Om heel eerlijk te zijn is mijn huidige gevoel meer dat die wagen het eerste is wat ze eruit moeten gooien... Maar dat zal wel aan mij liggenquote:Op donderdag 12 augustus 2010 18:03 schreef Cyberia18 het volgende:
[ afbeelding ]
http://www.computerandvideogames.com/article.php?id=259738
Verdomme, ik wil die.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 18:03 schreef Cyberia18 het volgende:
[ afbeelding ]
http://www.computerandvideogames.com/article.php?id=259738
Nee, donder op. BF.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 18:19 schreef TheDutchHero het volgende:
Ik vind dat de huidige shooters zich meer zouden moeten richten op de multiplayer van BF2.
lolquote:
Ik kon hem niet verkopen omdat de key gekoppeld is aan je account.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 23:35 schreef nattermann het volgende:
BF, gekocht, paar uur gespeeld en verkocht. Wat vond ik dat een slechte game zeg![]()
!
Sorry, maar mensen die 60 euro betalen voor een gamequote:Op zondag 15 augustus 2010 00:17 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Die wagentjes.. Ziet er toch niet uit? Denk dat ik deze maar niet ga aanschaffen, iig niet zolang hij ¤60,- kost!
ow wow.. een heel tientje winst!! en dan nog eenquote:Op zondag 15 augustus 2010 00:28 schreef Thas het volgende:
[..]
Sorry, maar mensen die 60 euro betalen voor een game
MW2 gepreorderd voor 50 euro, had hem op de dag van release
quote:Op zondag 15 augustus 2010 00:31 schreef Retarded het volgende:
[..]
ow wow.. een heel tientje winst!! en dan nog eengebruiken ... als je em nou voor 40 had, dan had ik gezegd.. ja .. dat is een verschil. Maar 10 euro...
Stel dat iemand hem koopt en toch kut vind, kan dat in jou universum?quote:Op zondag 15 augustus 2010 11:29 schreef Marurk het volgende:
Al die mensen die nu dit spel al helemaal uitkotsen zonder het gespeeld/gezien te hebben. En straks kopen ze 'm toch gewoon omdat iedereen 'm heeft.
quote:Op zondag 15 augustus 2010 11:42 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Dat jij 12 jaar bent en waarschijnlijk al je kleedgeld van de maand moet gebruiken voor deze game kunnne wij niks aan doen.
Echt hequote:Op zondag 15 augustus 2010 11:29 schreef Marurk het volgende:
Al die mensen die nu dit spel al helemaal uitkotsen zonder het gespeeld/gezien te hebben. En straks kopen ze 'm toch gewoon omdat iedereen 'm heeft.
Lekker hypocriet weer. Naar jouw mening zou je afgaande op een trailer van een paar minuten dus wél kunnen bepalen dat het een goede game is, maar als iemand vervolgens zegt dat het geen verbetering is ten opzichte van het vorige deel beginnen we met z'n allen weer te huilen. Volgens mij ben jij hier de josti.quote:Op zondag 15 augustus 2010 12:36 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Echt he![]()
Wat een stelletje josties.
Wtf doen ze dan hier in dit topic als ze het toch niks vinden?![]()
En jij zegt precies het zelfde alleen dan dat Black Ops een faal wordt.quote:Op zondag 15 augustus 2010 14:07 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Lekker hypocriet weer. Naar jouw mening zou je afgaande op een trailer van een paar minuten dus wél kunnen bepalen dat het een goede game is, maar als iemand vervolgens zegt dat het geen verbetering is ten opzichte van het vorige deel beginnen we met z'n allen weer te huilen. Volgens mij ben jij hier de josti.
Blasfemy!, de eerste CoD's zijn echt totaal anders als de nieuwerequote:Op zondag 15 augustus 2010 14:15 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Het heeft gewoon de basis van alle Cod's. Daar lijkt me niks mis mee.
Klopt, maar ik begrijp niet waarom ik zelfs na het zien van een trailer geen kritiek mag geven. Waarom zouden mensen die een andere mening dan jou hebben weg moeten blijven uit dit topic? Dat slaat toch nergens op?quote:Op zondag 15 augustus 2010 14:15 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
En jij zegt precies het zelfde alleen dan dat Black Ops een faal wordt.
We kunnen allemaal nog niks zeggen want nog niemand heeft de game gespeeld.
De basis van MW2 zo te zien, ja. Ik zie vliegende messen, een kruisboog, een bestuurbare auto, een camera. Waarom stoppen ze al die onzin er nou in godsnaam in na de regen van klachten over de killstreaks in MW2? Ik denk dat ik en velen hoopten dat Treyarch een game zou maken waarin je niet van dat soort onrealistische hulpmiddelen tot je beschikking hebt, maar in plaats daarvan blijkt uit de trailer dat het alleen maar minder realistisch is geworden. Ik zeg niet bij voorbaat dat het een slechte game is, maar wat is er verkeerd aan een degelijke shooter met alleen wapens?quote:Op zondag 15 augustus 2010 14:15 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Maar waarom zou de game slecht worden? Het heeft gewoon de basis van alle Cod's. Daar lijkt me niks mis mee.
Cod 4, Cod 5, Mw2...quote:Op zondag 15 augustus 2010 14:29 schreef Chau het volgende:
[..]
Blasfemy!, de eerste CoD's zijn echt totaal anders als de nieuwere
Omdat ze hier maar lopen te trollen.quote:Op zondag 15 augustus 2010 14:39 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Klopt, maar ik begrijp niet waarom ik zelfs na het zien van een trailer geen kritiek mag geven. Waarom zouden mensen die een andere mening dan jou hebben weg moeten blijven uit dit topic? Dat slaat toch nergens op?
[..]
De basis van MW2 zo te zien, ja. Ik zie vliegende messen, een kruisboog, een bestuurbare auto, een camera. Waarom stoppen ze al die onzin er nou in godsnaam in na de regen van klachten over de killstreaks in MW2? Ik denk dat ik en velen hoopten dat Treyarch een game zou maken waarin je niet van dat soort onrealistische hulpmiddelen tot je beschikking hebt, maar in plaats daarvan blijkt uit de trailer dat het alleen maar minder realistisch is geworden. Ik zeg niet bij voorbaat dat het een slechte game is, maar wat is er verkeerd aan een degelijke shooter met alleen wapens?
In MW2 in ieder geval wel. Sinds een maand zijn er ook twee playlists zonder killstreaks.quote:Op zondag 15 augustus 2010 14:51 schreef ems. het volgende:
Is er eigenlijk een mogelijkheid in black ops om helemaal zonder killstreak etc te spelen? Ik heb mw2 niet lang genoeg gespeeld om het daar te ontdekken. Waarschijnlijk had ik het dan nog wel wat langer gedaan
Je hebt in MW2 toch dat barebones ofzo iets?quote:Op zondag 15 augustus 2010 14:51 schreef ems. het volgende:
Is er eigenlijk een mogelijkheid in black ops om helemaal zonder killstreak etc te spelen? Ik heb mw2 niet lang genoeg gespeeld om het daar te ontdekken. Waarschijnlijk had ik het dan nog wel wat langer gedaan
Ja opzich waren die wel goed. Die killstreak reward van Cod 4 en 5. Maar nu heb je wel zelf de keuze van welke je doet. Ik denk dat het met Black Ops heel erg mee gaat vallen met de aantal killstreak rewards tijdens potjes.quote:Op zondag 15 augustus 2010 14:54 schreef Tauchmeister het volgende:
Klinkt al beter, maar dan nog snap ik niet wat er mis was met de killstreaks in CoD4 (UAV, Airstrike, Attack Heli). Maar goed, we zullen zien.
[..]
In MW2 in ieder geval wel. Sinds een maand zijn er ook twee playlists zonder killstreaks.
Ik kijk net een trailer (die iedereen ongetwijfeld al gezien heeft) en met 3 kills krijg je al die RC car (die ook gewoon door gebouwen heen kan rijden), 4 leek carepackage, 5 een missile.. daarnaast zag ik ook nog een napalm strike en een helo oidquote:Op zondag 15 augustus 2010 14:44 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Omdat ze hier maar lopen te trollen.
Killstreaks zijn aangepast. Je zal het nu zelf moeten doen. Een harrier zal nu niet meer alle kills voor je kunnen maken zodat je daarna nog een chopper gunner hebt. Verder zijn de shotgus en alle andere secondary weapons weg of je moet ze als primary weapon gebruiken.
En die vliegende messen zal ook een beperking opzitten. En dat autotje? tsja.. Mischien moet je wel 8 kills halen voordat je die kan doen.. dus mischien kom je dat autotje wel weinig tegen. En btw. als je op een gebouw staat ofzo of in een gebouw dan ben je nogal al snel beschermd tegen dat autotje. Dat ding zal waarschijnlijk alleen kills kunnen maken wanner mensen ergens hersenloos rondlopen op het terrein.
Het lijkt er op dat de meeste MW2 zat zijn en dus overstappen naar BOquote:Call of Duty: Black Ops heeft meer pre-orders dan Modern Warfare 2
- door Christopher (Wumbo7) op 15-08-2010 @ 14:31
Josh Olin, communitymanager bij Treyarch, meldde eerder al op zijn twitter al dat ze serieus een multiplayer bèta overwogen en nu meldt hij dat Call of Duty: Black Ops nu al meer pre-orders krijgt dan Modern Warfare 2, sterker nog, de game heeft nu al meer pre-orders dan elke andere Call of Duty game. Blijkbaar heeft Activison goed ingezet.
This just in: #CODBlackOps pre-orders are out-pacing all other COD pre-orders to date. Thanks all for your support!
Ook meldt Olin dat alle vier de Zombie maps uit World at War in de Hardened en Prestige editions van de game zullen komen. Mogelijk keert de zombie-mode weer terug in Black Ops als één van de co-op modi.
All 4 existing #CoDWaW Zombies maps will be included in Hardened & Prestige editions of #CODBlackOps as callback co-op levels!
Call of duty is altijd een must have voor mij, maar ik hoop dat ze niet weer zoiets erin doen als Nuke voegt echt geen donder toe, en iedereen gaat campen voor hun 25 kills of ze schieten elkaar omstebeurten dood. Hoop dat ze het max op 18 ofzo houden dat is nog wel te doen.quote:Op zondag 15 augustus 2010 15:04 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Het lijkt er op dat de meeste MW2 zat zijn en dus overstappen naar BO
geruchten gaan er de ronde dat we misschien moeten betalen buiten de aanschafprijs zelf. We moeten al betalen voor extra multiplayer packs en nu mischien ook voor extra wapens etc?quote:It’s the next big evil that we all know is coming and are still refusing to admit, in the next few years it is pretty much guaranteed that Activision will begin charging for online play in Call of Duty but the big question is whether we will pay or not.
Bij 3?quote:Op zondag 15 augustus 2010 15:02 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Ik kijk net een trailer (die iedereen ongetwijfeld al gezien heeft) en met 3 kills krijg je al die RC car (die ook gewoon door gebouwen heen kan rijden), 4 leek carepackage, 5 een missile.. daarnaast zag ik ook nog een napalm strike en een helo oid
Boeiend. Denk dat je in het merendeel van de gevallen geen enkele kill kan maken met dat auto'tje. Dat ding kan echt geen trappen of plateaus op denk ik. En als dat auto'tje killt, dan is het vaak maar één tegenstander (of je moet zo dom zijn om met een heel groepje bij elkaar te gaan staan). Maar daar ben je dan zelf bij. Vond de optie om je eigen killstreak rewards uit te kiezen bij MW2 juist vet. Hierin vind ik CoD4 wat te beperkt.quote:
halo reachquote:Op zondag 15 augustus 2010 15:04 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Het lijkt er op dat de meeste MW2 zat zijn en dus overstappen naar BO
Zul je zien dat je ook PSN+ moet hebben om die dlc te downloaden straks :S gamers worden echt helemaal leeg gewrongen van hun geld tegenwoordig....quote:Op zondag 15 augustus 2010 15:11 schreef Roces18 het volgende:
[..]
geruchten gaan er de ronde dat we misschien moeten betalen buiten de aanschafprijs zelf. We moeten al betalen voor extra multiplayer packs en nu mischien ook voor extra wapens etc?
Ik zou het wel laf vinden, vooral omdat het al jaren gratis is en omdat ze er een slaatje uit kunnen slaan, daar ook maar een prijs opzetten. Als je een XBOX hebt is het al helemaal kut - Xboxcard + online spelkosten + internetkosten .
Maar vooralsnog zijn het geruchten gelukkig..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |