abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_80963660
Nee hoor ik knap niet op alle mannen af.
(Ga er maar even serieus op in)

En het is iets wel een beetje van de laatste tijd.
pi_80963935
Ok ok. Wel eens over je seksleven gepraat? Jou en zijn fantasieën en dergelijke? Misschien is hij gewoon niet tevreden over jullie seksleven en wordt dan kortaf wanneer hij helemaal niks 'krijgt' zeg maar. Mannen zijn gewoon een stuk verder qua seks dan vrouwen op die leeftijd. Hoeft hier niet persé aan te liggen hoor, wellicht heeft hij gewoon even een kuttijd met werk/school/ouders/geld.

Praat er met hem over! En niet zo van waarom vindt je het kut als we geen seks hebben? Maar meer van wat zou je nou echt nog een keer willen doen op seksueel gebied?
pi_80964148
Hij haalt uit de relatie wat hij wil (sex). Jij haalt niet uit de relatie wat jij wil (aandacht). Conclusie: je laat je gebruiken.
Ja, ik generaliseer.
pi_80964234
quote:
Op maandag 3 mei 2010 12:28 schreef Fes1-2 het volgende:
Ok ok. Wel eens over je seksleven gepraat? Jou en zijn fantasieën en dergelijke? Misschien is hij gewoon niet tevreden over jullie seksleven en wordt dan kortaf wanneer hij helemaal niks 'krijgt' zeg maar. Mannen zijn gewoon een stuk verder qua seks dan vrouwen op die leeftijd. Hoeft hier niet persé aan te liggen hoor, wellicht heeft hij gewoon even een kuttijd met werk/school/ouders/geld.

Praat er met hem over! En niet zo van waarom vindt je het kut als we geen seks hebben? Maar meer van wat zou je nou echt nog een keer willen doen op seksueel gebied?
Hahahaha, dus jouw oplossing is meer pleasen, dan wordt het vanzelf wel beter? Ben jij stiekem haar vriend ofzo?
Ja, ik generaliseer.
pi_80964345
quote:
Op maandag 3 mei 2010 12:38 schreef Northside het volgende:

[..]

Hahahaha, dus jouw oplossing is meer pleasen, dan wordt het vanzelf wel beter? Ben jij stiekem haar vriend ofzo?
Nee. Maar als hij alleen maar seks wilt en hij is hier niet tevreden over. En je gaat dan vragen vindt je de seks kut of zo dan kom je gewoon in een sleur terecht.

Als jij aan voetbal doet en je hebt vorige week verloren, maar volgende week heb je kans om kampioen te worden. Naar welke van de twee wedstrijden heb je liever dat iemand vraagt?
  maandag 3 mei 2010 @ 12:55:02 #56
33189 RM-rf
1/998001
pi_80964932
quote:
Op vrijdag 30 april 2010 19:43 schreef Kirstenn. het volgende:

Of denk ik gewoon te diep en te ver na over deze dingen?

waarschijnlijk wel .... wat je aan het doen bent is gewoon 'zoeken' naar iets om problemen over te maken..
de vraag is hooguitm, waarom doe je dat?

sommige vrouwen gaan zo doen om een breuk te forceren... als 'excuus' om met andere mannen te flirten en zoeken naar een 'ander', terwijl ze niet het léf hebben om gewoon zelf de relatie te verbreken (zolang ze nog geen ander hebben).

Op die manier kunnen ze wel overtuigend zeggen 'dat er al langer problemen in de relatie waren'.

Of dat hier ook speelt weet ik niet, maar verschillende zinnen in de Openingspost doen me wel vermoeden dat de TS zichzelf heel erg in een 'slachtofferrol' ziet (dat hele stuk over 'dat hij alles bij haar zou flikken en hij 'haar in zn mach heeft' ... dat riekt bij mij een beetje naar het duidelijk distantieren van iemand, en hem de schuld daarvan 'toeschrijven' )
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_80965142
Jullie hebben wel gelijk, ook dat ik misschien te erg in een slachtofferrol zit en misschien probelemen 'maak'.
Ga ik goed over na denken. Positieve en zekere inbreng van mijn kant kan al veel helpen. Alleen nog de vraag hoe.
  maandag 3 mei 2010 @ 13:13:51 #58
286096 Chahna
schattig
pi_80965628
sexpartners zijn vaak wel de beste partners ,...... alleen de lusten niet de lasten. Mijn zus is er ook zo één
  maandag 3 mei 2010 @ 13:14:15 #59
238762 Skylark.
Mijn witte lach en ik.
pi_80965646
quote:
Op maandag 3 mei 2010 13:13 schreef Chahna het volgende:
sexpartners zijn vaak wel de beste partners ,...... alleen de lusten niet de lasten. Mijn zus is er ook zo één
Mensen die seks met hun zus hebben.
zwakken overleven moeilijk, sterken zitten in de wolken
  maandag 3 mei 2010 @ 13:19:36 #60
286096 Chahna
schattig
pi_80965865
quote:
Op maandag 3 mei 2010 13:14 schreef Skylark. het volgende:

[..]

Mensen die seks met hun zus hebben.
pi_80965941
quote:
Dus ik moet je zus als sexpartner hebben? Nou, ze woont in ieder geval in de buurt. Hoe oud is ze?
Ja, ik generaliseer.
pi_80965996
quote:
Mijn sexpartner is ook iemands zus!
  maandag 3 mei 2010 @ 13:44:14 #63
298713 SemperSenseo
Een geniale ramp
pi_80966858
quote:
Sexpartners zijn niet de beste partners, het is alleen een verhouding met iemand om de sex, verder gaat het niet. Het is een vrij oppervlakkige relatie, dieper gaat het niet
"Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein (1879 - 1955)
"A fool thinks himself to be wise, but a wise man knows himself to be a fool." - William Shakespeare (1564 - 1616)
pi_80967333
quote:
Op maandag 3 mei 2010 13:44 schreef SemperSenseo het volgende:

[..]

Sexpartners zijn niet de beste partners, het is alleen een verhouding met iemand om de sex, verder gaat het niet. Het is een vrij oppervlakkige relatie, dieper gaat het niet
Inderdaad. Sexpartnes zijn de beste lustbevredigers, maar echte "partner" zijn ze niet.
  maandag 3 mei 2010 @ 14:37:33 #65
286096 Chahna
schattig
pi_80968909
Het ligt er natuurlijk aan wat je zelf verlangt tijdens zo'n relatie. als je iemand bent die snel verliefd op iemand kan worden dan is het niets voor zo'n iemand. Om op mijn zus terug te komen, die wil liever goede seks met iemand zonder verplichtingen als een vaste relatie met verplichtingen.
pi_80969018
quote:
Op maandag 3 mei 2010 13:44 schreef SemperSenseo het volgende:

[..]

Zolang het maar diep gaat in bed
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  maandag 3 mei 2010 @ 14:56:19 #67
298713 SemperSenseo
Een geniale ramp
pi_80969567
quote:
Op maandag 3 mei 2010 14:37 schreef Chahna het volgende:
Het ligt er natuurlijk aan wat je zelf verlangt tijdens zo'n relatie. als je iemand bent die snel verliefd op iemand kan worden dan is het niets voor zo'n iemand. Om op mijn zus terug te komen, die wil liever goede seks met iemand zonder verplichtingen als een vaste relatie met verplichtingen.
Je zus heeft geen relatie (zoiets een relatie noemen ), alleen een verhouding met iemand om de seks, een sexbuddy dus. Tja, het feit dat je zus bij een vaste relatie alleen denkt aan termen als 'verplichtingen' en 'lasten' en niet denkt aan 'inhoud' en 'emotionele diepgang', dan is zo'n relatie inderdaad niks voor haar

Misschien dat ze nog een beetje erg jong is en nog niet toe is aan meer serieuze zaken in het leven?
"Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein (1879 - 1955)
"A fool thinks himself to be wise, but a wise man knows himself to be a fool." - William Shakespeare (1564 - 1616)
pi_80970805
Jullie relatie lijkt wel behoorlijk gebaseerd op sex en niet veel meer dan dat.
Ga eens wat leuke dingen met elkaar doen zoals uit eten gaan en ga bij jezelf te rade of de klik er dan ook echt is. Of jullie het echt leuk met elkaar hebben, afgezien van de sex.
pi_80982397
misschien verwacht jij gewoon anders van hem dan wie hij is
  vrijdag 7 mei 2010 @ 22:20:05 #70
108913 Godshand
guide4you
pi_81157186
quote:
Op maandag 3 mei 2010 12:19 schreef Kirstenn. het volgende:
Hij zegt wel dat ie trots is enz., maar ik denk ook dat hij gewoon niet zo iemand is die dat allemaal uit en doet.
Ik wacht maar even af en stel me er maar niet meer teveel van en bij voor..

Bedankt voor de reacties.
Weet je dan nog wel waarom je verliefd op hem bent geworden?

Je wist toch dat ie zich niet veel emotioneel uit?
Denk je dan dat hij dat opeens bij jou wel gaat doen?
Vrij naief lijkt me.

Tip: al duizend keer gezegd maar vraag hem nu echt eens hoe hij het zelf ziet.
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  vrijdag 7 mei 2010 @ 23:21:30 #71
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_81160848
ik zou het tegen hem vertellen ?
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
  vrijdag 7 mei 2010 @ 23:21:56 #72
238762 Skylark.
Mijn witte lach en ik.
pi_81160877
Schenkstroop die relatieadvies gaat geven. Ik zit op het puntje van m'n stoel, jongens.
  vrijdag 7 mei 2010 @ 23:23:22 #73
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_81160968
watch and learn.

als tokkies gemiddelde incompetente sukkols mogen neuken en voortplanten kan een maagd ook serieus relatie-advies geven!

toch? toch? niettan!

[ Bericht 46% gewijzigd door Schenkstroop op 07-05-2010 23:42:19 ]
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
pi_81174298
TS, ik denk dat je vriend er meerdere meisjes op na houdt.
pi_81174369
quote:
Op maandag 3 mei 2010 14:56 schreef SemperSenseo het volgende:

[..]

Je zus heeft geen relatie (zoiets een relatie noemen ), alleen een verhouding met iemand om de seks, een sexbuddy dus. Tja, het feit dat je zus bij een vaste relatie alleen denkt aan termen als 'verplichtingen' en 'lasten' en niet denkt aan 'inhoud' en 'emotionele diepgang', dan is zo'n relatie inderdaad niks voor haar

Misschien dat ze nog een beetje erg jong is en nog niet toe is aan meer serieuze zaken in het leven?

Ben ik blij dat ik een beetje erg oud ben en nog steeds niet toe ben aan serieuze zaken in het leven.
  zaterdag 8 mei 2010 @ 13:32:37 #76
238762 Skylark.
Mijn witte lach en ik.
pi_81175145
quote:
Op vrijdag 7 mei 2010 23:23 schreef Schenkstroop het volgende:
watch and learn.

als tokkies gemiddelde incompetente sukkols mogen neuken en voortplanten kan een maagd ook serieus relatie-advies geven!

toch? toch? niettan!
Nee hoor, hoe kom je erbij.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')