Zegquote:Op vrijdag 30 april 2010 15:26 schreef Dirkh het volgende:
[..]
PMS... verder gewoon stilletjes negeren.
quote:
Rielêksen!quote:Op vrijdag 30 april 2010 20:10 schreef Pisces29 het volgende:
Vrijdagavond, pootjes omhoog
Strakkies Eksfektor
Nog leuke dingen gevonden op de vrijmarkt?quote:Op vrijdag 30 april 2010 20:15 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat is de enige B&J die ik haal, vind het ook het lekkerst eigenlijk
Volgens mij is ze met haar pootjes omhoog in slaap gevallenquote:Op vrijdag 30 april 2010 20:20 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Nog leuke dingen gevonden op de vrijmarkt?
quote:Op vrijdag 30 april 2010 20:20 schreef nokwanda het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 30 april 2010 20:25 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Volgens mij is ze met haar pootjes omhoog in slaap gevallen
Ik wel!quote:Op vrijdag 30 april 2010 20:20 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Weet Ll dat al?quote:Op vrijdag 30 april 2010 20:28 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik wel!
Een buggy, een campingbedje, een badzitje, fietsstoeltjes voor en achter, een wipstoeltje...
quote:Op vrijdag 30 april 2010 20:28 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik wel!
Een buggy, een campingbedje, een badzitje, fietsstoeltjes voor en achter, een wipstoeltje...
Uhhuhquote:Op vrijdag 30 april 2010 20:15 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat is de enige B&J die ik haal, vind het ook het lekkerst eigenlijk
Hij is erg lekker maar probeer alle smakenquote:Op vrijdag 30 april 2010 20:34 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Uhhuh![]()
Ik heb ook andere smaken geprobeerd, maar dit blijft toch wel mijn favorietAls ik echt heel erg behoefte heb aan chocola zeg maar een bepaalde periode
, dan is dit echt het ultieme
![]()
Oh ik moet nog die van vorige week terugkijken, dat wordt morgen dus een dubbelequote:Op vrijdag 30 april 2010 20:34 schreef Ml-etje het volgende:
Hier staat ranking op dus ik klets gewoon tussen jullie door
Ga Mr wel vragen strax te zappenquote:Op vrijdag 30 april 2010 20:34 schreef Pisces29 het volgende:
Stacey klaagt altijd over muziek van voor de oorlog, ze kleedt zich deze week weer als iemand van voor de oorlogInclusief kapsel.
Vind je Xfactor niet leuk?quote:Op vrijdag 30 april 2010 20:34 schreef Ml-etje het volgende:
Hier staat ranking op dus ik klets gewoon tussen jullie door
Jawel ik ga alleen niet boven zittenquote:
Caro!quote:
Ah, okay.quote:Op vrijdag 30 april 2010 20:38 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Jawel ik ga alleen niet boven zitten
Die heb ik nog niet gevondenquote:Op vrijdag 30 april 2010 20:40 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ah, okay.
Ik zat al ff te kijken of er een stream was
Stoeltjes wel gezien, maar zonder bijpassend tafeltje. Dus niet gekocht.quote:Op vrijdag 30 april 2010 20:28 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja! Een aantal mooie boekjes, paar puzzels, paar poppen en houten speelgoed, voor ongeveer 13 euro, goed geslaagd dus
Heb jij nog zo'n stoeltje gevonden?
En dat allemaal voor Draakje en Nelisquote:Op vrijdag 30 april 2010 20:28 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik wel!
quote:Op vrijdag 30 april 2010 20:41 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Stoeltjes wel gezien, maar zonder bijpassend tafeltje. Dus niet gekocht.
Wel gekocht: tibetaanse versier gevallen voor boven een deur of raam, een klein stoffen portomoneetje, twee muizen voor de poezjes, een snoer met bloemenlampjes en een cd van Sibongile Khumalo
quote:Op vrijdag 30 april 2010 20:43 schreef nokwanda het volgende:
[..]
En dat allemaal voor Draakje en Nelis
quote:Op vrijdag 30 april 2010 20:44 schreef Dirkh het volgende:
Is Gordon aan zijn ogen geopereerd, hij kijkt zo raar
Dat miste ik, lallend volk dat belletje-lel doetquote:Op vrijdag 30 april 2010 20:45 schreef Dirkh het volgende:
Sarinaaaa sekseeeeeh
Dat was ik, er werd niet open gedaan. Ben al weer onderweg naar huisquote:Op vrijdag 30 april 2010 20:47 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat miste ik, lallend volk dat belletje-lel doet
quote:Op vrijdag 30 april 2010 20:43 schreef nokwanda het volgende:
[..]
En dat allemaal voor Draakje en Nelis
quote:Op vrijdag 30 april 2010 20:50 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Dat was ik, er werd niet open gedaan. Ben al weer onderweg naar huis
Vreemd genoeg vind ik Carlo steeds slechter worden, die Robert Jensen en Paul de Leeuwquote:
Ja die Paul de Leeuw is echt slecht, nooit goed geweest imo.quote:Op vrijdag 30 april 2010 20:54 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Vreemd genoeg vind ik Carlo steeds slechter worden, die Robert Jensen en Paul de Leeuw
Oh dat stukje "vroeger toen ik nog mooi was"quote:Op vrijdag 30 april 2010 20:54 schreef Dirkh het volgende:
Zo Martijn, je had wel even kunnen ingaan op Angela, die zat naar en compliment te vissen.
Ja...quote:Op vrijdag 30 april 2010 20:56 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh dat stukje "vroeger toen ik nog mooi was"
quote:Op vrijdag 30 april 2010 20:56 schreef Dirkh het volgende:
Van Calvin kan je een hoop zeggen, maar hij groeit wel.
Uhhuhquote:Op vrijdag 30 april 2010 20:35 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Hij is erg lekker maar probeer alle smaken
Brownies zelf maken is ook
En blosjesquote:Op vrijdag 30 april 2010 20:58 schreef Pisces29 het volgende:
Nou zie ik het pas, nu ik goed kijk, Gordon heeft weer eens iets van eyeliner of een randje blauw onderaan de ogen op
Gawd vrijdag had ik een gesprek met iemand die dat dus ook had, wist niet waar ik moest kijkenquote:
Werkse morgen!quote:Op vrijdag 30 april 2010 21:03 schreef Enfermera het volgende:
Zo, ik ga lekker pitten. Slecht geslapen vannacht en moet weer vroeg op. Fijne avond iedereen!![]()
quote:Op vrijdag 30 april 2010 21:03 schreef Enfermera het volgende:
Zo, ik ga lekker pitten. Slecht geslapen vannacht en moet weer vroeg op. Fijne avond iedereen!![]()
quote:Op vrijdag 30 april 2010 21:03 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Gawd vrijdag had ik een gesprek met iemand die dat dus ook had, wist niet waar ik moest kijken
Metro-metro-metro-metro-metro-manjochiequote:Op vrijdag 30 april 2010 21:04 schreef Dirkh het volgende:
Waarom heeft die gast zo'n domme bril op
Trustequote:Op vrijdag 30 april 2010 21:03 schreef Enfermera het volgende:
Man, roze, eyeliner en blosjes plus flink zonnebankbruin en erg aan de wapper met de wimpers.quote:
-12?quote:Op vrijdag 30 april 2010 21:05 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Metro-metro-metro-metro-metro-manjochie
Wow, dat is wel het hele plaatje compleetquote:Op vrijdag 30 april 2010 21:07 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Man, roze, eyeliner en blosjes plus flink zonnebankbruin en erg aan de wapper met de wimpers.
quote:
Voor haar leeftijd is ze dat nog steedsquote:
quote:Op vrijdag 30 april 2010 21:09 schreef Ml-etje het volgende:
Sneeuwwitje Wendy
-edit- dat was tot de taille.
Ja, maar op een ander level. Toen keek je naar tieten en kont.quote:Op vrijdag 30 april 2010 21:10 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Voor haar leeftijd is ze dat nog steeds
Uhuh ik moest maar opletten dat ik niet ging starenquote:Op vrijdag 30 april 2010 21:07 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wow, dat is wel het hele plaatje compleet![]()
quote:Op vrijdag 30 april 2010 21:14 schreef Dirkh het volgende:
Greys komt wat laterZe wil wel komen, maar kan niet zomaar weg.
Ze heeft het koud en wil kijken. Ik heb maar gezegd dat we aan haar denken.
quote:Op vrijdag 30 april 2010 21:20 schreef Ml-etje het volgende:
Och die Greys, staat ze te bibberen daar.
Ja, best wel zielig.quote:Op vrijdag 30 april 2010 21:20 schreef Ml-etje het volgende:
Och die Greys, staat ze te bibberen daar.
quote:
Pinky zegt NARF hoorquote:
Alleen maar "hahahahaha" leek me wel afdoende.quote:Op vrijdag 30 april 2010 21:22 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Grote praatjes, maar dat sms je niet terug
Welke hese.. ff niet weetquote:Op vrijdag 30 april 2010 21:25 schreef Pisces29 het volgende:
Krijgen we nu alleen nog Donny, Jaap en die Sumera? Oh ja die ene hese die al 2x op de bank zat.
quote:
quote:
Ja hé?quote:Op vrijdag 30 april 2010 21:30 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Anders bel je Mabel ff, die had wel wat leuks aan vandaag
quote:Op vrijdag 30 april 2010 21:30 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Anders bel je Mabel ff, die had wel wat leuks aan vandaag
Ik had 2 zomers terug dat ik de halve Esprit winkel wel mee wilde nemen en zag nu in de winter de collectie voor de lente/zomer, alleen maar hele simpele outfits, alles lijkt wel basic. Grappig dat het zo verschilt per seizoenquote:Op vrijdag 30 april 2010 21:31 schreef Ml-etje het volgende:
[..]heb geen enkel vest kwam ik achter.
Zit nu bij Voorwinden te kijken maar die site bekijkt zo rot dat ik wel een keer naar de winkel ga en oma metene meesleep die ook piepte niks te hebben.
Ja die hakken dat was geen porem maar het pak was leuk.quote:Op vrijdag 30 april 2010 21:32 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik roep het niet snel, maareh... die hakken, beetje teveel over the top tussen al dat koninklijk gekeutel als je het mij vraagt. Die draag je op een avondje uit... En dan zie je Maxima ernaast met wel stijlvolle hakken...
Mabel, jek.
Ik vind de kleuren bij Esprit nu ook heel vlak, saai.quote:Op vrijdag 30 april 2010 21:33 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik had 2 zomers terug dat ik de halve Esprit winkel wel mee wilde nemen en zag nu in de winter de collectie voor de lente/zomer, alleen maar hele simpele outfits, alles lijkt wel basic. Grappig dat het zo verschilt per seizoen
quote:Op vrijdag 30 april 2010 21:34 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ja die hakken dat was geen porem maar het pak was leuk.
Dat was bij Maxima weer drama die jas
quote:Op vrijdag 30 april 2010 21:35 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ik vind de kleuren bij Esprit nu ook heel vlak, saai.
Nou zie nu ook weinig hoor, maar goed ookquote:Op vrijdag 30 april 2010 21:33 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik had 2 zomers terug dat ik de halve Esprit winkel wel mee wilde nemen en zag nu in de winter de collectie voor de lente/zomer, alleen maar hele simpele outfits, alles lijkt wel basic. Grappig dat het zo verschilt per seizoen
Ja toen ik op invoeren klikte dacht ik nog "slash gay"quote:
Hehe, ja soms is het fijn dat er weinig ligt wat je heeeeeeeel graag wiltquote:Op vrijdag 30 april 2010 21:38 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Nou zie nu ook weinig hoor, maar goed ook
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 30 april 2010 21:39 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ja toen ik op invoeren klikte dacht ik nog "slash gay"
Maar het is wel zo.Ik heb dit jaar nog niks bij Esprit gekocht volgens mij, terwijl ik er altijd goed slaag.
Dus, tasje pakt en in de verdediging schiet.
Ik sla sowieso in maar ga ook tussendoor wel even de winkel in om te kijken.quote:Op vrijdag 30 april 2010 21:41 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Winkel je dan met regelmaat of eens per seizoen en dan flink inslaan?
quote:Op vrijdag 30 april 2010 21:39 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ja toen ik op invoeren klikte dacht ik nog "slash gay"
Maar het is wel zo.Ik heb dit jaar nog niks bij Esprit gekocht volgens mij, terwijl ik er altijd goed slaag.
Dus, tasje pakt en in de verdediging schiet.
Helemaal prima zoquote:Op vrijdag 30 april 2010 21:40 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hehe, ja soms is het fijn dat er weinig ligt wat je heeeeeeeel graag wilt
Dat vestje vind ik (voor mezelf in een andere kleur) wel leuk
Je hebt Caro gemistquote:
quote:Op vrijdag 30 april 2010 21:49 schreef Greys het volgende:
Ik dacht een gebaar te maken door toch even te komen kijken, maar nadat ik tweeëneenhalf uur heb staan koukleumen terwijl ik daar niemand kende en ze klaarblijkelijk deze keer nul pauze hielden heb ik het maar voor gezien gehouden. Kortom, niet eens Heer G gedag kunnen zeggen. Had net zo goed thuis kunnen blijven en X-factor kunnen kijken
Little Green Bagquote:
Is het Nederlands product thema ofzo?quote:
Hij deed het nummer imo zelfs iets te krachtig, had iets ingetogener gemogen aan het begin.quote:Op vrijdag 30 april 2010 21:51 schreef tombolafan het volgende:
ik vind er weinig kracht achter zitten bij Jaap
Ja, omdat het koninginnedag isquote:Op vrijdag 30 april 2010 21:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Is het Nederlands product thema ofzo?
Ohja, en ik heb dus niet eens gegeten vanavond, ik scheur van de honger
Ze moeten tot een uur of tien, denk ik.quote:Op vrijdag 30 april 2010 21:51 schreef Pisces29 het volgende:
Jeetje Greys, enig idee tot hoe laat Heer G gaat spelen, of word het diep in de nacht?
Nou ja, ik vond de wanhoop die Marco er in gooit er niet echt uit komenquote:Op vrijdag 30 april 2010 21:52 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Hij deed het nummer imo zelfs iets te krachtig, had iets ingetogener gemogen aan het begin.
quote:Op vrijdag 30 april 2010 21:52 schreef Dirkh het volgende:
, had iets ingetogener gemogen aan het begin.
Ja dat smste Dirk alquote:Op vrijdag 30 april 2010 21:53 schreef tombolafan het volgende:
Oh Greys, mocht je je afvragen waarom Angela niet opstaat; die is net uit haar jurk gescheurd
quote:Op vrijdag 30 april 2010 22:00 schreef Ole het volgende:
Ohw jullie kijken hier ook
Precies, en Erik is het met ons eens.quote:Op vrijdag 30 april 2010 22:00 schreef Pisces29 het volgende:
Mierzoet, nee bedankt. Ilse de Lange, ook nee bedankt.
Neeee echt?quote:Op vrijdag 30 april 2010 21:53 schreef tombolafan het volgende:
Oh Greys, mocht je je afvragen waarom Angela niet opstaat; die is net uit haar jurk gescheurd
quote:Op vrijdag 30 april 2010 22:03 schreef Ole het volgende:
Officiele topic is niet bij te houden voor deze dame op leeftijd
Ik bedacht het me net toen ze ging praten, maar zo zingt ze ook; mierzoet. Zo praat ze ook; mierzoet.quote:Op vrijdag 30 april 2010 22:03 schreef Greys het volgende:
Ja, nu weet ik weer waarom ik Sumera niet leuk vind. Dat kinderlijke pieperige praten van haar.
Die maniertjes. Het kindvrouwtje willen uithangen, zo komt het over. Brrrrrrr.
quote:Op vrijdag 30 april 2010 22:03 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ja doos, ik maar terug scrollen of Tha_Erik ergens wat had gezegd
Ik dacht het ook hoor!quote:
Een beetje, tot ze gingen rappen!quote:Op vrijdag 30 april 2010 22:06 schreef Greys het volgende:
Hoe waren de BadBoyzzz? Waren ze weer zo leuk?
Het kan haast niets anders dan dat ze een beetje teleurstelden na vorige week. Of niet?
quote:
Dacht suikerspinquote:Op vrijdag 30 april 2010 22:04 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik bedacht het me net toen ze ging praten, maar zo zingt ze ook; mierzoet. Zo praat ze ook; mierzoet.
En die zogenaamde verlegenheid, mweh....
quote:
Dat is schier onmogelijk iddquote:
quote:Op vrijdag 30 april 2010 22:10 schreef Ole het volgende:
Ik begin die Braziliaanse drumband hier in de straat flink zat te worden
quote:Op vrijdag 30 april 2010 22:10 schreef Pisces29 het volgende:
[..]![]()
Ik ben alle gekte ook beu, gelukkig is het snel weer over.
Zeg gewoon dat ze twee straten verderop een BBQ met kip hebben staan, ze zijn zo weg.quote:Op vrijdag 30 april 2010 22:10 schreef Ole het volgende:
Ik zat me net af te vragen wat ik nou in vredesnaam hoor! Maar dat zal ook nog wel een band zijn idd...quote:Op vrijdag 30 april 2010 22:10 schreef Ole het volgende:
Toen werd het juist leuk of toen viel het juist tegen?quote:Op vrijdag 30 april 2010 22:06 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Een beetje, tot ze gingen rappen!
Getverdemmequote:
quote:Op vrijdag 30 april 2010 22:11 schreef Greys het volgende:
God wat voelde ik me een oetlul zeg, maar dan in de vrouwelijke versie, net op dat plein met die band
En het erge was, er was een gozer die eerst drie keer vroeg of ik wat wilde drinken. Daarna begon hij een heel verhaal tegen me af te steken dat ik 'een heel mooi en vooral ook lieve vrouw' was (). Toen ik een tikkie snauwerig zei dat hij me niet kende en dat dus onmogelijk kon weten zei hij 'Nee echt, dat ZIE ik!'. En weer vragen of ik wat wilde drinken. En ik maar wenkbrauwen optrekken richting Heer G, of hij nou niet echt even 2 minuten achter dat drumstel vandaan kon komen.
En toen ik besloot dat ik naar huis ging, zwaaide ik naar Heer G, keek niet meer naar die vent en liep naar de auto. En toen ik vlakbij de auto was hoorde ik een vrouw roepen (de vrouw van een van de andere bandleden) "Zeg hou eens op, ze heeft écht geen hulp nodig!". Bleek dat die vent achter me aan was gelopen naar de auto en ik had het niet gemerkt
![]()
Ik was zooooo blij dat ze het had gezien en daar weer achteraan was gelopen!
Vreselijk van die gasten met een 2 meter dikke plaat voor hun kopquote:Op vrijdag 30 april 2010 22:11 schreef Greys het volgende:
God wat voelde ik me een oetlul zeg, maar dan in de vrouwelijke versie, net op dat plein met die band
En het erge was, er was een gozer die eerst drie keer vroeg of ik wat wilde drinken. Daarna begon hij een heel verhaal tegen me af te steken dat ik 'een heel mooi en vooral ook lieve vrouw' was (). Toen ik een tikkie snauwerig zei dat hij me niet kende en dat dus onmogelijk kon weten zei hij 'Nee echt, dat ZIE ik!'. En weer vragen of ik wat wilde drinken. En ik maar wenkbrauwen optrekken richting Heer G, of hij nou niet echt even 2 minuten achter dat drumstel vandaan kon komen.
En toen ik besloot dat ik naar huis ging, zwaaide ik naar Heer G, keek niet meer naar die vent en liep naar de auto. En toen ik vlakbij de auto was hoorde ik een vrouw roepen (de vrouw van een van de andere bandleden) "Zeg hou eens op, ze heeft écht geen hulp nodig!". Bleek dat die vent achter me aan was gelopen naar de auto en ik had het niet gemerkt
![]()
Hier is het muisstilquote:Op vrijdag 30 april 2010 22:12 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik zat me net af te vragen wat ik nou in vredesnaam hoor! Maar dat zal ook nog wel een band zijn idd...
Toen werd het leukquote:Op vrijdag 30 april 2010 22:12 schreef Greys het volgende:
[..]
Toen werd het juist leuk of toen viel het juist tegen?
Waarom ben jij dan de oetlul?quote:Op vrijdag 30 april 2010 22:11 schreef Greys het volgende:
![]()
ja idd hoezo zou jij het zijn?quote:Op vrijdag 30 april 2010 22:13 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Dan ben jij toch geen oetlul, maar hij!
Dat oetlul gedeelte sloeg nog op het feit dat ik daar een beetje liep te dralenquote:Op vrijdag 30 april 2010 22:13 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Dan ben jij toch geen oetlul, maar hij!
Das heul niet oetlullerigquote:Op vrijdag 30 april 2010 22:15 schreef Greys het volgende:
Ik was onduidelijk, sorry
Ik voelde me een oetlul en soort-van groupie toen ik daar 2,5 uur stond te hangen en te wachten
Dat had verder niets met die griebel te maken. Daar was HIJ de oetlul idd.
Denk het niet, die zat ijverig te drummen.quote:Op vrijdag 30 april 2010 22:16 schreef Greys het volgende:
Ik vraag me wel af of Heer G dan wel gezien heeft dat die kerel achter me aan liep. En als hij het gezien heeft, waarom hij me dan niet kwam redden!
Dan kan je er maar beter van uitgaan dat hij het niet gezien heeftquote:Op vrijdag 30 april 2010 22:16 schreef Greys het volgende:
Ik vraag me wel af of Heer G dan wel gezien heeft dat die kerel achter me aan liep. En als hij het gezien heeft, waarom hij me dan niet kwam redden!
Een beetje. En die vrouw van dat andere bandlid die er achteraan kwam (echt, wat een tofferd!) die zei toen hij weg was dat ze hem kende en dat ie nogal eens 'eh.... verkouden' was. Snuiverig, snappie um?quote:Op vrijdag 30 april 2010 22:16 schreef Pisces29 het volgende:
Was die gast ook al aangeschoten Greys of dat niet?
Omdat ie misschien dacht "Dit wil ik zien, want Greys slaat hem binnen een paar seconden knockout"quote:Op vrijdag 30 april 2010 22:16 schreef Greys het volgende:
Ah, fijn.quote:Op vrijdag 30 april 2010 22:19 schreef Greys het volgende:
[..]
Een beetje. En die vrouw van dat andere bandlid die er achteraan kwam (echt, wat een tofferd!) die zei toen hij weg was dat ze hem kende en dat ie nogal eens 'eh.... verkouden' was. Snuiverig, snappie um?
quote:
Nou idd die was goed bezigquote:Op vrijdag 30 april 2010 22:19 schreef Greys het volgende:
[..]
Een beetje. En die vrouw van dat andere bandlid die er achteraan kwam (echt, wat een tofferd!) die zei toen hij weg was dat ze hem kende en dat ie nogal eens 'eh.... verkouden' was. Snuiverig, snappie um?
quote:Op vrijdag 30 april 2010 22:19 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Omdat ie misschien dacht "Dit wil ik zien, want Greys slaat hem binnen een paar seconden knockout"
Daar heb je heeel geen band voor nodigquote:Op vrijdag 30 april 2010 22:20 schreef Ingetje79 het volgende:
Greys![]()
Wat voel je je dan lullig he? Sta je daar een beetje tussen onbekenden, want jouw kerelt speelt in de band, maar heeft geen tijd voor je
Sounds familiar?quote:Op vrijdag 30 april 2010 22:21 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Daar heb je heeel geen band voor nodig
haha, ik bedoel dat niet lullig. Maar Greys maakt op mij de indruk dat ze haar mannetje staat en gewoon iemand die te ver gaat een peut verkoopt.quote:
Ik dacht meer aan gillen en hard rennenquote:Op vrijdag 30 april 2010 22:23 schreef Dirkh het volgende:
[..]
haha, ik bedoel dat niet lullig. Maar Greys maakt op mij de indruk dat ze haar mannetje staat en gewoon iemand die te ver gaat een peut verkoopt.
Dan was HIJ de oetlulquote:Op vrijdag 30 april 2010 22:16 schreef Greys het volgende:
Ik ookquote:Op vrijdag 30 april 2010 22:24 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik dacht meer aan gillen en hard rennen
Sowieso zijn altijd de mannen de oetlullen, niet de vrouwenquote:
quote:Op vrijdag 30 april 2010 22:25 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ach verdomd, kwartje valt nu paswoehahaha
quote:Op vrijdag 30 april 2010 22:25 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ach verdomd, kwartje valt nu paswoehahaha
quote:
quote:Op vrijdag 30 april 2010 22:27 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Kijk, het fit houden, daar gaan we weer
Ah, maar goed dat die andere vrouw het wel in de gaten had.quote:Op vrijdag 30 april 2010 22:28 schreef Greys het volgende:
Dirkh, die had ik echt geen knal kunnen verkopen denk ik hoor, die gast was stukken groter dan ik nog
En ik denk dat ik me kapot was geschrokken als ie ineens op de parkeerplaats bij me had gestaan. Want ik had dus niet gemerkt dat ie achter me aan was gelopen. En dan ben ik niet zo'n held meer hoor
Misschien dat ie hem daar al eerder heeft gezien (ze spelen daar vaker) maar ik denk niet dat hij hem kent verder. En die vrouw die woont daar in de buurt, dus die zal daar wel vaker komenquote:Op vrijdag 30 april 2010 22:30 schreef Pisces29 het volgende:
Kan het nog zijn dat die kerel een bekende van Heer G is, als die vrouw hem ook kende?
quote:Op vrijdag 30 april 2010 22:34 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ik vind Jensen zo afschuwelijk, wat een lul bah
Heer G was flink gekortwiekt daar?quote:Op vrijdag 30 april 2010 22:29 schreef Greys het volgende:
Voor wie dat leuk vindt, dit is een van de bands waarin Heer G speelt.
Hij zit daar wel in het donker, maar het geeft toch een indruk
Nou! Wat een kort haar! (als er al nog haar op zitquote:Op vrijdag 30 april 2010 22:35 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Heer G was flink gekortwiekt daar?
Dat dametje (zou bijna zeggen meisje maar zoals C donderdag al zei bij aziatische mensen is het lastig schatten) heeft volume zeg
Ik mag er toch van uit gaan dat als hij zoiets zou weten, dat er een korte pauze ingelast werd om even iemand even zijn plek te wijzen.quote:Op vrijdag 30 april 2010 22:35 schreef Greys het volgende:
[..]
Misschien dat ie hem daar al eerder heeft gezien (ze spelen daar vaker) maar ik denk niet dat hij hem kent verder. En die vrouw die woont daar in de buurt, dus die zal daar wel vaker komen
Ik vind het zo knap dat ie zo kan drummenquote:Op vrijdag 30 april 2010 22:29 schreef Greys het volgende:
Voor wie dat leuk vindt, dit is een van de bands waarin Heer G speelt.
Hij zit daar wel in het donker, maar het geeft toch een indruk
Ja dat was in die 'tondeuse op standje 1' periodequote:Op vrijdag 30 april 2010 22:35 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Heer G was flink gekortwiekt daar?
Dat dametje (zou bijna zeggen meisje maar zoals C donderdag al zei bij aziatische mensen is het lastig schatten) heeft volume zeg
Dan had ie ook best even een korte pauze kunnen inlassen om mij gedag te zeggenquote:Op vrijdag 30 april 2010 22:37 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ik mag er toch van uit gaan dat als hij zoiets zou weten, dat er een korte pauze ingelast werd om even iemand even zijn plek te wijzen.
Als ik jou soms over hem zie posten, lijkt me dat ie dat zou doen.
quote:Op vrijdag 30 april 2010 22:37 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ik mag er toch van uit gaan dat als hij zoiets zou weten, dat er een korte pauze ingelast werd om even iemand even zijn plek te wijzen.
Als ik jou soms over hem zie posten, lijkt me dat ie dat zou doen.
Ja, daar heb je een puntquote:Op vrijdag 30 april 2010 22:38 schreef Greys het volgende:
[..]
Dan had ie ook best even een korte pauze kunnen inlassen om mij gedag te zeggen
Nee, hoe kom je daar nou weer bij?quote:
Wat een ander hoofd!quote:Op vrijdag 30 april 2010 22:40 schreef Greys het volgende:
Kijk, hier kende ik hem netWat een broekie nog he Ing?
Dit is weer een ander bandje. Met een goede zanger, al zeg ik het zelf!
Nu doe je weer die youtube waar zn hele naam staat schatquote:Op vrijdag 30 april 2010 22:41 schreef Greys het volgende:
En dit is weer met een andere band. Drumsolo.
En ik ben niet dat mens dat 'Stefannnnnnnnn' staat te blèren de hele tijd
quote:Op vrijdag 30 april 2010 22:40 schreef Greys het volgende:
quote:Op vrijdag 30 april 2010 22:40 schreef Greys het volgende:
Dit moet je me even uitleggenquote:Op vrijdag 30 april 2010 22:37 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik vind het zo knap dat ie zo kan drummen![]()
Met World Tour doe ik meestal de drums...en ik word toch regelmatig van het podium geboeeeeed
Hmm met haar issie leukerquote:Op vrijdag 30 april 2010 22:38 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja dat was in die 'tondeuse op standje 1' periode
En de zangeres is goed he?
quote:Op vrijdag 30 april 2010 22:42 schreef Ingetje79 het volgende:
Leuke close up trouwens...zo rond de 26 seconden!![]()
Owjaquote:Op vrijdag 30 april 2010 22:42 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nu doe je weer die youtube waar zn hele naam staat schat
Halloooo Greysie liefiequote:
Ik zit net aan de eerste, zuiperdquote:Op vrijdag 30 april 2010 22:42 schreef Goodbye het volgende:
5 wijn en 2 mojito's was het, volgens mij. Hihihihi.
Koninginnedagquote:
Oh die van zijn kruisquote:Op vrijdag 30 april 2010 22:42 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
![]()
Zonder bierspier![]()
Leuke close up trouwens...zo rond de 26 seconden!![]()
Zanger is idd goed!
Nou weet ik meteen weer waarom ik zowat ren naar de auto en de deur meteen in het slot gooi als ik al1 op onbekend feestterrein benquote:Op vrijdag 30 april 2010 22:39 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Uiteraard, hij zal hem gewoon wel niet kennen zoals Greys zegt, of heeft überhaupt niks gezien.
Getver, ik kan er gewoon naar van worden, kerels die je niet met rust laten, en dan ook op een plek als je zelf niet veel mensen kent. Jakkes. Bah. Gelukkig zit je weer thuis Greys
Maakt mij niet uit hoor, zal ik m zo wissen?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |