ow ik ging slapenWeltrusten
quote:Op vrijdag 30 april 2010 23:37 schreef Pheno het volgende:
[..]
Bij Kelly hangt er toch ook niets meer tussen?
quote:Op vrijdag 30 april 2010 23:39 schreef Pheno het volgende:
[..]
Klinkt van na 1990, dus dat kun je Stacey vragen.
Daar problemen over maken heeft weinig zin.quote:Op vrijdag 30 april 2010 23:39 schreef gomi het volgende:
[..]
klopt idd, maar ik ben een rare wat dat betreft.
en dat is dus waar we laatste tijd wat problemen mee hebben (gehad)
werk zit voor allebei wel snor hiervandaan
quote:Op vrijdag 30 april 2010 23:41 schreef promiss79 het volgende:
Belachelijke uitslag!
Dit kan natuurlijk niet.....
Maaike en Danielle staan daar nog gewoon... Ik zeg INFLATIE!!!!!
Stemmen er alleen leeghoofden? Blijkbaar..
Goed idee... Ego van Stacey stijgt nu teveelquote:Op vrijdag 30 april 2010 23:41 schreef Symphonic het volgende:
Nu twee van Stacey eruit, achter elkaar
De vlek is vanuit de ruimte te zien...*slik*quote:Op vrijdag 30 april 2010 23:41 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Tsja, voor geld de hele wereld naar de klote he
quote:
en Danielle doorquote:Op vrijdag 30 april 2010 23:42 schreef tong80 het volgende:
Waarom stemmen mensen haar eruit
Ik begrijp dat echt niet.
Je stemt om iemand er in te houden, dus niemand wordt er uitgestemd.quote:Op vrijdag 30 april 2010 23:42 schreef tong80 het volgende:
Je kunt niemand 'er uit ' stemmenquote:Op vrijdag 30 april 2010 23:42 schreef tong80 het volgende:
iedereen stem op Dani, Maaike of sumeraquote:Op vrijdag 30 april 2010 23:41 schreef Symphonic het volgende:
Nu twee van Stacey eruit, achter elkaar
jaquote:
is ook zo idd, maar is alleen een deel waar ik t over heb hequote:Op vrijdag 30 april 2010 23:41 schreef D. het volgende:
[..]
Daar problemen over maken heeft weinig zin.
Daardoor verANDER JE ECHT NIET (SNELLER) VAN MENING :p
slaap lekker! En dromen over ijsjesquote:Op vrijdag 30 april 2010 23:42 schreef Pheno het volgende:
Stacey
Ik ga nu pitten, morgen weer een dag
gewoon doen, doe ik er 1 met je meequote:Op vrijdag 30 april 2010 23:43 schreef Kally het volgende:
Ik zit te twijfelen of ik nog een wijntje neem
Bij twijfel altijd doen!quote:Op vrijdag 30 april 2010 23:43 schreef Kally het volgende:
Ik zit te twijfelen of ik nog een wijntje neem
Eigenlijk is dat jammerquote:Op vrijdag 30 april 2010 23:43 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je stemt om iemand er in te houden, dus niemand wordt er uitgestemd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |