Nu verklap je het allemaal.quote:Op donderdag 6 mei 2010 19:01 schreef duke-forever het volgende:
[..]
ghost gaat niet dood jonguh wollahen dat hoef je echt niet meer in een spoiler te zetten denk ik
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 6 mei 2010 19:04 schreef Koko_Banana het volgende:
[..]
Nu verklap je het allemaal.ik heb net even zitten kijken en het is echt overduidelijk, die magnum knalt door z'n schouder heen, niet door z'n kop en er wordt geen benzine over hem heengegooid, alleen over roachSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
alleen zou die magnum echt z'n hele schouder eraf geknald moeten hebben van die afstand wilden ze t wat realistischer maken![]()
GAAT GHOST DOOD??!!?!!??!!!quote:Op donderdag 6 mei 2010 19:01 schreef duke-forever het volgende:
[..]
ghost gaat niet dood jonguh wollahen dat hoef je echt niet meer in een spoiler te zetten denk ik
nu weer ontopicquote:Op donderdag 6 mei 2010 19:24 schreef WSquater het volgende:
[..]
GAAT GHOST DOOD??!!?!!??!!!![]()
Zet 't in een spoiler ofzo
De meeste dingen die jij nu zegt hadden ze ook niet in de tijd van de vietnam oorlog dus die zullen er ook niet inzitten,, maar je had toch mw2 weg gedaan?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 11:14 schreef Tauchmeister het volgende:
Killstreak rewards die weg mogen: Harrier Strike, Pave Low, Chopper Gunner, AC-130, Tactical Nuke.
Attachments die weg mogen: Heartbeat Sensor, Thermal Sight, Grenade Launcher.
Perks die weg mogen: Commando, One Man Army, Danger Close, Hardline.
Equipment die weg mag: Tactical Insertion.
En verder: shotguns alleen als Primary Weapon, geen Akimbo meer voor SMG's, meer luisteren naar de community als Treyarch zijnde, eventuele mappacks gratis maken en vooral een game maken waarbij het niet gaat om het krijgen van een killstreak rewards, maar om het hebben van skills.
ja maar in WAW hadden ze toch ook een of andere houten red dot erin gepropt, dus dalijk gaan ze dat met thermal flikken ofzoquote:Op vrijdag 7 mei 2010 12:21 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
De meeste dingen die jij nu zegt hadden ze ook niet in de tijd van de vietnam oorlog dus die zullen er ook niet inzitten,, maar je had toch mw2 weg gedaan?
dat is geen fantasie, ik zoek het even op voor je, ben vergeten hoe het heetquote:Op vrijdag 7 mei 2010 12:47 schreef Tauchmeister het volgende:
Ja, die is de deur uit, maar als ik in de trailer al een soort van futuristisch vliegtuig/ruimteschip zie vrees ik al het ergste.
Waarom?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 12:47 schreef Tauchmeister het volgende:
Ja, die is de deur uit, maar als ik in de trailer al een soort van futuristisch vliegtuig/ruimteschip zie vrees ik al het ergste.
ik had het over waarom je mw2 had weg gedaan?quote:Op zaterdag 8 mei 2010 12:43 schreef Tauchmeister het volgende:
Ik had het over de singleplayer hè, met de multiplayer zal het vast wel goed komen Treyarch kennende. Ik vond de singeplayer van Modern Warfare 2 gewoon echt bagger.
tot welk level en welke tijd was je uiteindelijk gekomen voor je hem wegdeed?quote:Op zaterdag 8 mei 2010 12:43 schreef Tauchmeister het volgende:
Ik had het over de singleplayer hè, met de multiplayer zal het vast wel goed komen Treyarch kennende. Ik vond de singeplayer van Modern Warfare 2 gewoon echt bagger.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |