abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_80900765
quote:
Op zaterdag 1 mei 2010 13:39 schreef CherryLips het volgende:

Er staat dan ook doodleuk Low Fuel, zo stom dat ik dat niet heb gezien. Zegt de instructeur: 'O, dat piepje geeft aan dat de auto over tien seconden ontplof.'
'O, over tien seconden pas, dan heb ik nog even.'
'Precies, gewoon doorrijden.'
'Maar je zou raar staan te kijken als het echt zo was!'

.
I had this song playing when Mary Ellen was born. Had her right there on the pool table, and they didn't stop the game...
pi_80901632
quote:
Ik heb een examendatum en ik ga hem mooi niet zeggen Tegen niemand voorlopig, scheelt weer stress en teleurstellingen .
Eindelijk!! Dus wij horen waarschijnlijk over een maandje wanneer je geslaagd bent?
quote:
Echt, Arnhem met dat k**punt bij de Rijnhal Eén groot netwerk aan wegen en kruispunten en fietspaden en busbanen en stoplichten en borden en middenbermen . En dan kom ik van de Rijnhal, en dan zegt hij: Volg Elst-Nijmegen. Er staat vlak voor m'n snufferd een bordje met Elst-Nijmegen: pijltje rechtdoor, dus ik kies de baan voor rechtdoor. Nee, dat was een instinker, want helemaal aan de andere kant van het kruispunt staat ook een bordje Elst-Nijmegen, maar dan pijltje naar links Dus de examinator verwacht dat je al gelijk links gaat staan, ook al geeft het bordje recht voor je giegel aan dat je de baan voor rechtdoor moet kiezen. Jaja . Goed, onthouden dus. Maar nu gaan we dus examenroutes rijden en dan leer ik die route uit m'n hoofd, dat lijkt me ook niet helemaal de bedoeling .
Ik weet precies welk punt je bedoelt! Ik heb dat ook wel eens fout gedaan. Mijn instructeur zei gewoon dat ze dat bord moesten veranderen, want het is allemaal heel verwarrend
En wat is er mis met routes onthouden? Iedereen rijdt makkelijker bij een route die ze kennen, dus ik zou al die moeilijke punten gewoon onthouden. Ik kreeg ook punten bij mijn examen waar ik al eerder had gereden en daardoor zekerder handelde
pi_80902021
Nou ja, iets meer dan een maand Meneer gaat tussendoor ook nog even op vakantie en ik wil tussendoor nog een paar keer lessen .
Tap tap tap
  zaterdag 1 mei 2010 @ 15:40:22 #29
241461 Unknown90
The one and only
pi_80903338
quote:
Op zaterdag 1 mei 2010 14:27 schreef Lammmetje het volgende:

[..]

Eindelijk!! Dus wij horen waarschijnlijk over een maandje wanneer je geslaagd bent?
[..]

Ik weet precies welk punt je bedoelt! Ik heb dat ook wel eens fout gedaan. Mijn instructeur zei gewoon dat ze dat bord moesten veranderen, want het is allemaal heel verwarrend
En wat is er mis met routes onthouden? Iedereen rijdt makkelijker bij een route die ze kennen, dus ik zou al die moeilijke punten gewoon onthouden. Ik kreeg ook punten bij mijn examen waar ik al eerder had gereden en daardoor zekerder handelde
Examen kan tot 7 weken na aanvraag gepland worden he, dus niet te optimistisch

Klopt inderdaad over de verschillende examenroutes, je weet nooit welke je krijgt, maar zoveel mogelijk rijden helpt wel met het onthouden van verschillende punten waar je op moet letten, zo kom je niet voor verrassingen te staan.
Had ik ook bij mijn examen, elke keer als we naar Bussum reden met de auto, reden we altijd langs Naarden Vesting, industrieweg met allerlei bedrijven, nooit gedacht, maar die weg kreeg ik ook bij mijn examen...
pi_80903765
quote:
Op zaterdag 1 mei 2010 15:40 schreef Unknown90 het volgende:

[..]

Examen kan tot 7 weken na aanvraag gepland worden he, dus niet te optimistisch

Klopt inderdaad over de verschillende examenroutes, je weet nooit welke je krijgt, maar zoveel mogelijk rijden helpt wel met het onthouden van verschillende punten waar je op moet letten, zo kom je niet voor verrassingen te staan.
Had ik ook bij mijn examen, elke keer als we naar Bussum reden met de auto, reden we altijd langs Naarden Vesting, industrieweg met allerlei bedrijven, nooit gedacht, maar die weg kreeg ik ook bij mijn examen...
Ik moet ook in Bussum afrijden en ik hoorde dat ze vooral twee routes hebben: Naarden Vesting( ) en Laren.
Naarden Vesting is dus echt gewoon KUT door al die superkleine straatjes, hoewel Laren die ook heeft maar in mindere mate. Maar laat Naarden Vesting nu net afgesloten zijn, daar hoef ik dus op mijn examen dinsdag niet helemaal doorheen
I had this song playing when Mary Ellen was born. Had her right there on the pool table, and they didn't stop the game...
  zaterdag 1 mei 2010 @ 16:41:59 #31
251095 Purdey
Better off alone..
pi_80904993
quote:
Ik heb een examendatum en ik ga hem mooi niet zeggen Tegen niemand voorlopig, scheelt weer stress en teleurstellingen Rijles net ging goed.

En op een gegeven moment reden we in een woonwijk, begint er iets in de auto hard te piepen. Ik schrok me wezenloos, riep gelijk: 'WAT DOE IK??', maar hij moest tanken . Er staat dan ook doodleuk Low Fuel, zo stom dat ik dat niet heb gezien. Zegt de instructeur: 'O, dat piepje geeft aan dat de auto over tien seconden ontplof.'
'O, over tien seconden pas, dan heb ik nog even.'
'Precies, gewoon doorrijden.'
'Maar je zou raar staan te kijken als het echt zo was!'

.
Wat goed! Echt heel blij voor je,dan kan je lekker naar je examen toe gaan werken! En briljant over dat piepje,bij mij piepte de auto ook van de week,met de examinator naast me.Bleek dat ik na een situatie bespreking de handrem er niet goed afgehaald had..Altijd handig,zo'n 'pratende' auto

Mijn instructeur wil geloof ik van de week een examen plannen.En toen ik voorzichtig vroeg hoeveel lessen ik nodig heb zei hij,en ik citeer: 'Ik denk zes,zeven dubbele lessen.En dan moet je het gewoon gaan doen,vrouwtje!' Dus ik ben er ook bijna klaar voor! En jullie mogen wel allemaal weten wanneer D-day is,maar ik ga het hier thuis niet zeggen Enige puntjes waar ik aan moet werken is dat ik niet te laat moet gaan remmen,want af en toe zit instructeur-lief met angst en beven naar me te kijken als ik mezelf een kruispunt op knal..

Gister ook,statenweg Rotterdam.Enorm kruispunt waar ook een tram rijd.Ik naderde in z'n drie,met 50 km p/u.Instructeur remt af 'Rijdt er geen tram?' 'Een tram? Rijden die hier? Want dat schijnt best een dingetje te zijn hé,zo'n tram,qua er tegenaan rijden?'
So, here is the truth about the truth. It hurts, and so we lie.
  zaterdag 1 mei 2010 @ 16:53:06 #32
267323 Agapimou
Morgen gratis bier
pi_80905372
Maandag theorie examen!! Iemand nog tips & tricks?
aa-gap-ie-moe
Not your average newbie :h
  zaterdag 1 mei 2010 @ 17:01:36 #33
251095 Purdey
Better off alone..
pi_80905646
quote:
Op zaterdag 1 mei 2010 16:53 schreef Agapimou het volgende:
Rustig blijven,jezelf niet gek maken
Als je goed geleerd hebt,moet het goed te doen zijn! Succes!
pi_80906271
quote:
Op zaterdag 1 mei 2010 16:53 schreef Agapimou het volgende:
Geen onnodige aandacht geven aan stoere tjappies die voor de achtste keer komen. Die waren er bij mij tamelijk veel.

Uitzonderingen ook niet vergeten te leren. Dus niet denken: "ach, die militaire colonne kom je nooit tegen, vragen ze dus toch niet." Want die vragen ze ook gewoon.

Succes!
  FOK!fotograaf zaterdag 1 mei 2010 @ 18:25:56 #35
145146 Andyy
pi_80908298
quote:
Op zaterdag 1 mei 2010 17:18 schreef Jac0bus het volgende:

[..]

Geen onnodige aandacht geven aan stoere tjappies die voor de achtste keer komen. Die waren er bij mij tamelijk veel.

Uitzonderingen ook niet vergeten te leren. Dus niet denken: "ach, die militaire colonne kom je nooit tegen, vragen ze dus toch niet." Want die vragen ze ook gewoon.

Succes!
Ik kwam er 1 tegen laatst
pi_80930578
Nog maar 2 nachtjes slapen, begin al zenuwachtig te worden
  zondag 2 mei 2010 @ 16:39:53 #37
251095 Purdey
Better off alone..
pi_80936854
quote:
Op zondag 2 mei 2010 14:03 schreef Jac0bus het volgende:
Kan me voorstellen Jacobus! Als het allemaal net zo goed loopt als gister met rijles,dan moet het goedkomen! Gewoon blijven doen als je altijd doet.Ik duim voor je!
  zondag 2 mei 2010 @ 17:48:45 #38
241461 Unknown90
The one and only
pi_80939605
quote:
Als je instructeur slim is heb je eerst nog een rijles en ga je niet direct naar het examen.
Gewoon puur om op te warmen, merkte dat ik tijdens de rijles voor mijn examen nog fouten maakte, gewoon puur uit spanning, maar beter voor je examen dan tijdens

In elk geval heel veel succes!
pi_80940537
quote:
Op zondag 2 mei 2010 17:48 schreef Unknown90 het volgende:

[..]

Als je instructeur slim is heb je eerst nog een rijles en ga je niet direct naar het examen.
Gewoon puur om op te warmen, merkte dat ik tijdens de rijles voor mijn examen nog fouten maakte, gewoon puur uit spanning, maar beter voor je examen dan tijdens

In elk geval heel veel succes!
Doen we ook. Examen heb ik om 8 uur, ik word om 7 uur opgehaald
pi_80941027
Morgen om 11uur eerste rijles, ben zo zenuwachtig
pi_80949110
quote:
Op zondag 2 mei 2010 18:32 schreef Dubish het volgende:
Succes, en vooral: veel plezier!
pi_80955271
quote:
Oeh Jac0bus, ik moet ook nog 2 nachtjes slapen voor het examen. Ik begin nu ook wel zenuwachtig te worden. Hoe laat ging jij ook al weer examen doen? Ik moet om 14.50 uur op in Epse (niet mijn woonplaats, maar is de dichstbijzijnde BNOR-examenplaats)
pi_80958403
quote:
Op maandag 3 mei 2010 00:24 schreef WhiteJoker het volgende:

[..]

Oeh Jac0bus, ik moet ook nog 2 nachtjes slapen voor het examen. Ik begin nu ook wel zenuwachtig te worden. Hoe laat ging jij ook al weer examen doen? Ik moet om 14.50 uur op in Epse (niet mijn woonplaats, maar is de dichstbijzijnde BNOR-examenplaats)
Dinsdagochtend 08:00 in Bussum
pi_80963096
quote:
Op zondag 2 mei 2010 18:32 schreef Dubish het volgende:
Hoe was het?
pi_80963872
Ben net terug, het ging best goed moet alles zelf doen schakelen etc, we gingen ook meteen de snelweg op , alleen kijk ik niet echt goed, binnenspiegel buitenspiegel schouder, dat vergeet ik heel soms, En moet ik ook nog de voorrang regels leren, busje kwam van rechts en ik moest voorrang geven maar deed dit niet, trapte hij op de rem

Maar verder ging het perfect , hij zegt dat ik binnen 2maanden wel me rijbewijs kan halen, moet alleen nog mijn theorieexamen regelen. 27Mei is mijn theorie examen.
pi_80964058
quote:
Op maandag 3 mei 2010 12:26 schreef Dubish het volgende:
Ben net terug, het ging best goed moet alles zelf doen schakelen etc, we gingen ook meteen de snelweg op , alleen kijk ik niet echt goed, binnenspiegel buitenspiegel schouder, dat vergeet ik heel soms, En moet ik ook nog de voorrang regels leren, busje kwam van rechts en ik moest voorrang geven maar deed dit niet, trapte hij op de rem

Maar verder ging het perfect , hij zegt dat ik binnen 2maanden wel me rijbewijs kan halen, moet alleen nog mijn theorieexamen regelen. 27Mei is mijn theorie examen.
Wow dat is snel, goed zeg
  maandag 3 mei 2010 @ 12:35:06 #47
62419 CherryLips
chocoholic
pi_80964128
twee maanden
Tap tap tap
pi_80964190
quote:
Op maandag 3 mei 2010 12:33 schreef Butterfly91 het volgende:

[..]

Wow dat is snel, goed zeg
Bedankt!
  maandag 3 mei 2010 @ 12:38:31 #49
271665 08gnoT.
Mwoooaahhh!!
pi_80964244
Oh goed zeg, Dubish! 2 maanden is echt snel, dat zijn 8/9 lessen of zo?
[PAINT] Wat gebeurt er bij de formaties #1 -- #2 -- #3 -- #4 -- #5 -- #6 -- #7 -- #8 -- #9 -- #10
Steun de strijd voor een indianenforum!
  maandag 3 mei 2010 @ 12:45:44 #50
251095 Purdey
Better off alone..
pi_80964551
quote:
Op maandag 3 mei 2010 12:26 schreef Dubish het volgende:

Oh my,jij gaat hard hard.Ik heb mn eerste les alleen mogen sturen en gas geven,en zelfs daar had ik al problemen mee De snelweg al op zelfs,je instructeur gaat best hard
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')