Zegquote:Op vrijdag 30 april 2010 15:26 schreef Dirkh het volgende:
[..]
PMS... verder gewoon stilletjes negeren.
quote:
Rielêksen!quote:Op vrijdag 30 april 2010 20:10 schreef Pisces29 het volgende:
Vrijdagavond, pootjes omhoog
Strakkies Eksfektor
Nog leuke dingen gevonden op de vrijmarkt?quote:Op vrijdag 30 april 2010 20:15 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat is de enige B&J die ik haal, vind het ook het lekkerst eigenlijk
Volgens mij is ze met haar pootjes omhoog in slaap gevallenquote:Op vrijdag 30 april 2010 20:20 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Nog leuke dingen gevonden op de vrijmarkt?
quote:Op vrijdag 30 april 2010 20:20 schreef nokwanda het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 30 april 2010 20:25 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Volgens mij is ze met haar pootjes omhoog in slaap gevallen
Ik wel!quote:Op vrijdag 30 april 2010 20:20 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Weet Ll dat al?quote:Op vrijdag 30 april 2010 20:28 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik wel!
Een buggy, een campingbedje, een badzitje, fietsstoeltjes voor en achter, een wipstoeltje...
quote:Op vrijdag 30 april 2010 20:28 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik wel!
Een buggy, een campingbedje, een badzitje, fietsstoeltjes voor en achter, een wipstoeltje...
Uhhuhquote:Op vrijdag 30 april 2010 20:15 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat is de enige B&J die ik haal, vind het ook het lekkerst eigenlijk
Hij is erg lekker maar probeer alle smakenquote:Op vrijdag 30 april 2010 20:34 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Uhhuh![]()
Ik heb ook andere smaken geprobeerd, maar dit blijft toch wel mijn favorietAls ik echt heel erg behoefte heb aan chocola zeg maar een bepaalde periode
, dan is dit echt het ultieme
![]()
Oh ik moet nog die van vorige week terugkijken, dat wordt morgen dus een dubbelequote:Op vrijdag 30 april 2010 20:34 schreef Ml-etje het volgende:
Hier staat ranking op dus ik klets gewoon tussen jullie door
Ga Mr wel vragen strax te zappenquote:Op vrijdag 30 april 2010 20:34 schreef Pisces29 het volgende:
Stacey klaagt altijd over muziek van voor de oorlog, ze kleedt zich deze week weer als iemand van voor de oorlogInclusief kapsel.
Vind je Xfactor niet leuk?quote:Op vrijdag 30 april 2010 20:34 schreef Ml-etje het volgende:
Hier staat ranking op dus ik klets gewoon tussen jullie door
Jawel ik ga alleen niet boven zittenquote:
Caro!quote:
Ah, okay.quote:Op vrijdag 30 april 2010 20:38 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Jawel ik ga alleen niet boven zitten
Die heb ik nog niet gevondenquote:Op vrijdag 30 april 2010 20:40 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ah, okay.
Ik zat al ff te kijken of er een stream was
Stoeltjes wel gezien, maar zonder bijpassend tafeltje. Dus niet gekocht.quote:Op vrijdag 30 april 2010 20:28 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja! Een aantal mooie boekjes, paar puzzels, paar poppen en houten speelgoed, voor ongeveer 13 euro, goed geslaagd dus
Heb jij nog zo'n stoeltje gevonden?
En dat allemaal voor Draakje en Nelisquote:Op vrijdag 30 april 2010 20:28 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik wel!
quote:Op vrijdag 30 april 2010 20:41 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Stoeltjes wel gezien, maar zonder bijpassend tafeltje. Dus niet gekocht.
Wel gekocht: tibetaanse versier gevallen voor boven een deur of raam, een klein stoffen portomoneetje, twee muizen voor de poezjes, een snoer met bloemenlampjes en een cd van Sibongile Khumalo
quote:Op vrijdag 30 april 2010 20:43 schreef nokwanda het volgende:
[..]
En dat allemaal voor Draakje en Nelis
quote:Op vrijdag 30 april 2010 20:44 schreef Dirkh het volgende:
Is Gordon aan zijn ogen geopereerd, hij kijkt zo raar
Dat miste ik, lallend volk dat belletje-lel doetquote:Op vrijdag 30 april 2010 20:45 schreef Dirkh het volgende:
Sarinaaaa sekseeeeeh
Dat was ik, er werd niet open gedaan. Ben al weer onderweg naar huisquote:Op vrijdag 30 april 2010 20:47 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat miste ik, lallend volk dat belletje-lel doet
quote:Op vrijdag 30 april 2010 20:43 schreef nokwanda het volgende:
[..]
En dat allemaal voor Draakje en Nelis
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |