Wie komen er (qua artiestenquote:Op zaterdag 1 mei 2010 20:18 schreef jna het volgende:
Piles en Luccie, gaan jullie op bevrijdingsdag ook naar het festival in Vlissingen (de gekstuhhh)?
Luilak ben je ookquote:Op zaterdag 1 mei 2010 20:57 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Wie komen er (qua artiesten)?
Vette namenquote:Op zaterdag 1 mei 2010 20:57 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Wie komen er (qua artiesten)?
Vergeet Danny Vera nietquote:Op zaterdag 1 mei 2010 21:07 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Vette namen
C-mon & Kypski
Zwart Licht
Bart B More
Michel de Hey
en Boris
Wie?quote:Op zaterdag 1 mei 2010 21:08 schreef Piles het volgende:
[..]
Vergeet Danny Vera niet![]()
Was de enige die ik kende, met C-mon & Kypski
Is het erg als ik er geen één ken?quote:Op zaterdag 1 mei 2010 21:07 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Vette namen
C-mon & Kypski
Zwart Licht
Bart B More
Michel de Hey
en Boris
Boris ken je toch wel? Die gay van zo'n Idols-achtig programma?quote:Op zaterdag 1 mei 2010 21:09 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Is het erg als ik er geen één ken?
Ik ben niet thuis in dat genrequote:
Vorige week live gezien, met alleen een contrabas erbij. Klonk echt goedquote:Op zaterdag 1 mei 2010 21:11 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik ben niet thuis in dat genre
Maar het klinkt wel ok
Zulke programma's kijk ik nooit.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 21:10 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Boris ken je toch wel? Die gay van zo'n Idols-achtig programma?
[ afbeelding ]
Mja mja, het is niet echt mijn soort muziekquote:Op zaterdag 1 mei 2010 21:11 schreef Piles het volgende:
[..]
Vorige week live gezien, met alleen een contrabas erbij. Klonk echt goed
Nee, ik ook niet -vaak-, maar je hebt toch ook wel eens gekeken in de tijd van Jim/Jamai?quote:Op zaterdag 1 mei 2010 21:12 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Zulke programma's kijk ik nooit.
Ik kan van bijna alle live-muziek warm worden, daarom doe ik zoveel concertenquote:Op zaterdag 1 mei 2010 21:13 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Mja mja, het is niet echt mijn soort muziekKan er wel prima naar luisteren maar word er niet echt warm danwel koud van
Nou, Kyteman is ook hip-hop, maar daar kan je echt niet stil bij blijven staan hoorquote:Op zaterdag 1 mei 2010 21:14 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik kan van bijna alle live-muziek warm worden, daarom doe ik zoveel concerten
Rap, R&B, hiphop zijn de enige uitzonderingen denk ik
Goed dat je het zegt, ik zie hem nog steeds als Idols-ding, dus baggerquote:Op zaterdag 1 mei 2010 21:15 schreef jna het volgende:
Hoho, Boris is echt niet meer te vergelijken met zn idols tijd. Qua muziek is ie er 600% op vooruit gegaan
Mja, okquote:Op zaterdag 1 mei 2010 21:16 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Nou, Kyteman is ook hip-hop, maar daar kan je echt niet stil bij blijven staan hoor
Dat beweert toch ook niemand?quote:Op zaterdag 1 mei 2010 21:15 schreef jna het volgende:
Hoho, Boris is echt niet meer te vergelijken met zn idols tijd. Qua muziek is ie er 600% op vooruit gegaan
Ben zelf naar de Looptroop Rockers en Pete Philly & Perquisite geweest. Superstoerquote:Op zaterdag 1 mei 2010 21:16 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Nou, Kyteman is ook hip-hop, maar daar kan je echt niet stil bij blijven staan hoor
PP&Pquote:Op zaterdag 1 mei 2010 21:18 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ben zelf naar de Looptroop Rockers en Pete Philly & Perquisite geweest. Superstoer
Jammer dat je daar niks meer van hoort iddquote:Op zaterdag 1 mei 2010 21:19 schreef Bravebart het volgende:
[..]
PP&PJaaren geleden op festival van de TU gezien en dat was echt supergaaf
Zonde inderdaadquote:Op zaterdag 1 mei 2010 21:20 schreef Piles het volgende:
[..]
Jammer dat je daar niks meer van hoort idd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |