Oh wat grappig dat je dit zegt, ik zei dat gisteren nog tegen mijn man!quote:Op woensdag 5 mei 2010 09:41 schreef Lijnloos het volgende:
Ik vind het ook zo leuk/lief/grappig dat ze tegenwoordig met wakker worden niet meer begint te huilen of zo, maar gewoon lekker gaat spelen en brabbelen met de knuffels.en als je haar dan uit haar bedje komt halen voor een flesje krijg je meteen een dikke lach toegeworpen van dat kleine ding... dan is je morgen (hoe vroeg ook) al meteen helemaal goed!
ja, dit dus..quote:Op woensdag 5 mei 2010 09:56 schreef Poppejans het volgende:
Maar ik ben trouwens ook geen tegenstander van het nu aanbieden van een fruit/groente hap hoor, hij is wat je zegt bijna 5 maanden! Volgens mij kan hij dan best zin hebben in wat meer, en meer melk lijkt me niet goed das wel heel erg veel dan.
Hier in België adviseren ze om met papjes te beginnen tussen de 4 en 6 maand. Het is hier dus standaard dat een kindje van 4 maand zijn/haar eerste fruitpapje krijgt.quote:Op woensdag 5 mei 2010 10:03 schreef DaviniaHR het volgende:
groof, ik zou eerst afwachten of hij echt honger heeft, en als dat het geval is, met hongerige-baby-voeding aan de haal gaan. bijna 5 mnd is imo hetzelfde als ruim 4 mnd, en dat vind IK nog veuls te jong.
wat heb je bij s gedaan met bijvoeding?
appelsien is sinaasappel? het advies in nl is om citrusvruchten pas met 9 mnd te introduceren.quote:Op woensdag 5 mei 2010 11:14 schreef leonieke het volgende:
Het is volgens mij gewoon fijngemaakt fruit, eventueel met wat sap van een appelsien en een fijngemaakte koek erbij.
Het is niet alleen niet zo goed omdat het om een citrusvrucht gaat, maar het is ook beter om je kind fruit aan te bieden in plaats van fruitsap. Van borstvoeding.com:quote:Op woensdag 5 mei 2010 11:14 schreef leonieke het volgende:
Het is volgens mij gewoon fijngemaakt fruit, eventueel met wat sap van een appelsien en een fijngemaakte koek erbij.
Gewoon even de hp bellen.quote:Op woensdag 5 mei 2010 11:16 schreef Marlinde het volgende:
Even uithuilen hier hoor![]()
Tessa heeft gisterenmiddag opeens een hele erge huilbui gehad, de tranen rolde over haar wangetjes Ik las wat over moeders die watjes worden, nou hier ook! Zat heel hard mee te huilenIk heb geen idee wat er was, maar ze was zo overstuur, zo heb ik haar nog nooit gezien! Ook werd ze helemaal rood en bleef vaak 'hangen' in dr huiltje
![]()
Nu vannochtend weer opeens heel en heel hard huilen incl tranen en rode bol, ik heb geen idee wat het is en ik kan echt wel tegen huilen, maar dit is veel erger dan gewoon huilen!
Zal het iets medisch zijn? Misschien weer heel pijn in dr nekje? Oh ik voel me zo rot nu![]()
Moet maandag naar het CB, kan ik daar aangeven als ik een geheel onderzoek wil voor haar? Ze had dit heel af en toe al, maar nu de 2 dagen achter elkaar! Ook is ze weer veel huileriger dan normaal.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |