Hahahaha, dus jouw oplossing is meer pleasen, dan wordt het vanzelf wel beter? Ben jij stiekem haar vriend ofzo?quote:Op maandag 3 mei 2010 12:28 schreef Fes1-2 het volgende:
Ok ok. Wel eens over je seksleven gepraat? Jou en zijn fantasieën en dergelijke? Misschien is hij gewoon niet tevreden over jullie seksleven en wordt dan kortaf wanneer hij helemaal niks 'krijgt' zeg maar. Mannen zijn gewoon een stuk verder qua seks dan vrouwen op die leeftijd. Hoeft hier niet persé aan te liggen hoor, wellicht heeft hij gewoon even een kuttijd met werk/school/ouders/geld.
Praat er met hem over! En niet zo van waarom vindt je het kut als we geen seks hebben? Maar meer van wat zou je nou echt nog een keer willen doen op seksueel gebied?
Nee. Maar als hij alleen maar seks wilt en hij is hier niet tevreden over. En je gaat dan vragen vindt je de seks kut of zo dan kom je gewoon in een sleur terecht.quote:Op maandag 3 mei 2010 12:38 schreef Northside het volgende:
[..]
Hahahaha, dus jouw oplossing is meer pleasen, dan wordt het vanzelf wel beter? Ben jij stiekem haar vriend ofzo?
quote:Op vrijdag 30 april 2010 19:43 schreef Kirstenn. het volgende:
Of denk ik gewoon te diep en te ver na over deze dingen?
Mensen die seks met hun zus hebben.quote:Op maandag 3 mei 2010 13:13 schreef Chahna het volgende:
sexpartners zijn vaak wel de beste partners ,...... alleen de lusten niet de lasten. Mijn zus is er ook zo één
Dus ik moet je zus als sexpartner hebben? Nou, ze woont in ieder geval in de buurt. Hoe oud is ze?quote:Op maandag 3 mei 2010 13:13 schreef Chahna het volgende:
sexpartners zijn vaak wel de beste partners ,...... alleen de lusten niet de lasten. Mijn zus is er ook zo één
Mijn sexpartner is ook iemands zus!quote:Op maandag 3 mei 2010 13:13 schreef Chahna het volgende:
Sexpartners zijn niet de beste partners, het is alleen een verhouding met iemand om de sex, verder gaat het niet. Het is een vrij oppervlakkige relatie, dieper gaat het nietquote:Op maandag 3 mei 2010 13:13 schreef Chahna het volgende:
Inderdaad. Sexpartnes zijn de beste lustbevredigers, maar echte "partner" zijn ze niet.quote:Op maandag 3 mei 2010 13:44 schreef SemperSenseo het volgende:
[..]
Sexpartners zijn niet de beste partners, het is alleen een verhouding met iemand om de sex, verder gaat het niet. Het is een vrij oppervlakkige relatie, dieper gaat het niet
Zolang het maar diep gaat in bedquote:Op maandag 3 mei 2010 13:44 schreef SemperSenseo het volgende:
[..]
Sexpartners zijn niet de beste partners, het is alleen een verhouding met iemand om de sex, verder gaat het niet. Het is een vrij oppervlakkige relatie, dieper gaat het niet
Je zus heeft geen relatie (zoiets een relatie noemenquote:Op maandag 3 mei 2010 14:37 schreef Chahna het volgende:
Het ligt er natuurlijk aan wat je zelf verlangt tijdens zo'n relatie. als je iemand bent die snel verliefd op iemand kan worden dan is het niets voor zo'n iemand. Om op mijn zus terug te komen, die wil liever goede seks met iemand zonder verplichtingen als een vaste relatie met verplichtingen.
Weet je dan nog wel waarom je verliefd op hem bent geworden?quote:Op maandag 3 mei 2010 12:19 schreef Kirstenn. het volgende:
Hij zegt wel dat ie trots is enz., maar ik denk ook dat hij gewoon niet zo iemand is die dat allemaal uit en doet.
Ik wacht maar even af en stel me er maar niet meer teveel van en bij voor..
Bedankt voor de reacties.
quote:Op maandag 3 mei 2010 14:56 schreef SemperSenseo het volgende:
[..]
Je zus heeft geen relatie (zoiets een relatie noemen), alleen een verhouding met iemand om de seks, een sexbuddy dus. Tja, het feit dat je zus bij een vaste relatie alleen denkt aan termen als 'verplichtingen' en 'lasten' en niet denkt aan 'inhoud' en 'emotionele diepgang', dan is zo'n relatie inderdaad niks voor haar
![]()
Misschien dat ze nog een beetje erg jong is en nog niet toe is aan meer serieuze zaken in het leven?
Nee hoor, hoe kom je erbij.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 23:23 schreef Schenkstroop het volgende:
watch and learn.
als tokkies gemiddelde incompetente sukkols mogen neuken en voortplanten kan een maagd ook serieus relatie-advies geven!
toch? toch? niettan!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |