http://en.wikipedia.org/wiki/Godwin%27s_lawquote:Op maandag 3 mei 2010 10:08 schreef vossertje_nl het volgende:
[..]
ik moest lachen
wat heeft hitler te maken met voe?
tvp voor "Nederlander betast Noors meisje ".quote:Op maandag 3 mei 2010 11:12 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Noors...ik heb deze zomer een paar dagen oslo gepland
ROEP DE GAY-POLICEquote:
http://voe.blogg.noquote:
Waarschijnlijk de homo's van Noorwegen.quote:Op maandag 3 mei 2010 22:06 schreef Jac0bus het volgende:
Zou er ook maar 1 Noor zijn die het ook daadwerkelijk leest ipv alleen de plaatjes checken?
er zijn vast fokkers die het erg interresant en intelectueel geschreven vinden voor zo een 14jarige. die gebruiken google translate en een woordenboek en vogelen zo de diepgang uitquote:
Zou ook kunnen. Maar ik bekijk toch liever de foto's en ga daarna iets nuttigs doen.quote:Op maandag 3 mei 2010 22:31 schreef vossertje_nl het volgende:
[..]
er zijn vast fokkers die het erg interresant en intelectueel geschreven vinden voor zo een 14jarige. die gebruiken google translate en een woordenboek en vogelen zo de diepgang uit
samequote:Op maandag 3 mei 2010 22:43 schreef R4ven het volgende:
[..]
Zou ook kunnen. Maar ik bekijk toch liever de foto's en ga daarna iets nuttigs doen.
wat doe jij dan met die foto'squote:Op maandag 3 mei 2010 22:56 schreef LeNick het volgende:
En met nuttigs doen bedoelen jullie, broek uit? Na het zien van die foto's.....
nou vraag het haar ze heeft hier gepostquote:Op maandag 3 mei 2010 23:08 schreef LeNick het volgende:
[..]
Nouja, niet veel.. Ik mis foto's met wat minder kleding aan van haar
was sarcastisch bedoeldquote:Op maandag 3 mei 2010 23:11 schreef LeNick het volgende:
Toch niet die uberslechte grappenmakert 'Voe'?
Balen dat Voe niet op die fotografische afbeelding staat.quote:Op maandag 3 mei 2010 23:36 schreef Drinky het volgende:
Eigenlijk zou je zo'n verzoek niet mogen weigeren
[ afbeelding ]
Die muur ziet er best lekker uit ja. Ze zijn meer die muur aan het presenteren. Typisch Noors gedrag.quote:Op maandag 3 mei 2010 23:36 schreef Drinky het volgende:
[ afbeelding ]
Perfect, helemaal perfect.quote:Op maandag 3 mei 2010 23:38 schreef Drinky het volgende:
maar ze had het op d'r blog wel eronder geschreven!
Hmm vreemd, ze was gister toch hier.... Heb je niet een look-alike?quote:Op maandag 3 mei 2010 23:27 schreef Zipportal het volgende:
30 fokkers vechten om een been, de 31ste loopt er mee heen.![]()
Pech gehad jongens. Heb haar allang in een bordeel gestationeerd en ingeparkeerd. 25cm op de schaal van Norway richter.
Die vraag kan ik beter aan jou stellen. Ik heb al haar papieren ingenomen. Ze gaat straks lekker een douche nemen met Zyklon-B shampoo. Zyklon-B??? Ze keek me al dom aan. Ja, daar wordt je lekker schoon van zei ik.quote:Op maandag 3 mei 2010 23:59 schreef R4ven het volgende:
[..]
Hmm vreemd, ze was gister toch hier.... Heb je niet een look-alike?
Wat een rotkop heeft die linker eigenlijkquote:Op maandag 3 mei 2010 23:36 schreef Drinky het volgende:
[ afbeelding ]
dàn pas?quote:Op dinsdag 4 mei 2010 00:08 schreef Jajong het volgende:
Over 6 jaar zou ik haar neuken.
Nee ik ben er zeker van. Die van jou was gewoon fake, ik had het echte werkquote:Op dinsdag 4 mei 2010 00:04 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Die vraag kan ik beter aan jou stellen. Ik heb al haar papieren ingenomen. Ze gaat straks lekker een douche nemen met Zyklon-B shampoo. Zyklon-B??? Ze keek me al dom aan. Ja, daar wordt je lekker schoon van zei ik.
Is Essent ook weer blij, lekker opstoken in de openhaard met een glaasje prik erbij. Noorse koeltuur is dat.
Gast ze komt uit '95. Ja het is een mooi kind. Met nadruk op kind.quote:
Jaquote:Op dinsdag 4 mei 2010 00:49 schreef LeNick het volgende:
Ze zeggen toch altijd, leef je dromen na? Moet ik haar nu mailen dan?![]()
![]()
![]()
17-18 jaar is ook primaaaaaquote:Op dinsdag 4 mei 2010 00:31 schreef Jajong het volgende:
[..]
Gast ze komt uit '95. Ja het is een mooi kind. Met nadruk op kind.
Dus?quote:Op dinsdag 4 mei 2010 00:31 schreef Jajong het volgende:
[..]
Gast ze komt uit '95. Ja het is een mooi kind. Met nadruk op kind.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |