Ja, maar ik kijk (dan) geen SBSquote:Op vrijdag 30 april 2010 16:53 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ja maar op zondag heb je de SBS reeks ja.
Nounouquote:
Da's best behoorlijk.quote:
Ligt aan je definitie van hoe een week loopt.quote:Op vrijdag 30 april 2010 16:51 schreef DeLuna het volgende:
Weet Arcee trouwens wat het weekrecord is?
Mwa. Als ik de dag ervoor aangeef dat ik een record wil gaan vestigen heb ik rond 5 uur wel iets meer posts.quote:Op vrijdag 30 april 2010 17:02 schreef D. het volgende:
[..]
Da's best behoorlijk.
Ik denk dat er niet meer dan 50 users zijn met meer p.p.d., en het is pas 17:00u
Is dat goed of slecht?quote:Op vrijdag 30 april 2010 17:04 schreef DeLuna het volgende:
Henry zijn totale aantal is al minder dan wat ik deze maand heb gepost.
Gewoon een week. Maandag 0:00 - zondag 23:59, weetjewelquote:Op vrijdag 30 april 2010 17:04 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ligt aan je definitie van hoe een week loopt.
Nou, ik bagger niet heel veel. En ik heb een leven. Maar ik kan gewoon snel posten. Dus, ik weet het niet.quote:
als je het mij vraagt (nee, dat doe je niet, maar ik zeg het tochquote:Op vrijdag 30 april 2010 17:04 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ligt aan je definitie van hoe een week loopt.
Ow, als je het jou vraagt ookquote:Op vrijdag 30 april 2010 17:05 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Gewoon een week. Maandag 0:00 - zondag 23:59, weetjewel
Een leven is zo overratedquote:Op vrijdag 30 april 2010 17:06 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Nou, ik bagger niet heel veel. En ik heb een leven. Maar ik kan gewoon snel posten. Dus, ik weet het niet.
Ik ben nieuwquote:Op vrijdag 30 april 2010 17:06 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Nou, ik bagger niet heel veel. En ik heb een leven. Maar ik kan gewoon snel posten. Dus, ik weet het niet.
quote:
Je kunt ook in korte(re) zinnen on-topic reagerenquote:Op vrijdag 30 april 2010 17:09 schreef henrydg het volgende:
Het is best moeilijk, een record verbreken zonder te baggeren. Ik reageer constant ontopic
kloptquote:Op vrijdag 30 april 2010 17:10 schreef D. het volgende:
[..]
Je kunt ook in korte(re) zinnen on-topic reageren
Dat probeer ik altijd wel. Anders word je gebannd en dan heb je er nog niks aanquote:Op vrijdag 30 april 2010 17:09 schreef henrydg het volgende:
Het is best moeilijk, een record verbreken zonder te baggeren. Ik reageer constant ontopic
Ik ook. Het is wel verdomde lastigquote:Op vrijdag 30 april 2010 17:10 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Dat probeer ik altijd wel. Anders word je gebannd en dan heb je er nog niks aan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |