mij ook, maar voor zo'n spel is niet echt een grote markt, gezien het gebrek aan "special forces" en wapens waarmee je veel kan. Of je moet met een 6 loopse gatling met handmechanisme van 100 kilo gaan rondlopenquote:Op vrijdag 21 mei 2010 12:44 schreef DeParo het volgende:
Altijd gehoopt dat ze niet terug zouden vallen op Vietnam.
Maar goed ff doorkomen haha misschien valt het wel mee.
Altijd hoop ik ergens ooit eens de Eerste Wereldoorlog, maybe zelfs de burgeroorlog, lijkt me fantastisch.
Dat eens te doen.
Nicequote:Op maandag 31 mei 2010 01:56 schreef SoldMayor het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
voor mij wordt het cod black ops, RDR of MoHquote:Op maandag 31 mei 2010 17:07 schreef SoldMayor het volgende:
Ik benieuwd wat de GOTY dit jaar gaat worden voor mij:
2008 : GTA IV
2009 : Modern Warfare 2
2010 : Cod Black Ops - Red Dead Redemption - Bad Company 2 - Maffia 2 ??
Begin steeds meer te geloven dat dit de beste shooter van 2010 gaat worden en niet BC2..quote:Meerdere co-op modes in CoD: Black Ops
- door Tim (wc-eend) op 04-06-2010 @ 10:58
Mark Lamia, de baas van ontwikkelaar Treyarch Studios heeft gezegd dat Call of Duty: Black Ops meerdere soorten co-op modes zal krijgen. Dit komt naast een single player campaign en de multiplayer.
De verschillende modes zijn ervoor dat je samen met je vrienden op de bank kan hangen en een geweldige co-op ervaring kan beleven. Treyarch ontwikkelt een aantal unieke modes voor juist die ervaringen maar het zal niet zijn wat we denken. Wat het wel wordt is nog niet bekend.
Josh Olin, iemand uit het community team heeft gezegd dat de studio zich het eerst heeft gericht op het multiplayer gedeelte, hierna kon het team dat de singleplayer in elkaar zet dingen uit muliplayer gebruiken voor het maken van een goede campaign.
Er is nog niet bekend welke verschillende modes er komen voor de co-op, hopelijk komt er snel meer duidelijkheid.
Call of Duty: Black Ops staat voor een release op negen november voor de PC, Xbox 360 en Playstation 3. De game speelt zich af ten tijde van de koude oorlog
Op de Xbox enzo waarschijnlijk wel. Elke mongool kan op de Xbox spelen.quote:Op zondag 6 juni 2010 13:41 schreef Roces18 het volgende:
Heb je hier online ook auto-aim of niet>?
World at War heb je ook niet gespeeld of wel?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 08:37 schreef KneusTeun het volgende:
Dit is voor het eerst dat ik niet op een cod game zit te wachten.......
Jawel, maar sinds mw2 heb ik het gehad, wil eerst weer een pure shooter zien voordat ik hem haal.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 10:26 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
World at War heb je ook niet gespeeld of wel?
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 18:33 schreef Roces18 het volgende:
Beetje herhaling van mdw2 alleen nu kan je vliegen
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 18:33 schreef Roces18 het volgende:
Beetje herhaling van mdw2 alleen nu kan je vliegen
Eens, kijk meer uit naar MoHquote:Op dinsdag 8 juni 2010 08:37 schreef KneusTeun het volgende:
Dit is voor het eerst dat ik niet op een cod game zit te wachten.......
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |