Geen idee wie dat is.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 22:44 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Eltse grins foarby zingt trouwens ook lekker mee.
[/twitter]quote:
Jaquote:Op zaterdag 1 mei 2010 23:36 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
[/twitter]
En dat net nu de winkels gesloten zijn.
Niet aanraken dan.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 23:38 schreef Piles het volgende:
[..]
JaOp zich niet heel erg, hij doet het nog. Maar als ik m raak wordt het geluid zachter
Dan heb je dus ook een breuk in je kabel jaquote:Op zaterdag 1 mei 2010 23:39 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Niet aanraken dan.
Bij mij heb ik ook zoiets.
Soms doet maar één speaker het en dan moet ik een tikje geven tegen de kabel en dan doet mijn andere speaker het ook weer.
Heb ik al heel lang. En heb de kabels al eens vervangen maar binnen de kortste keren was het weer hetzelfde probleem.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 23:40 schreef Piles het volgende:
[..]
Dan heb je dus ook een breuk in je kabel ja
Mijn vader heeft het grotendeels origineelquote:Op zaterdag 1 mei 2010 21:50 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik moet hun complete discografie weer eens hebben, verloren bij systeemcrash
En dan nog 90 minuten en dan is hetquote:
Actueel nieuws, in Friesland?!quote:Op zondag 2 mei 2010 10:42 schreef The_Dean het volgende:
Ja, we kijken/lezen het nieuws
Ja echtquote:
Waarschijnlijk hebben ze daar ook satellietbeelden van CNNquote:
Alleen de locatie is nog niet bekendquote:Op zondag 2 mei 2010 10:43 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
En dan nog 90 minuten en dan is hetfeest
![]()
Ze hebben een autobom gevonden.quote:
?quote:
Ik las het ook net op de BBC. MAar hij is toch ook al verwijderd?quote:
De dreiging is niet voorbij. Ze weten neit wat er verder in de auto zit.quote:Op zondag 2 mei 2010 10:46 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik las het ook net op de BBC. MAar hij is toch ook al verwijderd?
Op FOK! staat dat de bom onschadelijk is gemaakt.quote:Op zondag 2 mei 2010 10:53 schreef The_Dean het volgende:
[..]
De dreiging is niet voorbij. Ze weten neit wat er verder in de auto zit.
Ja, inmiddels welquote:Op zondag 2 mei 2010 10:56 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Op FOK! staat dat de bom onschadelijk is gemaakt.
Dat is weer die vertraging naar jullie toe.quote:
quote:Op zondag 2 mei 2010 11:02 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat is weer die vertraging naar jullie toe.
Rookbomquote:
En het had enorm veel slachtoffers kunnen maken.quote:
quote:
Dien!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |