het is klachtwaardig ?quote:
Dus eigenlijk een soort van certificaat?quote:Op vrijdag 30 april 2010 16:31 schreef Silvana18 het volgende:
Het is geen niveau het zijn vakopleidingen. (sorry vergeten te melden) Dat betekend dat je er alleen het beroep mee kan uitoefenen waarvoor jij bij ons gestudeerd hebt.
1 Jaar? Werkelijk?quote:Op vrijdag 30 april 2010 16:28 schreef Silvana18 het volgende:
-Toezichthouder
-Marktkoopman/vrouw
-Sociaal zorgende
-Receptionist
Sinds wanneer moet je een opleiding hebben om op de markt te kunnen schreeuwen hoeveel de vis kostquote:
Joenguuh, is toch ook karretje rijden enzo man, keimoeilijk vriend. En marketing en inkoop ensjoooquote:Op vrijdag 30 april 2010 16:36 schreef henrydg het volgende:
[..]
Sinds wanneer moet je een opleiding hebben om op de markt te kunnen schreeuwen hoeveel de vis kost
quote:Op vrijdag 30 april 2010 16:37 schreef NotYou het volgende:
Hoi Silvana,
Je post heeft me blij verrast; je lijkt precies dat te bieden wat ik al tijdenlang zoek! Ik zou namelijk heel graag willen studeren voor - hopelijk een glansrijke - carrière als Nagelstylist. Wel zit ik nog een beetje in over 't niveau; als de opleiding slechts 1 jaar beslaat zal het vast erg zwaar zijn. Misschien kun je me hierover in dit topic wat meer informatie verstrekken? Ook zou ik een foto van je borsten zeer op prijs stellen.
Groetjes en alvast heel erg bedankt,
NotYou
Serieus hierop ingaanquote:Op vrijdag 30 april 2010 16:37 schreef Argo het volgende:
Geen interesse! Plus je kan MBO niveau 1 en 2 toch al op een jaar halen, terwijl je 3 op anderhalf jaar kan halen! En daarna zou je 4 ook nog in een anderhalf jaar kunnen doen. 3 jaar dus dat lijkt me plezieriger! Dan 1 jaar voor een opleiding waar je geen leuk beroep mee kan doen! Niet alles wat in 1 jaar kan hoeft goed te zijn!
Zo, jouw bonusje van 10 euro zal binnen 4 werkdagen op je rekening zijn gestortquote:Op vrijdag 30 april 2010 16:37 schreef NotYou het volgende:
Hoi Silvana,
Je post heeft me erg aangenaam verrast! Ik zou namelijk heel graag willen studeren voor - hopelijk een glansrijke - carrière als Nagelstylist. Wel zit ik nog een beetje in over 't niveau; als de opleiding slechts 1 jaar beslaat zal het vast erg zwaar zijn. Misschien kun je me hierover in dit topic wat meer informatie verstrekken? Ook zou ik een foto van je borsten zeer op prijs stellen.
NotYou
Hoi Silvana,
Je post heeft me erg aangenaam verrast! Ik zou namelijk heel graag willen studeren voor - hopelijk een glansrijke - carrière als Nagelstylist. Wel zit ik nog een beetje in over 't niveau; als de opleiding slechts 1 jaar beslaat zal het vast erg zwaar zijn. Misschien kun je me hierover in dit topic wat meer informatie verstrekken? Ook zou ik een foto van je borsten zeer op prijs stellen.
NotYou
Hoi Silvana,
NotYou
Hij doelde eerder op het feit dat TS misschien zelf maar een opleiding moet volgen. Eerst assistend met een D en dan assistent met een T.quote:Op vrijdag 30 april 2010 16:36 schreef Multivitamine het volgende:
[..]![]()
"Geef jij even de verf aan?"
"Geef jij even de bakpoeder aan?"
En de foto van haar borsten?quote:Op vrijdag 30 april 2010 16:38 schreef DutchieBre het volgende:
[..]
Zo, jouw bonusje van 10 euro zal binnen 4 werkdagen op je rekening zijn gestort
Bij de eerste regel dacht ik al gelijk aan Benno Lquote:Op vrijdag 30 april 2010 16:42 schreef Multivitamine het volgende:
Silvana18,
Gaarne zou ik mij willen inschrijven voor de opleiding "Badmeester" van 1 jaar. Graag zou ik willen weten of in dit pakket ook praktijklessen aan bod komen. Daarmee bedoel ik bijvoorbeeld, gewoon lekker zwemmen met kleine kindertjes en deze de fijne kneepjes van het vak bijleren. Ik vind het heerlijk als die kleine kindertjes plezier maken!
Nou ik hoor het wel!
Groetjes,
Benno
We hebben serieuze belangstelling hoor.quote:Op vrijdag 30 april 2010 16:43 schreef Silvana18 het volgende:
Ik vind jullie allemaal een beetje raar reageren. Erg kinderachtig ik kom gewoon met een vraag je hoeft er geen antwoord op te geven.
Ik probeer alleen te kijken wat mensen ervan vinden en daar kan ik dan weer van leren.
Daarbij zijn veel opleidingen ertussen opleidingen die je normaal alleen op niveau 3 kan doen. Onbereikbaar voor mensen zonder diploma.
Ook is het fijn deze opleiding te doen als je wat ouder bent geen opleiding hebt en graag 1 van deze vakken wilt uitoefenen. Daarbij kunnen mensen die het niet zo breed hebben gratis deze opleiding volgen. Het is dus een hele goede kans voor de mensen die het wat moeilijker financieel in de maatschappij hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |